Mooi weer voor een begrafenis idd.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Lekker weer idd.
Daar had ik het niet over.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi weer voor een begrafenis idd.
Juultje, bedankt
denk eens aan al die mensen die ons voormalig vorstin een laatste eer willen brengen, die nu lekker buiten in het zonnetje staan das toch heerlijk...of niet natuurlijk....tjonge jonge wat een K&*#zooi hier met die dillemma's.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi weer voor een begrafenis idd.
Juultje, bedankt
Mooi weer om in de file op de A13 te staan?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over.
Nee, gewoon mooi weer in het algemeen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mooi weer om in de file op de A13 te staan?
Mooi weer om weer een hele dag binnen op kantoor te zitten?
Mooi weer voor een Lentebokje om 9.45 uur?
Kun je ook hard rustenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:38 schreef Bluezz het volgende:
Juultje, rust zacht
Hai Dollquote:Mogguh guys!
Met een appelpuntje is veel lekkereder hoor !!!!!quote:Koffie met een doesj
Zonder P.S.A. Matras ?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kun je ook hard rusten
Van al die hoogwaardigheidsbekleders en zo?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:35 schreef zjroentje het volgende:
Wat een auto's allemaal hier op de parkeerplaats voor de faculteit.
Echt niet meer normaal zeg.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Van al die hoogwaardigheidsbekleders en zo?
Kies er 1 uit zou ik zeggen
Moet ik dadelijk eieren gaan gooien?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:57 schreef Bluezz het volgende:
En oeiii wat een lelijke koets
Als het maar witte eieren zijn jaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:57 schreef zjroentje het volgende:
Moet ik dadelijk eieren gaan gooien?
Ja hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:59 schreef SCH het volgende:
Driewerf HOERA
toch?
quote:Verjaardagen op 30 maart:
• paultjûh
• Citroen
• Sarin
• koenie
• sproggle
• GeonetiX
• DeadKennedy
• Dr.HaaiAskie
• NMMV
• bollemelk
• d-lite
• Sanne_S
• mystery76
• Sensor
• hoihepiet
• Premo
• Aced
• ---Fugitive---
• stinkbeer
• von_manstein
• indo
• Woody
• GangstaB
• beetjekreukel
• _Etter_
• Klittelikker
• Deamon
• Jotie
• SiNTeK
• ramstamper
• kiera
• thumper
• jobenru
• Lliefmeisje
• azzkikr
• hans116
• MultiOne
• FiveseveN
• Smeagol
• Csnl_GmC
• Loohcs
• blondiex
• duimpie
Dan weet je waarvoor je 'studeert'quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Echt niet meer normaal zeg.
Normaal staan er altijd die pauper studentenautotjes. Vandaag voeren de dikke Duitse en Italiaanse merken de boventoon.
Ik heb de Audi S8 nog niet gezien.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan weet je waarvoor je 'studeert'
Nog niet, we zijn de sleutel kwijt, ze moet immers in de kelder worden bijgezet.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Ligt die ouwe doos nu al onder de grond?
tis ook altijd het zelfde met die gozert !!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog niet, we zijn de sleutel kwijt, ze moet immers in de kelder worden bijgezet.
En harry wil ook niet opzij
Erg hèquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:28 schreef Bjoro het volgende:
tis ook altijd het zelfde met die gozert !!!
Doet er alles aan om lichamelijk contact te krijgen met vrouwen !
Maakt niet uit of ze nou oud zijn of jong, dood of levend ...tjonge jonge![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |