quote:Eerste één april grap is al weer binnen -> Osdorp Posse is master CD's kwijt
éven leuk, maar wel flauwquote:MET SPOED HULP GEZOCHT VAN OP FANS!!!
De Osdorp Posse heeft met grote spoed jullie hulp nodig. Aanstaande donderdag moeten de master CD's van 'Afslag Osdorp' en 'Kernramp' naar de fabriek om opnieuw geperst te worden. De voorraad bij het RAMP-kantoor is namelijk zo goed als op. De afspraak met de fabriek staat al weken ingepland, maar Robin (Seda) kwam er vanmorgen achter dat hij de originele master CD's niet meer heeft. Het vermoeden bestaat dat die per ongeluk in een gewoon CD-hoesje terecht zijn gekomen. Alle O.P.-cd's worden via het RAMP-kantoor gedistribueerd, dus iedereen kan ze thuis hebben. Het dringende verzoek aan jullie is dus om op de CD of CD's (als je ze allebei hebt) te kijken of er de volgende nummers op staan (op de CD's zelf dus, niet op het hoesje):
Mooie foto van de maanquote:Op maandag 29 maart 2004 21:52 schreef errrrr het volgende:
Willem valt niet uit, ik wel... ga echt niet 35 minuten willem aanhoren om dan twee uur me te vervelen
morgen lekker dagje dus ... moet alleen nog duits leren
Btw net weer 's wat foto's gemaakt, bestwel cool...
Twee foto's van de maan samengevoegd: http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/probeersels/moon/halfmoon.jpg
En nog een foto'tje van Jupiter... gaat bestwel goed in de schemering: http://haqdaq.mine.nu/~ha(...)ts/jupiter4moons.jpg
(maar m'n bak gaat dus over een uurtje uit ofzo, dus dat je het weet)
de telescoop van mijn vader (80mm), 60x vergroot, digicam van m'n moeder ingezoomd dusquote:Op maandag 29 maart 2004 21:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mooie foto van de maan
Jupiter is daar btw groter dan toen op school, ziet er best mooi uit voor zo'n kijker (die van je vader neem ik aan)
Btw. het is volgens mij Define, niet devinequote:Op maandag 29 maart 2004 22:05 schreef errrrr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:19 schreef -Mzraki- het volgende:
The Dream
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Talk to the hand, because the face don't give a damn!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik dacht, ik gooi er nog wat snowboard foto's tussen voor de liefhebbersquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:55 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Mooie OP
![]()
Oh, wat je zei was wel goed, je stond iig niet zo voor lul als Joramquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:42 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Klonk t nog een beetje logisch wat ik zei?
Want toen ik daar stond was ik even helemaal vergeten waar t overging.
Ik weet niet hoe ik t anders kan zeggen: My mind went blank.
Ik dacht helemaal niet bij na wat ik zei, ik liet me maar m'n gang gaan.
En volgens veel mensen zei ik wel wat ong. klopte.
Jup, en iedereen staart je aan, en niemand komt je te hulp... dan voel je je zo alleeeeeeeeen....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh, wat je zei was wel goed, je stond iig niet zo voor lul als Joram
Dat was ook iets waarom ik niet mee wilde doen aan de discussie, als je dan de beurt zomaar krijgt heb je echt zoiets van; "euhm, help?"
Even mailen naar Dell, dat je het hebt gesloopt en als ze even zo'n dingetje op de post willen doen, is volgens mij bij Dell nooit echt een probleem. Dan kast ff open schroeven, usb gevallen los maken, van moeder bord af halen en nieuwe erin zettenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Shit!
Ik heb net even 1 van mijn 8 USB aansluitingen verneukt
Moest eten, dus ik snel op te springen, maar oh nee, de usb kabel van mijn draadloos internet verbinding adapter lag verborgen over mijn voet, en *knal* eruit geschoten
Bij nadere inspectie bleek dat het lipje in de usb slot zelf was afgebroken en nog steeds vast in de usb stekker zatNa veel gepeuter met naald, pincet en nagelknipper heb ik hem eruit gekregen, de stekker was gelukkig nog wél intact.
Nu heb ik dus nog maar 1 usb slot voor, en nog steeds, 6 achter.
Idd.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:32 schreef SuUz2ko het volgende:
Heel leuk, zo'n discussie =P
mmm morgen ook alweer niet zoveel les.. damn. saaiheid die studieuren!
Ciao, ga nog even naar buiten
xx
Mwa, ik red het wel met 1 denk ik, als het me gaat buggen, dan ga ik Dell wel bellenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:05 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Even mailen naar Dell, dat je het hebt gesloopt en als ze even zo'n dingetje op de post willen doen, is volgens mij bij Dell nooit echt een probleem. Dan kast ff open schroeven, usb gevallen los maken, van moeder bord af halen en nieuwe erin zetten
tweequote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:22 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Idd.![]()
Morgen maar 3 uur les ofzo. T is duidelijk dat t mooi weer is, de leraren genieten er ook van.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Cruesli?!?
