quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:47 schreef kinky_queen het volgende:
heel trots Sok, heel trots
![]()
logisch natuurlijk....quote:Op maandag 6 september 2004 11:51 schreef kinky_queen het volgende:
z'n vrouw gelooft het allemaal niet en gaat op onderzoek uit in hoertjesland en word zo een nymphomane...
heb ik al gezienquote:Op maandag 6 september 2004 11:56 schreef MikeyMo het volgende:
Morgen Ticker kijken KQ?
was het wat?quote:Op maandag 6 september 2004 12:24 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
heb ik al gezien
![]()
ja, kun je dat even tussen spoilertags zettenquote:Op maandag 6 september 2004 12:27 schreef kinky_queen het volgende:
Een film met Steven Seagal is niet goed als hij niet sterft...
daniel de tovenaar?quote:Op maandag 6 september 2004 12:40 schreef kinky_queen het volgende:
Wat is dat eigenlijk in die bottom 100!?
DANIEL - DER ZAUBERER
[afbeelding]
Ik heb zojuist Virgin among the Living Dead gezien. Raar.quote:Op maandag 6 september 2004 11:51 schreef kinky_queen het volgende:
-knip-
En de titel klopt nietquote:Op maandag 6 september 2004 18:39 schreef engessa het volgende:
Ik heb zojuist Virgin among the Living Dead gezien. Raar.
Wel veel naakt!![]()
Staat toch echt op de doos. Hoort misschien in het Italiaans maar toch..quote:Op maandag 6 september 2004 19:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En de titel klopt niet
![]()
Ik bedoel dat er geen virgin among the living dead is in de filmquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:01 schreef engessa het volgende:
Staat toch echt op de doos. Hoort misschien in het Italiaans maar toch..
Geweldig: haar ruimtepak is gewoon open op diverse plaatsen (nek, handen, schoenen) en er zit geen zuurstoftoevoer in die helmquote:Op donderdag 23 september 2004 21:36 schreef kinky_queen het volgende:
THE GREEN SLIME
ik kreeg deze film maar niet te pakken via de p2p maar hij stond nu eindelijk op een van die progjes
Ontzettend leuke STAR TREK - TOS achtig sf verhaal over de bemanning van een spaceship die te maken krijgt met de titelmonsters.
cheesier dan dit zie je maar zelden
[afbeelding]
Bebberquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:14 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb My sweet satan gezien..
ik heb HIGHSCHOOL GHOSTHUSTLERS gezien...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Hey loopt dit topic ook nog steeds.
Ik heb net twee aantal baggerfilms gedownload waar ik wel erg benieuwd naar ben:
The Jackhammer Massacre
High School Ghosthustlers
Heb je al 1 van die 2 gezien Kinky?
Ik ben trouwens ook eindelijk Killer Condom aan het downloaden.
En ik val ook niet zo op die asian chicks. Damn. Ik had toch beter direct voor Cheerleader Massacre moeten gaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:18 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik heb HIGHSCHOOL GHOSTHUSTLERS gezien...
geinig maar geen blijvertje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |