We willen gewoon allebei 1 bank voor onszelf houden, en over de laptops, afgezien van het financiele plaatje; we hebben allebei de ruimte nodig om vanalles neer te kunnen zetten, dus dan zullen we alsnog allebei een bureau moeten hebben.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:35 schreef Virus3000 het volgende:
1 bank eruit, investeren in laptops, en je hebt een zee van ruimte
Kastanova en studeren?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:40 schreef Roellio het volgende:
Zo klein is het toch niet.
Voor een student heb je niets te klagen.
Staat in z'n profiel.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:43 schreef Kos het volgende:
[..]
Kastanova en studeren?
![]()
Kledingkast kan er niet uit, we hebben namelijk geen andere plek om hem neer te zetten.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:38 schreef PlaagGeest het volgende:
Neem een hoekbank ofzo.. of een 3-zitter met stoelen.. haal de kledingkast eruit... en zet een lange tafel met 2 pc's naast elkaar op de plaats waar nu Xennia zit..
Tja, dat schuiven is dus juist het probleem, wat kan het beste waar naartoe?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:40 schreef Roellio het volgende:
Zo klein is het toch niet.
Voor een student heb je niets te klagen.
Xen werkt en ik heb binnenkort ook een baan, dus het is niet echt een studentenflat
En als je in een 'kleine kutflat' persé 2 banken en 2 bureau's neer wilt zetten is het volgens mij een hopeloze zaak.
Je wilt meer ruimte maar je wilt wel alles wat erin staat houden, je zult je loopgedeelte kunnen veranderen door te schuiven maar het vrij beschikbare aantal vierkante meters blijft gelijk.
We hebben al een kleinere kledingkast in de slaapkamer staan, maar we hadden nog kleding over.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:44 schreef hilliebillie het volgende:
kast eruit en kleinere kledingkast in de slaapkamer neer zetten. dan kun je al een stukje schuiven zoals al eens genoemd is.
Het huis staat op haar naam en ik heb geen zin om weer te verhuizen, dus we hebben een probleemquote:Op maandag 29 maart 2004 22:48 schreef IBAZ het volgende:
Jij eruit of zij eruit, zie het onder ogen.
Pfff, ff m'n photoshop skills aan het werk zetten danquote:Op maandag 29 maart 2004 23:03 schreef WebForce het volgende:
Maak eens een bovenaanzicht, want waar zit precies de deur?
Of paintquote:Op maandag 29 maart 2004 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfff, ff m'n photoshop skills aan het werk zetten dan.
brb
IKEA [Centraal topic]quote:Op maandag 29 maart 2004 23:06 schreef Maerycke het volgende:
Ik zou echt gek worden in zo'n kleine ruimte. Maar goed.. pak eens een Ikea gids en kijk naar de "in de hoogte" ruimtebesparingsmiddelen die zij aanbieden. Je kan op zich best wel wat zooi kwijt wanneer je effectief gebruik maakt van de weinige ruimte die je hebt. Er staan best aardige dingen in die gids
Niet overal precies op schaal, maar voor het idee:quote:Op maandag 29 maart 2004 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfff, ff m'n photoshop skills aan het werk zetten dan.
brb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |