We willen gewoon allebei 1 bank voor onszelf houden, en over de laptops, afgezien van het financiele plaatje; we hebben allebei de ruimte nodig om vanalles neer te kunnen zetten, dus dan zullen we alsnog allebei een bureau moeten hebben.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:35 schreef Virus3000 het volgende:
1 bank eruit, investeren in laptops, en je hebt een zee van ruimte
Kastanova en studeren?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:40 schreef Roellio het volgende:
Zo klein is het toch niet.
Voor een student heb je niets te klagen.
Staat in z'n profiel.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:43 schreef Kos het volgende:
[..]
Kastanova en studeren?
![]()
Kledingkast kan er niet uit, we hebben namelijk geen andere plek om hem neer te zetten.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:38 schreef PlaagGeest het volgende:
Neem een hoekbank ofzo.. of een 3-zitter met stoelen.. haal de kledingkast eruit... en zet een lange tafel met 2 pc's naast elkaar op de plaats waar nu Xennia zit..
Tja, dat schuiven is dus juist het probleem, wat kan het beste waar naartoe?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:40 schreef Roellio het volgende:
Zo klein is het toch niet.
Voor een student heb je niets te klagen.
Xen werkt en ik heb binnenkort ook een baan, dus het is niet echt een studentenflat
En als je in een 'kleine kutflat' persé 2 banken en 2 bureau's neer wilt zetten is het volgens mij een hopeloze zaak.
Je wilt meer ruimte maar je wilt wel alles wat erin staat houden, je zult je loopgedeelte kunnen veranderen door te schuiven maar het vrij beschikbare aantal vierkante meters blijft gelijk.
We hebben al een kleinere kledingkast in de slaapkamer staan, maar we hadden nog kleding over.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:44 schreef hilliebillie het volgende:
kast eruit en kleinere kledingkast in de slaapkamer neer zetten. dan kun je al een stukje schuiven zoals al eens genoemd is.
Het huis staat op haar naam en ik heb geen zin om weer te verhuizen, dus we hebben een probleemquote:Op maandag 29 maart 2004 22:48 schreef IBAZ het volgende:
Jij eruit of zij eruit, zie het onder ogen.
Pfff, ff m'n photoshop skills aan het werk zetten danquote:Op maandag 29 maart 2004 23:03 schreef WebForce het volgende:
Maak eens een bovenaanzicht, want waar zit precies de deur?
Of paintquote:Op maandag 29 maart 2004 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfff, ff m'n photoshop skills aan het werk zetten dan.
brb
IKEA [Centraal topic]quote:Op maandag 29 maart 2004 23:06 schreef Maerycke het volgende:
Ik zou echt gek worden in zo'n kleine ruimte. Maar goed.. pak eens een Ikea gids en kijk naar de "in de hoogte" ruimtebesparingsmiddelen die zij aanbieden. Je kan op zich best wel wat zooi kwijt wanneer je effectief gebruik maakt van de weinige ruimte die je hebt. Er staan best aardige dingen in die gids
Niet overal precies op schaal, maar voor het idee:quote:Op maandag 29 maart 2004 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfff, ff m'n photoshop skills aan het werk zetten dan.
brb
Er ligt hier zo'n 2500 euro aan hardware, daar krijg ik nog niet eens de helft van terug van de verzekeringquote:Op maandag 29 maart 2004 23:24 schreef KonnieKipke het volgende:
jerrycan met benzine en gaan met die banaan!
Van de premie van de verzekering nw woning + inboedel kopen!
In de keukenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:26 schreef Flamey het volgende:
Waar slapen/douchen/wassen/schijten jullie dan?
Dat of anders die kast wegflikkeren ofzo.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:24 schreef KonnieKipke het volgende:
jerrycan met benzine en gaan met die banaan!
Van de premie van de verzekering nw woning + inboedel kopen!
zoiets?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:32 schreef kastanova het volgende:
...
Ziet iemand mogelijkheden om het hier opnieuw in te richten zodat we íets meer ruimte zullen krijgen?
...
Roept u maar, lieve binnenhuisarchitecten!
of zoiets ja, veel meer is er denk ik niet echt mogelijkquote:Op maandag 29 maart 2004 23:38 schreef WebForce het volgende:
[afbeelding]
Dat is het beste wat ik ervan kan maken
Het lijkt op de foto allemaal ietsjes kleinerquote:Op maandag 29 maart 2004 23:28 schreef kastanova het volgende:
Wacht maar ff, zal even een foto maken van onze bad+douche+sauna+wc+zonnebank ruimte en slaapkamer van 20x8.
Laten we het er maar op houden dat ik verkouden benquote:Op maandag 29 maart 2004 23:45 schreef Yakult het volgende:
moest je plotseling poepen toen je in bed lag?
[afbeelding]
Een goede poging, maar ik vrees dat het qua ruimtebesparing weinig verschil zal makenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:38 schreef WebForce het volgende:
[afbeelding]
Dat is het beste wat ik ervan kan maken
Die woont een paar huizen verder, dus echt praktisch zal het niet wordenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:54 schreef Adelante het volgende:
kun je de marokkaanse buurman niet kapot maken
en dan een soort van toog inbouwen
Op zich een praktische en leuke opstelling, enige nadeel is de tv op die plek.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:52 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
zou het zo passen kasta?
b1 is beureau 1 b2 nummer2
tvkast op zieltjes zodat je wel bij de kast kan.
en de andere tafel eruit
Wat lul je nou, er zijn alleen maar opblaasbare bedden te krijgen bij Tellsellquote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:34 schreef EMW het volgende:
Kijk je wel eens Telsell? Tegenwoordig kun je alle meubels opblaasbaar krijgen. Bedden, tafels, banken, stoelen. DE oplossing voor jouw probleem dus.
Niet dus. Tegenwoordig ook banken Telsell. En stoelen en tafels kun je ook al wel krijgen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat lul je nou, er zijn alleen maar opblaasbare bedden te krijgen bij Tellsell.
Je hebt al heel goedkoop van die draadloze dingen voor tv!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op zich een praktische en leuke opstelling, enige nadeel is de tv op die plek.
De bekabeling die er namelijk achterlangs loopt ligt dan namelijk precies in het zicht.
De tv-out van m'n computer, de bedrading richting de slaapkamer-tv en de kabel naar de video, ik vrees dat dat een té duur geintje wordtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 08:17 schreef WebForce het volgende:
[..]
Je hebt al heel goedkoop van die draadloze dingen voor tv!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |