Dan vraag ik me af wie het net wel heeft ?quote:Op maandag 29 maart 2004 23:47 schreef golfer het volgende:
Geen van beiden.
Hugo is door Johan opgeleid, maar beiden hebben het net niet.
Als kenner of als analist of al amusementswaarde of als ergerfactor?quote:Op maandag 29 maart 2004 23:48 schreef tong80 het volgende:
Dan vraag ik me af wie het net wel heeft ?
Kies maar. Ik rangschik ze beiden onder de kenners.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Als kenner of als analist of al amusementswaarde of als ergerfactor?
Als analist schat ik Derksen, de draaideur, net iets hoger in dan Borst, trouwens ook als ergenisfactor.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:58 schreef tong80 het volgende:
Dan blijven over de analist en de ergernisfactor.
Beide zijn ze mede verantwoordelijk voor de "zeikcultuur" rond het voetbal, welke naar mijn mening steeds erger wordt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:06 schreef pfaf het volgende:
beide, kunnen lekker provoceren en irritant zijn
ik zie ze nog steeds liever dan hans kraay sr en jrquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:03 schreef Vulcanus het volgende:
[..]
Beide zijn ze mede verantwoordelijk voor de "zeikcultuur" rond het voetbal, welke naar mijn mening steeds erger wordt.
Het is wel heerlijk om je kapot te irriteren aan die 2.
Hugo Camps verdient trouwens ook wel een eervolle vermelding.
wie niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
ik zie ze nog steeds liever dan hans kraay sr en jr![]()
Hoelang heb jij al geen Voetbal Insite meer gekeken?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:00 schreef Josmaestro het volgende:
Ik vind Johan Derksen zijn kritiek soms ergens op slaan, maar waar ik mij zo dood aan erger is dat RTL 5 zich wil profileren als 'dé' sportzender van de nederlandse televisie. ik vind niet dat je dan een johan derksen bij Voetbal Insite kunt hebben, die de hele uitzending aan zijn sigaar loopt te hijsen, zodat het beeld continu met een blauwe rookwolk gevuld is --> GVD het is een sport programma!!
johan is nog steeds de master. Derksen kraakt iedereen af omdat hij het echt meent. En hugo die kraakt alleen maar mensen af omdat hij anders wil zijn. Bij johan komt het uit zijn hart en zo hoort het ook.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:26 schreef tong80 het volgende:
Beiden recalcitrant. Beiden rijp voor polemiek.
De één is voor NEC de ander voor Sparta.
Beiden met een mening die niet iedereen kan welbehagen.
Is het nog steeds Derksen ? Of heeft Borst de Analisten-kroon inmiddels inbeslag genomen ?
hij heeft jarenlang als linksback gespeelt. O.a bij veendam, de eagles en nog een aantal andere clubs. Hij was nooit echt goed, en dat geeft hij ook toe.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:24 schreef Josmaestro het volgende:
hmm heeft die derksen vroeger zelf niet op 1ste divisie nivo gevoetbald dan? staat mij iets van bij namelijk... ik zal het ff opzoeken...
Het was er altijd erg leeg.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:24 schreef Josmaestro het volgende:
hmm heeft die derksen vroeger zelf niet op 1ste divisie nivo gevoetbald dan? staat mij iets van bij namelijk... ik zal het ff opzoeken...
daarom is derksen ook manager van de voetbal international...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:44 schreef Devano het volgende:
Derksen heeft meer hete nieuwtjes en zijn verhalen kloppen altijd, in tegenstelling tot Borst.
Je hebt vast de laatste 3 maanden niet meer gekeken naar voetbal Insite?!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:00 schreef Josmaestro het volgende:
Ik vind Johan Derksen zijn kritiek soms ergens op slaan, maar waar ik mij zo dood aan erger is dat RTL 5 zich wil profileren als 'dé' sportzender van de nederlandse televisie. ik vind niet dat je dan een johan derksen bij Voetbal Insite kunt hebben, die de hele uitzending aan zijn sigaar loopt te hijsen, zodat het beeld continu met een blauwe rookwolk gevuld is --> GVD het is een sport programma!!
Johan Derksen is ooit gekocht, voor de linksback positie door Barry Hughes bij Go Ahead Eagles.. daarnaast heeft hij ook bij o.a. Veendam gevoetbaldquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:32 schreef Josmaestro het volgende:
hmm nx gevonden over zijn eigen prestaties....
Je vergeet het woordje 'beperkt'quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Derksen speelde ook bij Cambuur.
Zegt het zelf altijd: "Ik was een hele matige linksback"
Dan hoef je iemand nog niet te verdedigen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:18 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben een non-aanvalsverdrag.
ik vind dat je erg gelijk hebt. zondag avond vind ik het iig erg vermakelijk als soms borst zijn grove spel-analytisch fouten worden goed gepraat door youri.. Beste meneer hugo heeft veel weetjes, maar echt verstand a la youri van voetbal (lees: het analytisch vermogen van youri) heeft ie niet....quote:Op donderdag 1 april 2004 11:55 schreef merdeka het volgende:
Johan is idd beter geinformeerd, maar erg vaagjes en wauwelig in zijn analyse. Ik krijg daar de kriebels van. Verder verdraagt hij mi geen of weinig kritiek.
Nee, doe mij Hugo maar. Ietwat rellerig, maar helder, humoristisch en durft ongezouten commentaar te leveren. Vooral goed in combinatie met ene J. Mulder.
Wat vonden jullie van Huug? ik was iets te laat.. moest tot 11 uur werken, laatste kwartier gezien.quote:Op zondag 4 april 2004 22:45 schreef Bayswater het volgende:
Borst heeft er weer zin in zo te zien. Zet hem op Hugo
![]()
Borst is Spartaan hoorquote:Op zondag 4 april 2004 11:46 schreef boeiend007 het volgende:
borst is om te kotsen... sjezus wat een zwetsloze pietpraat, Zoals wel vaker bij studio ajax.
Sparta is toch Ajax 2?quote:Op maandag 5 april 2004 11:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Borst is Spartaan hoor
Enige die daar van Ajax loopt is Bechan die waarschijnlijk naar Twente gaat.quote:Op maandag 5 april 2004 11:22 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Sparta is toch Ajax 2?.
ja maar vind je die johan derksen nou zou mooi dan? ik niet echt..quote:Op maandag 5 april 2004 23:55 schreef PuLZe het volgende:
Bij Borst is inderdaad humor een belangrijke factor en natuurlijk heeft ie wel viavia ^^ altijd wel een paar nieuwtjes in te brengen. Het laat zich redelijk moeilijk vergelijken gezien de staat van dienst van beiden.
Overigens Borst krijgt in Studio Voetbal wel meer tegenspraak van Youri Mulder + Gast, dan Johan Derksen in Voetbal Insite...die heeft immers altijd gelijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |