abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18052285
Ik woon dus sinds kort samen met Xennia in een ongelooflijk klein kutflatje.
Deze week heb ik even een bureau gekocht, zodat ik met m'n bureaustoel niet klem kwam te zitten tussen het oude bureau en de verwarming, maar nu is de ruimte dus op .
Ik kreeg hier sowieso al claustrofobie aanvallen, maar nu rijd ik als ik 1 meter naar achter ga met m'n stoel al tegen de tafel aan.
Niet echt praktisch te noemen dus.
Anyweg, we hebben beperkte mogelijkheden qua herinrichting en ja, ik word iedere morgen huilend wakker omdat ik in zo'n klein kutflatje woon, maar we moeten roeien met de riemen die we hebben .
Ziet iemand mogelijkheden om het hier opnieuw in te richten zodat we íets meer ruimte zullen krijgen?
Om een idee te geven, even een paar foto's van alle hoeken met info erbij:

Bij binnenkomst de rechterkant en de achterkant van de woonkamer, rechts op de foto de keuken die uiteraard niet te verplaatsen is

Het "Zitgedeelte"; 2 banken, voor allebei 1 als we geen zin hebben in klef gedoe, maar gewoon languit op de bank willen liggen, op de voorgrond een bijzettafeltje

De tv, video, radio, enz. Op deze foto is dus ook te zien hoe "groot" de ruimte is tussen m'n bureau en het zitgedeelte

Het bureau van Xen en mij van waar we onze posts over jullie uitkotsen.
Uiteraard zo kort mogelijk op elkaar gezet om ruimte te besparen

Roept u maar, lieve binnenhuisarchitecten!
I was an atheist until I realized I was God
pi_18052387
1 bank eruit, investeren in laptops, en je hebt een zee van ruimte

voor de rest zou ik het eigenlijk ook niet weten, is idd wel tamelijk klein
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_18052456
Neem een hoekbank ofzo.. of een 3-zitter met stoelen.. haal de kledingkast eruit... en zet een lange tafel met 2 pc's naast elkaar op de plaats waar nu Xennia zit..
pi_18052511
quote:
Op maandag 29 maart 2004 22:35 schreef Virus3000 het volgende:
1 bank eruit, investeren in laptops, en je hebt een zee van ruimte
We willen gewoon allebei 1 bank voor onszelf houden, en over de laptops, afgezien van het financiele plaatje; we hebben allebei de ruimte nodig om vanalles neer te kunnen zetten, dus dan zullen we alsnog allebei een bureau moeten hebben.
pi_18052516
Zo klein is het toch niet.
Voor een student heb je niets te klagen.

En als je in een 'kleine kutflat' persé 2 banken en 2 bureau's neer wilt zetten is het volgens mij een hopeloze zaak.

Je wilt meer ruimte maar je wilt wel alles wat erin staat houden, je zult je loopgedeelte kunnen veranderen door te schuiven maar het vrij beschikbare aantal vierkante meters blijft gelijk.
pi_18052592
quote:
Op maandag 29 maart 2004 22:40 schreef Roellio het volgende:
Kastanova en studeren?
...
pi_18052611
quote:
Op maandag 29 maart 2004 22:43 schreef Kos het volgende:

[..]

Kastanova en studeren?
Staat in z'n profiel.
pi_18052617
kast eruit en kleinere kledingkast in de slaapkamer neer zetten. dan kun je al een stukje schuiven zoals al eens genoemd is.

of gewoon alles een klein stukje opschuiven zodat er in het midden val alle kleine beetjes een iets groter beetje ruimet over is gebleven.

ik weet het eigenlijk ook niet
pi_18052646
kan je haar niet in de berging parkeren en alleen als je iets kwijt wil tevoorschjin halen?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_18052653
quote:
Op maandag 29 maart 2004 22:38 schreef PlaagGeest het volgende:
Neem een hoekbank ofzo.. of een 3-zitter met stoelen.. haal de kledingkast eruit... en zet een lange tafel met 2 pc's naast elkaar op de plaats waar nu Xennia zit..
Kledingkast kan er niet uit, we hebben namelijk geen andere plek om hem neer te zetten.
Een lange tafel hebben we eerst geprobeerd, maar zodra diegene die achterin de hoek zat iets wilde pakken, moest diegene die voorin zat opstaan en de stoel wegschuiven omdat je er niet achterlangs kunt lopen.
pi_18052683
quote:
Op maandag 29 maart 2004 22:40 schreef Roellio het volgende:

Xen werkt en ik heb binnenkort ook een baan, dus het is niet echt een studentenflat

En als je in een 'kleine kutflat' persé 2 banken en 2 bureau's neer wilt zetten is het volgens mij een hopeloze zaak.

Je wilt meer ruimte maar je wilt wel alles wat erin staat houden, je zult je loopgedeelte kunnen veranderen door te schuiven maar het vrij beschikbare aantal vierkante meters blijft gelijk.
Tja, dat schuiven is dus juist het probleem, wat kan het beste waar naartoe?
  maandag 29 maart 2004 @ 22:48:32 #12
65918 IBAZ
broeinest
pi_18052708
Jij eruit of zij eruit, zie het onder ogen.
pi_18052863
quote:
Op maandag 29 maart 2004 22:44 schreef hilliebillie het volgende:
kast eruit en kleinere kledingkast in de slaapkamer neer zetten. dan kun je al een stukje schuiven zoals al eens genoemd is.
We hebben al een kleinere kledingkast in de slaapkamer staan, maar we hadden nog kleding over.
Ook staan de printer en scanner in die kast.

En dan nog, ook al halen we die kast weg en zetten we beide bureau naast elkaar, dan hebben dus het niet achter elkaar langs kunnen lopen probleem nog .
pi_18052886
quote:
Op maandag 29 maart 2004 22:48 schreef IBAZ het volgende:
Jij eruit of zij eruit, zie het onder ogen.
Het huis staat op haar naam en ik heb geen zin om weer te verhuizen, dus we hebben een probleem
pi_18052917
dem zeg, dat is klein..

al eens aan schappen gedacht?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 29 maart 2004 @ 23:03:47 #17
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18053042
Maak eens een bovenaanzicht, want waar zit precies de deur?
pi_18053104
quote:
Op maandag 29 maart 2004 23:03 schreef WebForce het volgende:
Maak eens een bovenaanzicht, want waar zit precies de deur?
Pfff, ff m'n photoshop skills aan het werk zetten dan .
brb
  maandag 29 maart 2004 @ 23:06:44 #19
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_18053110
Ik zou echt gek worden in zo'n kleine ruimte. Maar goed.. pak eens een Ikea gids en kijk naar de "in de hoogte" ruimtebesparingsmiddelen die zij aanbieden. Je kan op zich best wel wat zooi kwijt wanneer je effectief gebruik maakt van de weinige ruimte die je hebt. Er staan best aardige dingen in die gids
  maandag 29 maart 2004 @ 23:08:00 #20
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18053138
quote:
Op maandag 29 maart 2004 23:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

brb
Of paint Maar dan kan je beter schuiven met dingen etc.
  maandag 29 maart 2004 @ 23:08:55 #21
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18053158
quote:
Op maandag 29 maart 2004 23:06 schreef Maerycke het volgende:
Ik zou echt gek worden in zo'n kleine ruimte. Maar goed.. pak eens een Ikea gids en kijk naar de "in de hoogte" ruimtebesparingsmiddelen die zij aanbieden. Je kan op zich best wel wat zooi kwijt wanneer je effectief gebruik maakt van de weinige ruimte die je hebt. Er staan best aardige dingen in die gids
IKEA [Centraal topic]

pi_18053192
zet je pc op het aanrecht
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_18053216
uhm, wand kasten boven de bank waar je het een en ander in kan stoppen zodat het niet ergens anders hoeft te staan.
Spullen die niet gebruikt worden opruimen of tijdelijk ergens anders stallen omzo die ruimte goed te gebruiken zodat andere ruimte niet gebruikt hoeft teworden en daar dus ruimte vrij komt (ik praat een beetje vaag ik weet het)

en anders vooral proberen, schuiven en weer verschuiven, misschien een bank en jou bureau omwisselen (weet niet of dat past en of het practisch is dat is met alleen foto's toch niet duidelijk.

bureaus stukje inkorten/ smaller maken kan toch al wel weer wat schelen.

tafeltje een stukje dichter bij de banken zetten zodat je met je bureau stoel niet meteen op het tafeltje zit als je naar achter gaat

of misschien een twee persoons flatje/ appartementje / huisje kopen/ huren
mijn ideeen zijn nu ook op..

moeilijk... moeilijk...
  maandag 29 maart 2004 @ 23:14:26 #24
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_18053277
Bureaus eruit, WLAN erin en 2 laptops, heb je veeeeel meer ruimte
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_18053452
quote:
Op maandag 29 maart 2004 23:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

brb
Niet overal precies op schaal, maar voor het idee:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')