Dat was niet zo'n slimme actie denk ik
Wel, vanzelfsprekend was het nou niet bepaald. Blijven toch lastige kwesties. Aangezien wetenschappers tegenwoordig zich niet met de morele gevolgen van hun 'ontdekkingen' bezig houden kom je nog wel eens vervelende situaties tegen. Zeker in 'het land van de onbegrensde mogelijkheden' kan je dan nog wel eens rare claims aan je broek te hangen krijgen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Btw, die voorstelling was best grappig, alleen had ik niet echt een behoefte om aan die discussie mee te doen, het leek me allemaal nogal vrij vanzelfsprekend
Natuurlijk, maar neem bijvoorbeeld nou het volgende discussiepunt: "Moet de vrouw wettelijk verplicht zijn om een test te nemen als ze weet dat áls ze een jongetje krijgt, ze 50% kans heeft dat dat jongetje een spierziekte krijgt?"quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wel, vanzelfsprekend was het nou niet bepaald. Blijven toch lastige kwesties. Aangezien wetenschappers tegenwoordig zich niet met de morele gevolgen van hun 'ontdekkingen' bezig houden kom je nog wel eens vervelende situaties tegen. Zeker in 'het land van de onbegrensde mogelijkheden' kan je dan nog wel eens rare claims aan je broek te hangen krijgen.
mee eensquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar neem bijvoorbeeld nou het volgende discussiepunt: "Moet de vrouw wettelijk verplicht zijn om een test te nemen als ze weet dat áls ze een jongetje krijgt, ze 50% kans heeft dat dat jongetje een spierziekte krijgt?"
Dan lijkt het me vrij logisch dat je zoiets simpelweg niet in de wet kan zetten, geef die vrouw de keuze, licht haar voldoende in en laat het gezin zélf de keuze maken.
Dit ging op voor heel erg veel van de kwesties, het ís een probleem, maar laat het gezin zelf beslissen, al moeten ze het kind zelf niet vergeten.
Ja, die 'intelligentiepil' was nogal een raar onderwerp. Het lijkt mij helemaal niet leuker, beter of wat dan ook om zomaar intelligenter te worden. Hoe intelligenter je bent, des te beter je begrijpt hoe onbegrijpelijk en gefixeerd deze wereld in elkaar zit, en hoe weinig je daar aan kunt doen. Dat leidt alleen maar tot frustraties.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:01 schreef errrrr het volgende:
[..]
mee eens
die pillen vond ik echt onzin... dat het uberhaubt zo werken en dat je er dan ook nog iets aan had ofzo ... misschien krijg je daardoor een of andere stof binnen waardoor je minder moe wordt, zodat je beter woordjes kan leren... ja dus? Je bent zoals je bent, vind ik dan
Pulp Fiction = Tarantino, that's all i fuckin sayquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:46 schreef errrrr het volgende:
Ik lag net in de kijk, over de Queen Mary II... het grootste passagiersschip ooit...
Bestwel groot en cool allemaal, maar vermogen: 157.000 pk (klopt dit uberhaupt wel?)
Dit zou betekenen dat er fucking 157.000 paarden voor nodig zouden zijn om dat schip naar 30 knopen te trekken... half texel vol met paarden!
Das bestwel pittig iig
Waar gaat Pulp Fiction over en hoe was ie?
En idd, tis gewoon Science Fiction voor de gewone burger...
maar ik vind bijvoorbeeld wel dat als je wil je mag kiezen of je een jongen of meisje wil... je mag het best zelf weten als je wil, al zou ik het persoonlijk liever aan het toeval over laten
Eigenlijk met alles, zelf laten beslissen... (wtf is dit nu weer voor liberaal standpunt, maarach
)
Ah een ex texelaar, welkomquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:11 schreef Boondock het volgende:
Cool, de Hogeberg slowchat, voor het laatste eiland nieuws.
Pulp Fiction is trouwens heel relaxte film.
Ja dudes ik ga pitten, heb morgen tentamen over Project Management. Maar ik kom hier wel wat vaker checken. Gr. uit Amersfoort. A
Und wer bist du?quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:11 schreef Boondock het volgende:
Cool, de Hogeberg slowchat, voor het laatste eiland nieuws.
Pulp Fiction is trouwens heel relaxte film.
Ja dudes ik ga pitten, heb morgen tentamen over Project Management. Maar ik kom hier wel wat vaker checken. Gr. uit Amersfoort. A
Arjen (of Arjan?),quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:06 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Und wer bist du?
De hele mogelijkheid om te kunnen kiezen zou er niet eens moeten zijn, maar goed. Dat is helaas al 'uitgevonden' en valt niet meer terug te draaien, maar het zou verboden moeten zijn. Helemaal niet zelf laten beslissen. Het is niet de bedoeling dat iedereen straks z'n eigen pakket samenstelt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:46 schreef errrrr het volgende:
En idd, tis gewoon Science Fiction voor de gewone burger...
maar ik vind bijvoorbeeld wel dat als je wil je mag kiezen of je een jongen of meisje wil... je mag het best zelf weten als je wil, al zou ik het persoonlijk liever aan het toeval over laten
Eigenlijk met alles, zelf laten beslissen... (wtf is dit nu weer voor liberaal standpunt, maarach
)
mee eensch, zoiets moet natuurlijk zijn, overgelaten worden aan de natuur. Straks raakt de bevolking uit balans, meer meisjes/jongens, of is iedereen perfect, dat zou toch gewoon niet leuk meer zijn?quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
De hele mogelijkheid om te kunnen kiezen zou er niet eens moeten zijn, maar goed. Dat is helaas al 'uitgevonden' en valt niet meer terug te draaien, maar het zou verboden moeten zijn. Helemaal niet zelf laten beslissen. Het is niet de bedoeling dat iedereen straks z'n eigen pakket samenstelt..
Hm, dat was ook niet erg spannend, als er maar zes op komen dagen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zow, fijn naar ckv,.
Sorry heyquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:52 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Btw, ruub, waarom is de Hogeberg met hoofdletter HO geschreven... kan niet hoor...
Moesten jullie nog wel blijven? (gnagnagna,quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hm, dat was ook niet erg spannend, als er maar zes op komen dagen..
En dan nog is de HogeBerg beter... je stelt me zeer teleur.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sorry hey
In mijn haast typte ik blijkbaar gewoon te snel, en nu, nu kan het dus niet meer veranderd worden
Maar aan de andere kant is de Hogeberg zó goed, dat het eigenlijk wel 2 hoofdletters verdient.
Zonquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:36 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
En dan nog is de HogeBerg beter... je stelt me zeer teleur.![]()
Oh wtf, the sun is shining, weather is sweet yeah... makes you wanna move your dancing feet.
Lalalalaaaaaaaaaa...... zon zon zon. [afbeelding]
En leren voor wiskunde PW, kan t beter?![]()
20 min., hij moest de boot halen,quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:33 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Moesten jullie nog wel blijven? (gnagnagna,)
gl & hfquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Tijd om te volleyballen
Count me in, ik wil het wel eens zienquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:40 schreef errrrr het volgende:
Owja, heb nu net 'Orion', het maandbericht van volkssterrenwacht 'De Jager' binnengekregen. Bij helder weer worden er op de donderdagavonden 15, 22, 29 april om 21:00 en 13 & 27 mei om 22:00 uur sterrenkijkavonden georganiseerd...
Aangezien ik wel zin heb wil ik 15 april gaan, als het goed weer is. Als het leuk was of bij erg slecht weer ga ik 22 april (ook), want dan is de zwerm 'Lyriden' op zijn hoogtepunt
Poll: wie gaat er mee?
Die heeft m'n papa ook.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik wil ook zo'n bril als Hoekman
Lijkt me echt vet, glazen die automatisch aanpassen aan de hoeveelheid (zon)licht
Ik ben aan het zoeken op internet, maar kan vooralsnog nog niets vinden
LST glazen heten ze, Light Stabilizer Tnogiets. Ik zal wel eens naar mijn opticien gaan om te kijken of ze die toevallig ook hebben, lijkt me best handig
Hey! Wat voor dag is het ook alweer vandaag?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:08 schreef GetYourFreakOn het volgende:
En ja hoor, alweer,
Code #61
Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld.
quote:Op donderdag 1 april 2004 16:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hey! Wat voor dag is het ook alweer vandaag? [afbeelding]
Leuke messages, dat welquote:Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl
Hehee, die nog niet eens gehad..quote:Op donderdag 1 april 2004 16:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Leuke messages, dat wel
Leuke naamquote:Op donderdag 1 april 2004 16:57 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat de reggeaband een naam heeft nu? (ja werd tijd, ik weet t)
Trench Town
(Dorpje in Jamaica, en komt vaak voor in Bob Marley nummers enz.)
whihi, een nieuwe!quote:De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
Op naar de 2500 dan maar, of telt die niet?quote:Op donderdag 1 april 2004 18:41 schreef GetYourFreakOn het volgende:
verdorie: Aantal posts: 2202 (gemiddeld 7 per dag)
ik mis steeds mijn mijpalen op fok!
Whaaah, pas om 6 uur. Ik at om half 10 dude, wacht maar tot je student bent. En dan te bedenken .. al die arme kindjes in Africa. Just kiddin!quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Pompadompadom Honger
en mamma is naar een verjaardagPas om 6 uur eten dus
Ik las het gisteravond op Texelplaza.nl ja.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:18 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoi, kreeg dit net binnen van Joep:
- nieuwsbericht -
Tis natuurlijk wel 1 april, maar dat artikel komt redelijk krant-like over...
link naar het lugubere filmpjequote:De geytenneuqers, die dit
op hun geweten hebben, mag je van ons allemaal stuk voor stuk standrechtelijk executeren. Het liefst live op CNN. Wat gisteren is gebeurd, is onmenselijk. Mensen die dit goedkeuren zijn achterlijk. Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden, die ongetwijfeld met dezelfde beelden zijn geconfronteerd. Het zou je vader maar zijn geweest...
Bleegh, klinkt echt vreselijk... jeegh!quote:Op donderdag 1 april 2004 21:10 schreef errrrr het volgende:
En nu weer leuk te Far Cry'en ... best cool nu... Shotgun: drie monster op je af... ok dood... vijand in de verte, G36 erbij pakken headshot... op je geschoten, terwijl je niemand seat, heat vision, gemuteerde vijand, g36 kogel in z'n kop... je rent naar buiten in 'de war zone', jumpt in een jeep, gooit de poort open, begint te crossen, jump over een ingestorte brug, rost over het strand verder
echt vette half-life acties zegmaar... halo ook, gewoon standaard shooter maar wel vet
Ik kom samen met Berit zondag kijken. 12.00quote:Op donderdag 1 april 2004 20:28 schreef SuUz2ko het volgende:
zooow, net even lekker gevoetbald! Best gaan
gefeli.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Maargoed, om even terug te komen op volleybal: 3-1 gewonnen
Best sterke tegenstander en wij waren met een zwak team (slechts 1 setupper en bart was er bij, 6 spelers). We moesten dus 1-5 spelen. Dit doen we niet vaak, en de eerste set verloren we dus ook met 25-23.
De 2e set ging iets beter en wonnen we met 25-23, derde set wonnen we met 25-21 en de 4e set ging eindelijk weer als vanouds, 25-15 oid
Heb lekker staan slaan enzo, ging dus over het algemeen best lekker.
Wat ook grappig was is dat ik dus bij 2 van die mannen in het team zit, de een is 28, de andere 36. Die zitten elke wedstrijd elke vrouw zeg maar te bestuderen, beetje viespeuken te zijn![]()
Ook deze keer was het weer raak, al beweerden ze nu dat een meisjesvolleybal team naar Bart en mij stonden te wijzen, Bart bijna euforisch, goed, hij ook zijn pleziertje
Op de weg terug is het ook altijd vermakelijk, de meest walgelijke en interessante verhalen krijg je te horen, dat met uitgebreide tips en hints. Altijd leuk, met van die 30'ers
Bij ons is t altijd verschillend, de ene keer 6 uur, de andere keer 8.30.quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:29 schreef Boondock het volgende:
[..]
Whaaah, pas om 6 uur. Ik at om half 10 dude, wacht maar tot je student bent. En dan te bedenken .. al die arme kindjes in Africa. Just kiddin!
Dat plaatje van Beavis en Butthead is trouwens echt briljant!
Hey Suuz! Hoe issie met jou? Wanneer is er weer een N.E.R.D. feest?
Ja , en ik ga weer kratten, morgen tentamen wiskunde, wish me luck!
Ja, dat lijkt me wel de volgende mijlpaal.quote:Op donderdag 1 april 2004 20:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Op naar de 2500 dan maar, of telt die niet?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:22 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Okee, dit wordt dan weer de 5e op een rij, omdat niemand van jullie aanwezig is.
Maargoed, mijn zus heeft dus nog een aantal wintersport fotootjes gemaakt:
Hier eentje, op de eerste dag, met hulp van Marco:
[afbeelding]
En eentje met mijn kleurrijke papa, op de sleepjeslift:
[afbeelding]
quote:Forbidden
You don't have permission to access /picture/sraid109/p918c8c041d0b6760a8e911b96f97df95/f9370e90.jpg on this server.
verdorie...quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
[..]
Een 9.4? of een 9.6? of zelfs een 10?quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:37 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Bij ons is t altijd verschillend, de ene keer 6 uur, de andere keer 8.30.
Ligt eraan wanneer iedereen thuis is.
Oeh, ik had dus gisteren pw van S4, jullie mogen raden wat ik heb!!!!![]()
1 van de 3 is goed...quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een 9.4? of een 9.6? of zelfs een 10?
Werkt goed, leuke foto's.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:32 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
verdorie...
en nu??
T is al afgesproken met Jenn enzo. Wij komen zondag kijken, geblesseerd of niet.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:07 schreef SuUz2ko het volgende:
Hey met mij is alles goed:) Tja, weet niet wanneer er weer eens een N.E.R.D. - feest is. Van de zomer weer. Lekker buiten
Nee, maar ik ben binnenkort jarig en Niels ook. Dus we zien wel. En alles goed gegaan met je tentamen wiskunde?? Ik zag Wouter net nog in Den Burg. Ja lange tijd allemaal niet gezien... pfff
Nou Esmé! ik ga voor de 10Toch?!
