Tot vrijdagochtend deze keer (goed dat je het vraagt!!)quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:01 schreef dolle_hond het volgende:
tot wanneer duurt deze ronde?
Wintersport? En jij denkt dat dit allemaal zo maar even kan?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tot vrijdagochtend deze keer (goed dat je het vraagt!!)
Ik ga vrijdag namelijk een weeklang op wintersport, dus de finale blijft dan extra lang staan!
hij is net te laat, het dooit als een gekquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wintersport? En jij denkt dat dit allemaal zo maar even kan?
Gna!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij is net te laat, het dooit als een gek
En daarom nog een bescheiden kickje..quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:29 schreef kamagurka het volgende:
Volgens mij zitten we trouwens weer lang en breed door al onze regular stemmers heen
Ik kan me hier niet genoeg bij aansluiten!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:38 schreef Eluc het volgende:
Apocalypse Now-liefhebbers! Ik heb even geteld.. we staan maar één puntje achter! Dus wees een goed persoon en stem op ons lievelingetje (als je nog niet gestemd hebt al, duh)!
Samen staan we sterk
KOM OP JONGENS!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:38 schreef Eluc het volgende:
Apocalypse Now-liefhebbers! Ik heb even geteld.. we staan maar één puntje achter! Dus wees een goed persoon en stem op ons lievelingetje (als je nog niet gestemd hebt al, duh)!
Samen staan we sterk
*polonaise*quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik kan me hier niet genoeg bij aansluiten!
quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:53 schreef kamagurka het volgende:
Ronde VII
1. One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975) vs Apocalypse Now (1979)
Die regel heb ik nog nooit gehanteerd, en gezien mijn ambivalentie over die imdb rangschikking, zal ik dat ook nu niet doenquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:56 schreef Eluc het volgende:
[..]
![]()
Ga me nu asjeblieft niet vertellen dat het hoogste cijfer op imdb de doorslag geeft ....
Mij maakt het weinig uit, ik stem in de finale toch op A Clockwork Orange, maar ook deze wijze is niet echt fair. AN heeft het zo moeten opnemen tegen Three Days of the Condor, Life Of Brian, Deliverance en Duel. OFOTCN mocht het opnemen tegen Godfather II, Taxi Driver, Alien en Star Wars. De zwakste tegenstander van OFOTCN vind ik sterker dan de sterkste tegenstander van AN. Cuckoo's Nest wordt nu "benadeeld" omdat hij er een hoop andere monumenten (die dan ook veel stemmen kregen) heeft uitgekegeld. Wat een veel indrukwekkendere prestatie is dan de forfaitwedstrijden van AN.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die regel heb ik nog nooit gehanteerd, en gezien mijn ambivalentie over die imdb rangschikking, zal ik dat ook nu niet doen
Ik heb maar een eigen "systeem" bedacht, puur om er uit te zijn (staat echt los van eigen voorkeur!!!). Namelijk het tellen van het totaal aantal stemmen dat een film heeft gehad vanaf ronde 1.
Dan komt er dit uit:
One Flew Over the Cuckoo’s Nest (1975) vs Apocalypse Now (1979) 13-13 (95-102)
A Clockwork Orange (1971) vs Monthy Python and the Holy Grail (1975) 18-7
Tsja, eerlijker kon ik het niet maken, anders had ik weer "schijnmuntjes" moeten opgooien (die voor jullie niet te controleren zijn).
Ik vind deliverance en life of brian aanzienlijk beter dan star wars en in zekere mate ook alien... Maar je hebt gelijk, forfait is niet waar natuurlijk! Ik heb vaak het systeem film met grootste stemmenverschil tegen een film met weinig stemmenverschil tegen elkaar gehanteerdquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mij maakt het weinig uit, ik stem in de finale toch op A Clockwork Orange, maar ook deze wijze is niet echt fair. AN heeft het zo moeten opnemen tegen Three Days of the Condor, Life Of Brian, Deliverance en Duel. OFOTCN mocht het opnemen tegen Godfather II, Taxi Driver, Alien en Star Wars. De zwakste tegenstander van OFOTCN vind ik sterker dan de sterkste tegenstander van AN. Cuckoo's Nest wordt nu "benadeeld" omdat hij er een hoop andere monumenten (die dan ook veel stemmen kregen) heeft uitgekegeld. Wat een veel indrukwekkendere prestatie is dan de forfaitwedstrijden van AN.
Ja..... een muntjequote:Op vrijdag 2 april 2004 13:53 schreef kamagurka het volgende:
Ja, overal is wat op af te dingen... maar had jij een betere manier dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |