Dat is de bedoeling van het spel:quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:18 schreef Roi het volgende:
Ik denk dat ik RE4 niet in mijn eentje durf te spelen :-[
geen spel voor mijquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:44 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van het spel:
Je bang maken
mietjequote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:48 schreef capibar het volgende:
[..]
geen spel voor mij
misschien word je wel paranoide als je het spel hebt uitgespeeldquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
mietje
OF het word het beste spel van de cube en die heb ik gespeeldquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:00 schreef capibar het volgende:
[..]
misschien word je wel paranoide als je het spel hebt uitgespeeld![]()
en ik dan lekker niet.
Op www.dvdboxoffice.com (canada) verkopen ze platinum wavebirds voor 60 canadese dollar. Dat is zo'n 40 euro! Ik heb een (normale) wavebird en die bevalt erg goed. Geen geklooi meer met kabels (en katten die erop gaan liggen). Ik mis nu alleen nog een afstandsbediening om de cube uit te zetten (want daarvoor moet ik nu nogsteeds mn bed uit).quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:02 schreef Oksel het volgende:
Ik krijg morgen nieuwe cube..
Mijn oude zwarte cube verkocht, en krijg nu een mooie platinum!
[afbeelding]
En het heeft me niets gekost..
Nu alleen nog een 2e platinum controller.
pak gewoon een lange stok.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:16 schreef koei het volgende:
[..]
Op www.dvdboxoffice.com (canada) verkopen ze platinum wavebirds voor 60 canadese dollar. Dat is zo'n 40 euro! Ik heb een (normale) wavebird en die bevalt erg goed. Geen geklooi meer met kabels (en katten die erop gaan liggen). Ik mis nu alleen nog een afstandsbediening om de cube uit te zetten (want daarvoor moet ik nu nogsteeds mn bed uit).
ik vind van welquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:38 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, hij's mooi toch? Zo'n platinum?
Alleen kans op grote levertijden bij dvdboxoffice op apparatuur. Mijn draadloze controller mét duurde ruim een maand en op mijn airflo controller wacht ik nog steeds (na 3 maanden)quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:16 schreef koei het volgende:
[..]
Op www.dvdboxoffice.com (canada) verkopen ze platinum wavebirds voor 60 canadese dollar. Dat is zo'n 40 euro! Ik heb een (normale) wavebird en die bevalt erg goed. Geen geklooi meer met kabels (en katten die erop gaan liggen).
Ben ook in het bezit van een platinum cube en had ook eerst een zwarte. Past nu een stuk beter bij de rest van mijn spullenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:38 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, hij's mooi toch? Zo'n platinum?
Tja... ik heb de 70's redelijk bewust meegemaakt en ik heb een afschuw ontwikkeld voor alles wat oranje is. Wij hadden een oranje telefoon en een oranje keuken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil de Oranje Cube
[afbeelding]
Volg het voorbeeld... koop een platinum en verkoop je huidige.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:42 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik vind van wel![]()
als ik kan kiezen zou ik voor de platinum gaan, ik had alleen de keus ervoor niet op de releasedatum van de cube![]()
inderdaad, maar ik wee niet of de gamecube dit gaat trekken.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:40 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Ik neem aan dat jullie de nieuwe footage hebben gezien van Ressie 4? Ongelofelijk!!
Dit zijn beelden van RE4 die op de cube draait. 30fps.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:42 schreef capibar het volgende:
[..]
inderdaad, maar ik wee niet of de gamecube dit gaat trekken.
wat is dat ding onder de zelda en naast de cube?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:02 schreef Oksel het volgende:
Ik krijg morgen nieuwe cube..
Mijn oude zwarte cube verkocht, en krijg nu een mooie platinum!
[afbeelding]
En het heeft me niets gekost..
Nu alleen nog een 2e platinum controller.
dit spel moet ik echt hebbenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:05 schreef BMH het volgende:
BMH heeft de Import versie van The Legend of Zelda: Four Swords+ voor de Nintendo Gamecube
details:
Info:in de adventure moet zijn er 7 verschillende werelden. Iedere wereld heeft 3 levels. In het laatste level van iedere wereld moet je een eindbaas verslaan. De gameplay komt overeen met het gelijknamige Gameboy spel. Rupees zijn vervangen door driehoek-achtige valuta. Het spel heeft 8 tingle minigames. Je hebt naast het gewoon meppen en het opladen van je zwaard ook een paar speciale moves. Deze moves kun je pas toepassen als je team 2000 driehoekjes heeft verzameld. 3 verschillende gamemodes.
Singleplayer:In single player speel je alle 4 de links tegelijkertijd. Je kunt door middel van de C-stick de 4 links in vier verschillende formaties zetten. De Select knop laat je 1 link besturen. De andere 3 links worden grijs, en kunnen niet aanvallen en aangevallen worden. Als je een wapen oppakt bij de "wapen oppak plaatsen" hebben alle 4 de links dit wapen. Als je grotten/huizen in gaat, krijg je een GBAsp scherm op je TV mits je geen GBA gebruikt om te spelen.
Multiplayer:Teh fun!!!!! GBA(sp)'s zijn verplicht! Maar nu worden ze ook echt goed gebruikt!! Als je met 2 of 3 spelers speelt worden de 4 links over deze spelers verdeelt. Je kunt links van andere spelers oprapen, waardoor ze in jouw besturing komen. 1 van de beste multiplayer games ooit!!!!
quote:"Just how super terrific is it so far? And how easy is it to get used to changing formations in the single player? Comparable to Sonic Heroes level of adjustment time? "
The game is awesome! The fights against 20/30 enemies are amazingly playable! You just hit the B button on your GBA alot of times, and the fire, explosions and stuff are everywere.
The formations are controlled either with your C stick (takes 0.1 second) of by the L button (takes longer). Single player can be a pain, because you have to switch all the time if your in tight quatres. But you can also leaves 3 links behind and go forward with your 1 link. If you need the other 3 links, just tab the C-stick in any direction, and the links are transported back to you.
"Any slowdown?"
None. The game runs fluidly all the time. The effects are amazing! early in the game an enemy will hit the ground with a weapon, and this will create a huge shockwave wich looks totaly jaw-dropping.
"What's your favorite aspect of the game so far?"
Well, I'm kinda shocked by the size of the levels! There are 7 world, each with 3 levels. Each level takes about 50 minutes to beat. So my favorite aspects are the levels.
"So the different formations are mapped to directions on the C Stick?"
Correct. 4 formations are available.
*
*
*
*
**
**
.*
*.*
.*
Forum Opties | |