Ehm, jullie komen niet kijken hoor zondag. Asjeblieft niet! Dan ben ik opeens heel erg geblesseerd
Zoooh, ik ga nog eens even wat inscannen voor Bio! Ja we hebben een scanner! Hoera!!
kus
Hahaha, niet zo druk maken jongen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Tss, wat zijn dat ook een stelletje kleuters he
Dan merk je wat voor een verschil een jaar, of een klas alleen al, kan maken
Kom je daar om te volleyballen, maar oh ja, een van die randdebielen heeft weer een van haar vriendinnen meegenomen om te kijken, een goede reden bij uitstek om zo belachelijk, kinderachtig en vervelend te doen als het maar kan
Nu is het genoeg, ik ga vrijdag's dus nóóit meer naar volleybal, tss, je zou die mensen op moeten nemen zeg, ongelovelijk hoe infantiel
Ik kan er iig al 1 zien, zal even reggen om de andere ook even te zienquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:51 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Hahaha, niet zo druk maken jongen.
Ik weet niet zeker of jullie deze kunnen bekijken, maar hier zijn nog wat wintersport foto's voor de liefhebbers: http://www.imagestation.com/album/?id=4287277159
Ach kom op, ze zijn allemaal 14/15/16, en dan zo gedragenquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:55 schreef errrrr het volgende:
dat hebben kinderen nou eenmaal ruben
quote:Jacques probeert prof te lijken ;-)
Wintersport gang(st)ers.
creepy
Boe!
Enge grote bizon
Nee, kind ben je tot je 12e ofzoquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:05 schreef errrrr het volgende:
je bent kind tot je 18e
tis trouwens bestwel een cool boek, God's Gym...
en nu ga ik eten, en daarna naar de Hema
tot vanavond allemaal
Erg veel heb ik niet gemist geloof. Viel ook wel een beetje te verwachten, eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Tss, wat zijn dat ook een stelletje kleuters he
Dan merk je wat voor een verschil een jaar, of een klas alleen al, kan maken
Kom je daar om te volleyballen, maar oh ja, een van die randdebielen heeft weer een van haar vriendinnen meegenomen om te kijken, een goede reden bij uitstek om zo belachelijk, kinderachtig en vervelend te doen als het maar kan
Nu is het genoeg, ik ga vrijdag's dus nóóit meer naar volleybal, tss, je zou die mensen op moeten nemen zeg, ongelovelijk hoe infantiel
True, maar ik dacht, misschien, maar neequote:Op vrijdag 2 april 2004 19:30 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Erg veel heb ik niet gemist geloof. Viel ook wel een beetje te verwachten, eigenlijk.
Leuke serie. Ziet er erg mooi uit met al die sneeuw. Helaas gaan wij pas over drie jaar op wintersport.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:51 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Hahaha, niet zo druk maken jongen.
Ik weet niet zeker of jullie deze kunnen bekijken, maar hier zijn nog wat wintersport foto's voor de liefhebbers: http://www.imagestation.com/album/?id=4287277159
Ach, je bent niet de enige die zich daaraan ergert.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, maar ik dacht, misschien, maar neesorry, ik stop nu wel met whinen
Ik van de kerst weer, na het zien van die foto's ging mijn snowboardhart weer bouncenquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Leuke serie. Ziet er erg mooi uit met al die sneeuw. Helaas gaan wij pas over drie jaar op wintersport.
Je had Danny moeten zien zeg, ze hadden hem deze keer wel héél erg opgefokt, zielig voor hem eigenlijk, dat hij zich zo om een vinger laat windenquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, je bent niet de enige die zich daaraan ergert.
Hè?! Die doet toch altijd vrolijk mee?quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je had Danny moeten zien zeg, ze hadden hem deze keer wel héél erg opgefokt, zielig voor hem eigenlijk, dat hij zich zo om een vinger laat winden
Ik bedoel ook niet zo opgefokt, maar meer quasi-erotischquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hè?! Die doet toch altijd vrolijk mee?
Hm, nee, ik begrijp je meteen helemaal.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet zo opgefokt, maar meer quasi-erotisch
of hoe je dat infantiele banale gedrag ook wilt noemen
Hehe, thenks. Die waren echt geweldig. Al de meest "phoney" mensen bij elkaar gepropt in 1 foto! I'm so lucky.quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]![]()
Meesterlijke foto's
Alleen een beetje weinig van het snowboarden zelf, maar die foto's van je pa bij die politieke billboards maken het weer goed![]()
Ik wil zo graag met kerst. Maar heel mss ga ik dan met m'n vader naar sint maarten.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Leuke serie. Ziet er erg mooi uit met al die sneeuw. Helaas gaan wij pas over drie jaar op wintersport.
goed plan!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, maar ik dacht, misschien, maar neesorry, ik stop nu wel met whinen
Zon en oude vrienden weer zien, of sneeuw en snowboardenquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:49 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Ik wil zo graag met kerst. Maar heel mss ga ik dan met m'n vader naar sint maarten.
Dus ik heb een beetje dillema.
Dude, Werchter natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:20 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Nu ben ik door Ruben v V aan t twijfelen gebracht of ik naar Lowland of Rock Werchter ga...!!!!
Damnit.
Rock Werchter heeft een geweldige line-up, veel beter dan Lowlands tot nu toe.
Maarja... ik weet niet. Hmpf.
Mijn uitroeptekens:quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, Werchter natuurlijk!
Wat komt er naar Lowlands? Euhm, Di-rect, Krezip misschien...
Wat komt er naar Werchter?
-lijst-
Dus, gaan
Hm, jij hebt het dan niet zo makkelijk als ik (ik hoef eigenlijk alleen maar op 2 juli). Maar dat wil niet zeggen dat het een meesterlijk festival blijft.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:47 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Mijn uitroeptekens:
-den uitroeptekens-
Btw. Op Lowland komt ook The Darkness, maar ook the Hives. Maar dat is het bijzondere tot nu toe. Vorig jaar kwamen er wel goeie naar lowlands, ze zijn nog niet allemaal bekend natuurlijk.
(blind) waar staan die, of zijn dat zelf verzonnen bijschriften (maar ik zie geen billboardsquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]![]()
Meesterlijke foto's
Alleen een beetje weinig van het snowboarden zelf, maar die foto's van je pa bij die politieke billboards maken het weer goed![]()
Even je best doen, en deze forum voor een link zoeken.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:03 schreef errrrr het volgende:
[..]
(blind) waar staan die, of zijn dat zelf verzonnen bijschriften (maar ik zie geen billboards)
Je bent gewoon blindquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:03 schreef errrrr het volgende:
[..]
(blind) waar staan die, of zijn dat zelf verzonnen bijschriften (maar ik zie geen billboards)
Nouja, met dat misdadig lang uitslapen viel het ook wel weer meequote:Op zaterdag 3 april 2004 00:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, appeltjes op, ik ga slapen en morgen misdadig lang uitslapen
Weltrusten iedereen
wow wat een interessante, nuttige en coole post zeg !quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:37 schreef SuUz2ko het volgende:
hehe
Ah, de ultieme vrijheidquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:26 schreef errrrr het volgende:
lekker geen ouders thuis van het weekend ... straks lekker eten, onder het kijken van Pi... daarna nog een andere goede film erin stoppen (oftewel over m'n netwerkkabeltje streamen (;)
Heb net boven UTP kabels aangelegd... nu beneden nog, dat komt morgen
Dude, prachtig omschrevenquote:Far Cry, een van de laatste missies... echt shit, vier snipers, vier rocket launchers die 50 schoten nodig hebben... zo moeilijk
Ga het straks nog een keer proberenquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, prachtig omschreven
Dude, die film is dus écht engquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:04 schreef errrrr het volgende:
Ok ik ga eten
Net voetenventilatoren geinstalleerd, voor van de zomerleuk primitief met dubbelzijdig plakband vastgeplakt...
Tot vanavond (als ik nog leef na The Blair Witch Project)
Nog nooit gezien...quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo naar Ruben, lekker met veel mensen Jackass Teh Movie kijken
Mja, als je de hele tijd zit te wachten tot het eng wordt zit je er ook niet goed voorquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:53 schreef errrrr het volgende:
Ok, net dus ook The Blair Witch Project gezien... ik vond 'm eigenlijk niet zo eng... zat de hele tijd te wachten tot het echt eng werd, toen werden ze neergeslagen en was het af
Op iMDb heeft hij ook maar een 6.2, dus ook niet zo super
Of ik heb iets gemist, maar niet dat ik weet
Nu nog ff lekker gamen, en dan pitten om morgen weer vrolijk huiswerk te gaan maken
Mwa, die 8mm camera misschien wel, maar zo'n camcorder kan zo'n val best aan hoor, ik bedoel, ze smeten die dingen niet naar beneden, ze vielen gewoon zelf, en met hen, de camera.quote:Op zondag 4 april 2004 13:25 schreef errrrr het volgende:
zow, heb vanochtend m'n nederlandse boek uitgelezen... nu ff netwerkkabel neerleggen, stofzuigen, grasmaaien, boekverslag maken, huiswerk afmaken en vanavond de volle maan is fotograferen (als het helder is)... druk dagje dus
Bij dat neerslaan was het alleen een beetje onrealistisch dat de camera's zo'n val overleefden...
Feli Suzannequote:Op zondag 4 april 2004 14:58 schreef GetYourFreakOn het volgende:
4-1! Jippie.
Was leuk om te zien, alleen heel erg van Jenn zeg!! Ben benieuwd wat er aan de hand is.
Nu frans leren, wiskunde maken, en eindelijk aan m'n Ned. boek beginnen.
Die man kan zo goed complexe dingen uitleggen, fantastisch wat een geestquote:I think that there is a good chance that the study of the early universe and the requirements of mathematical consistency will lead us to a complete unified theory within the lifetime of some of us who are around today, always presuming we don't blow ourselves up first.
Hij zag ze gisteravond langszoeven, dat betekent niet dat ie toen thuis zat.quote:Op zondag 4 april 2004 16:35 schreef errrrr het volgende:
waarom komen de brandweerwagens langs jou? ligt toch niet op een of andere doorgaande weg ofzow?
Als je uit mijn raam kijkt kun je nog net een stukje van de weg zien die vanaf de Albert Heijn, langs de Welkoop, naar de Waalderweg loopt. Ik hoorde dus een hoop sirenes, keek toevallig uit het raam en zag een man langs de weg stiltaan om te kijken. Toen zoefden er dus 2 brandweerwagens langsquote:Op zondag 4 april 2004 16:35 schreef errrrr het volgende:
waarom komen de brandweerwagens langs jou? ligt toch niet op een of andere doorgaande weg ofzow?
Ok 100 mbits netwerk werkt nu helemaal, nog twee onderdelen nog niet... beneden moet nog een 100mbits switch (staat nu 10mbits hub) en de media pc moet nog een nieuwe netwerkkaart.
Ik heb van iemand een notebook harde schijf gekocht van 6 gb; 20 euro en dan nog 5,50 verzendkosten... wel vrij prijzig opzich maar dan doet de laptop het tenminste weer, dat is het wel waard
Nu eerst huiswerk maken en dan nog ff stofzuigen
Hoewel niet van toepassing, evengoed een ijzersterke opmerkingquote:Op zondag 4 april 2004 16:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hij zag ze gisteren avond langszoeven, dat betekent niet dat ie toen thuis zat..
pfeeuw... hij is niet gebroken, wel gekneusd. Gelukkig maar... t zag er ook echt serieus pijnlijk uit.quote:Op zondag 4 april 2004 15:26 schreef SuUz2ko het volgende:
ja jenn is naar het ziekenhuis. Ze was heel erg hard op haar elleboog gevallen! mm ik ben benieuwd. Jenn huilt niet zomaar...
Ja dank je ruben! 4-1!!
Ik wil wel even helpen hoor, moet dat toch nog wel een keertje herhalen, het is niet heel moeilijk, maar ik had er in het begin ook wel de pest in. Wij hebben dan gelukkig Hoekman, maarja, jullie met Pieter, daar schiet je ook niet veel mee op enzoquote:Op zondag 4 april 2004 17:30 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Wie kan mij (morgen) hoofdstuk 5 uitleggen? Ik snap er helemaal niks van, bij 5.1 beginnen de moeilijkheden al.
quote:But fuck if I hadn't set my analog sensitivity juuuuust the way i liked it.
Drat
Hans zijn dagelijkse avonturenquote:Op zondag 4 april 2004 18:28 schreef errrrr het volgende:
owk, net te stofzuigen, valt de 'zuigmond' opeens uit elkaar... nouja aan elkaar getaped en dus met ongeveer 50% zuigkracht (de rest 'lekte' weg), verder gezogen
Ma belt net dat ze met de 9 uur boot komt, dus zo ff een pizza in de oven zetten... maar eerst nog ff een boekverslag
wat doen we hier anders op Fok!... het enige wat je hier doet is al je dagelijkse onzin-shit uitkramen dus?quote:Op zondag 4 april 2004 18:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hans zijn dagelijkse avonturen
Je zou een weblog moeten beginnen dude, dat wordt gegarandeerd een succes
Klinkt als een best goed en interessant antwoordquote:Op zondag 4 april 2004 19:22 schreef errrrr het volgende:
"Wat betekent je joodse achtergrond voor je?
Ik ben absoluut niet religieus, maar ik word gefascineerd door religie. De behoefte aan zingeving vind ik een uitermate intrigerende menselijke afwijking."
![]()
![]()
![]()
Ik ben een interview met Leon de Winter aan het lezen voor verwerkingsopdracht 9, daar komt dit uit
Ja, idd, zoiets was t wel.quote:Op zondag 4 april 2004 18:07 schreef SuUz2ko het volgende:
ja inderdaad.. het zag er erg uit ja. Maar het kan allebei zeer doen. Is het niet zo dat je beter het gebroken kan hebben dan gekneusd (of iets in die richting?) maar wel beter!!
K, mocht je nog op problemen stuiten loopt er vast wel iemand rondquote:Op zondag 4 april 2004 20:23 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Ja, idd, zoiets was t wel.
He, ruben, ik kan dan ook wel in die studieuren. Maar ik heb net een heel uur over gedaan om gewoon rustig aan par. 5.1 door te lezen. En nu begrijp ik t dus wel.... Bij 5.2 zit ik op de helft.
jeej!quote:Op zondag 4 april 2004 20:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
K, mocht je nog op problemen stuiten loopt er vast wel iemand rond
Daar doe je het inderdaad voor.quote:Op maandag 5 april 2004 14:22 schreef -Mzraki- het volgende:
W00T!![]()
![]()
Weet je hoe VET!!
Anders fiets je gewoon even naar huis van school, kijk je opzij, zie je gewoon even een echte vette BMW M3 langs de weg staan![]()
![]()
![]()
Een heuse BMW M3, zo zwart als de nacht, 17" open velgen eronder![]()
Dit is gewoon écht de reden waarom het woord 'prachtig' uberhaupt is uitgevondenZo mooi, een kleine 3 deurs, met zo'n zo'n vette voorkant
![]()
[afbeelding]
zeg maar zoiets, alleen dan iets lager en met mooiere velgen
Ok, euforische mode [off]
Dude, hij is écht mooiquote:Op maandag 5 april 2004 14:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Daar doe je het inderdaad voor.
