Wat bedoel je toch steeds met die opmerking?quote:Ik had Tuur al lang zijn naam in de rug gezeken
Blijkbaar snappen jullie Hollanders (iedereen van boven de rivieren) die uitdrukking niet. Ze betekent: iemand terugpakken. Als iemand je iets heeft geflikt, 'm een hak zetten.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:26 schreef Svensational het volgende:
Wat bedoel je toch steeds met die opmerking?
Denk ik ook. Met slechte mensen gaat het altijd goed.quote:Ik denk dat Bettina die info ooit nog wel gaat gebruiken, aangezien Tuurtje er binnenkort uit gaat. Afgaand op hoe saai ONM de laatste tijd is, zal Tuur wel geen gruwelijke dood sterven
Het nieuwe Beatrix: 3 keer niks.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:53 schreef Svensational het volgende:
Wie weet er een leuke nieuwe slogan voor 't Beatrix?![]()
Ow, ja dat is ook zo. Toen kwam Bettina heel kwaad de kamer van Arthur binnenstormenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het nieuwe Beatrix: 3 keer niks.
Btw.: het ziekenhuis zou toch VWAZ (Van Walsum Academisch Ziekenhuis) gaan heten?
Ja, want die ouwe ijzervreetster kreeg de bouwtekeningen in handen. Ze nam ze van Ingrid Rutte aan, omdat Tuur in de operatiekamer aan het werk was.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:35 schreef Svensational het volgende:
Ow, ja dat is ook zo. Toen kwam Bettina heel kwaad de kamer van Arthur binnenstormen
Ik vind Renske Zwart ook wel een leuke verpleegkundige.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:23 schreef Basic het volgende:
Waar is Ingrid eigenlijk ?? is ze pleite....lissete zie ik ook niet meer
Ja die blonde, die mag er ook zeker wezen maar die heb ik ook al een tijdje niet gezien...maar bij haar ben ik het gewend dan zie je haar opeens weer verschijnenquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vind Renske Zwart ook wel een leuke verpleegkundige.
Het wordt tijd dat jij net als ik ook gaat veridioten en dat je alle afleveringen op tape gaat opnemen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:59 schreef Basic het volgende:
Ja die blonde, die mag er ook zeker wezen maar die heb ik ook al een tijdje niet gezien...maar bij haar ben ik het gewend dan zie je haar opeens weer verschijnen
Ik ben tegen zinloos getape...quote:Op woensdag 31 maart 2004 04:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het wordt tijd dat jij net als ik ook gaat veridioten en dat je alle afleveringen op tape gaat opnemen.
Niet tzt. Ik wil het NU op dvd!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Laat Endemol t.z.t. maar een paar BDs (of de opvolger daarvan) met alle afleveringen uitbrengen.
Nee joh... Dan zit je in no time met een vrachtwagen vol DVD's, d.w.z. als je alle afleveringen wilt hebben. Een compleet seizoen op 1 of 2 schijfjes zou ideaal zijn. De techniek is bijna zover, nu alleen Endemol nog overhalen om ze te releasen...quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:56 schreef soapie het volgende:
Niet tzt. Ik wil het NU op dvd!!!!!!!!!!!!!!![]()
WIl je al die afleveringen weer gaan kijken dan?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nee joh... Dan zit je in no time met een vrachtwagen vol DVD's, d.w.z. als je alle afleveringen wilt hebben. Een compleet seizoen op 1 of 2 schijfjes zou ideaal zijn. De techniek is bijna zover, nu alleen Endemol nog overhalen om ze te releasen...
Als de dvd's gratis zijn, plaats ik ze wel in de kelder. Ruimte zat.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Nee joh... Dan zit je in no time met een vrachtwagen vol DVD's, d.w.z. als je alle afleveringen wilt hebben. Een compleet seizoen op 1 of 2 schijfjes zou ideaal zijn. De techniek is bijna zover, nu alleen Endemol nog overhalen om ze te releasen...
Volgens de webshrink uit het vorige topic zijn wij allen hier ernstig ziek.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:43 schreef dunn0w het volgende:
WIl je al die afleveringen weer gaan kijken dan?nah.. is misschien wel handig als je ziek bent en je verveelt je ofzo.. maar verder..
Dat zal vast nie.. dan kosten ze zeker E 14,95 per seizoen... hoeveel seizoenen heeft ONM nu al?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als de dvd's gratis zijn, plaats ik ze wel in de kelder. Ruimte zat.
Ik ben nu inderdaad ziek en verveel me, dus laat maar komen die dvd's.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:43 schreef dunn0w het volgende:
WIl je al die afleveringen weer gaan kijken dan?nah.. is misschien wel handig als je ziek bent en je verveelt je ofzo.. maar verder..
€14,95 lijkt me erg goedkoop voor een dvdtje.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:49 schreef dunn0w het volgende:
Dat zal vast nie.. dan kosten ze zeker E 14,95 per seizoen... hoeveel seizoenen heeft ONM nu al?
9 toch? 9 x 14,95 = E 134,55 .. dus laat maar zitten dan.
OnM telt al weer 11 seizoenen... en ik zou ze allemaal nog wel een keer willen zienquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:49 schreef dunn0w het volgende:
Dat zal vast nie.. dan kosten ze zeker E 14,95 per seizoen... hoeveel seizoenen heeft ONM nu al?
9 toch? 9 x 14,95 = E 134,55 .. dus laat maar zitten dan.
100 euro voor een compleet seizoen lijkt me een iets reëlere prijs en wellicht nog te goedkoop in vergelijking met seizoensboxsets van andere series.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:23 schreef soapie het volgende:
€14,95 lijkt me erg goedkoop voor een dvdtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |