Als het met een muntje was geweest, hadden mensen (terecht) kunnen opmerken dat het met "hun muntje" toch anders was gelopenquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja..... een muntje
Zo veel maakt het me niet uit, m'n favoriete 70's films waren er toch al voor de halve finales uit. En Star Wars en Alien zijn, of je ze nu sterk vindt of niet, nog wel steeds heuse "stemmenkannonen"
Huiliequote:Op vrijdag 2 april 2004 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Op deze finale stem ik dus uit principe niet. Vooral ook omdat er op het eind bijna werd gesmeekt of er nog iemand op die gestoorde Vietnam film wilde stemmen.
Anti-climax voor mij. Geen stem dus.
Zou kunnen. Maar ik heb nog geen smeekbede geplaatst om toch vooral nog even te stemmen op Apocalypse...quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:21 schreef Eluc het volgende:
[..]
HuilieMisschien neem je het iets te serieus ...
Het woord smeekbede is een beetje overdreven, denk je niet? Een oproepje lijkt me beter. En bovendien.. wat is er mis mee, echt ?????quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ik heb nog geen smeekbede geplaatst om toch vooral nog even te stemmen op Apocalypse...![]()
Zeer veelzeggend!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
(die vond ik het minst saai)
quote:Op zaterdag 3 april 2004 03:34 schreef Hare het volgende:
Ik onthoud me ook van stemmen, beide kunnen zelfs niet in de schaduw staan van One Flew
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |