Legion of fire: Killer ants!
Amerikaanse thriller uit 1998 van Jim Charleston. Met Eric Lutes, Mitch Pileggi, Julia Campbell, Jeremy Foley.
Een groep dodelijke Zuid-Amerikaanse mieren lag tien jaar lang verscholen in Alaska. Door seismologische activiteiten is de omgeving van de mieren warm geworden en heeft hun doen ontwaken uit hun slaap. Dit tot grote schrik van de bewoners van het dichtstbijzijnde dorp. Deze moeten nu alles op alles zetten om het dreigende gevaar te stoppen.
--------------
whahahahahahahha die was net op net 5
ik heb me zo ontzettend dood gelachen whahahha
leuk idee hoor overal mieren, alleen het zou ook leuk zijn als we wat meer mieren zagen....
in plaats van de hele tijd dezelfde beelden
er zaten zo ontzettend domme fouten in de film en het was zoooo voorstelbaar dat ik echt bijna van mn stoel ben afgevallen van het lachen.
ik heb het begin niet gezien maar als ie op dvd is ga ik hem huren hehe serieus dit is een betere comedy dan de beste comedy;s die er bestaan alleen van deze film krijg je kriebel
de personages zijn zoooooo dom en voorspelbaar, behalve de keer dat de politieagent opeens mieren in zijn auto heeft dan heel vaag gaat rijden ipv uitstappen en ze ff afkloppen dan opeens rijdt ie keihard richting zoontje plus hoofdpersoon 1 en 2 die eigelijk een koppel moesten gaan vormen maar ze kunnen niet acteren dan opeens stopt die agent heel gewoon en laat hij hun in de auto.... WAAR ZIJN DIE MIEREN DAN
en daarvoor had ie gezegt dat zn zoontje maar in de schoolbus moest gaan zitten, vervolgens komen daar mieren op - NIET BINNEN MAAR EROP en dan begint hij in paniek te raken, uiteindelijk komen h1 en 2 hem 'redden' en opeens geen mier meer te bekennen maar hun zijn helemaal in paniek en opeens zijn de mieren bij hun voeten :-S
ze gebruiken ook steeds dezelfde beelden echt zooooo dom
als je ooit een goede mieren film;/serie wilt zien kun je beter de macgyver aflevering met mieren kijken daar zat tenminste een verhaal in, en echte zwermen mieren...
ook leuk wat de imdb er over zegt:
http://www.imdb.com/title/tt0122603/