Snappen doe ik het ook nog lang niet, maar de vraag is duidelijk en interessantquote:Op maandag 5 april 2004 21:46 schreef errrrr het volgende:
Stel je voor: je loopt op een boot. Je loopt vijftig meter met de boot mee. Je loopt 5m/s. Volgens jou (de interne waarnemer) heb je 50 meter afgelegd. Als de boot ook 5m/s vaart, heb je voor een buitenstaander 100 meter afgelegd. De tijd is hetzelfde, de afstand is anders. (Snelheid is hier nu dubbel)
Nu licht: op de boot zet je een lamp aan. Het licht legt voor jou 50 meter af, stel nu ff met 5 m/s. Het deed er dus tien seconde over. Nu voor een buitenstaander: de lichtsnelheid is constant (zegt Einstein) voor iedere waarnemer. Nu legt het licht honderd meter af, met dezelfde snelheid van 5 m/s. Daar doet het dus 20 seconde over!
(Inderdaad, zoals Einstein al zei, lichtsnelheid is constant, het kan niet sneller gaan, niet langzamer (in vacuüm/zelfde substantie whatever iig). Verder, over je vraag; Herinner je dat minicollege bij de UvA nog? Daar hadden ze precies hetzelfde probleem alleen dan met een ruimteschip + 2 spiegels in dat ruimteschip. Wat kwam daar (en hier) uit? Zoals je zelf al zei, het licht legt een langere afstand af máár met dezelfde snelheid. Dus was blijkbaar de tijd van het licht langer dan dat van degene die extern ernaar keek. Wat blijkt dus? Tijd moet wel relatief zijn (wat 1 seconde voor de externe waarnemer is, is misschien niet gelijk aan 1 seconde van die lichtbundel). Goed, daar kwam dus dat idee vandaan dat er geen 'vaste' tijd is, geen eikpunt. Maar veel meer weet ik hier ook niet van, nog even wachten Hans, dan kun je met een gerust hard op de uni met deze vragen terecht)
Kan iemand me misschien uitleggen (ruben) waarom bij het 'lopen' de tijd hetzelfde is maar de afstand en de snelheid anders zijn, maar voor het licht alleen de snelheid hetzelfde is en dus de tijd en de afstand anders zijn
Ik snap dat iig niet... jullie waarschijnlijk ook niet, maar toch
eigenlijk niet wat ik bedoelquote:Op maandag 5 april 2004 22:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Snappen doe ik het ook nog lang niet, maar de vraag is duidelijk en interessant
(1)Wat bedoel je precies met 'zien'? Vrij duidelijk lijkt me niet het daadwerkelijk waarnemen van een halve lichtsnelheid, aangezien dat (voorzover bekend) niet mogelijk is.quote:Op maandag 5 april 2004 22:08 schreef errrrr het volgende:
[..]
eigenlijk niet wat ik bedoel
waarom 'ziet' die interne waarnemer de lichtsnelheid niet gewoon op de helft van de lichtsnelheid voor de externe waarnemer?
zoals het ook met het lopen is?
(uit MSN tegen ruben, maar zodat de rest het ook kan lezen)
En daarma staat dat zien dus ook tussen aanhalingstekens... zo zou het zijn als je iemand ziet lopen (je ziet 'm van binnen maar met de halve snelheid lopen dan van buiten).quote:Op maandag 5 april 2004 22:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 'zien'? Vrij duidelijk lijkt me niet het daadwerkelijk waarnemen van een halve lichtsnelheid, aangezien dat (voorzover bekend) niet mogelijk is.
En als de interne waarnemer dan (gezien vanuit de externe waarnemer POV) dus de halve lichtsnelheid 'ziet', wanneer zie je dan de 'hele' lichtsnelheid? Omdat er voor de externe waarnemer vast ook nog wel weer een externe waarnemer is, die het licht een nog grotere afstand in dezelfde tijd af ziet leggen.
Dan is dat 2e stukje van toepassing, aangezien ik in het 1e deel al zei dat ik het onwaarschijnlijk achtte dat je dat zou denken, ging ik gewoon verder op dat 'zien'quote:Op maandag 5 april 2004 22:37 schreef errrrr het volgende:
[..]
En daarma staat dat zien dus ook tussen aanhalingstekens... zo zou het zijn als je iemand ziet lopen (je ziet 'm van binnen maar met de halve snelheid lopen dan van buiten).
en ik ga hier dus uit van een stilstaande, externe waarnemer
Duidelijk, maar hoe laat begint Texellive dan? 8, 9 of 10 uur?quote:Op maandag 5 april 2004 22:48 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Zooo, net geoefend met band.
Wij moeten dus vrijdag, 23:45 optreden in de Toekomst met Texellive
Duidelijk?
Welterusten nu xx
http://maddox.xmission.com/beat.htmlquote:Just because they're not doing anything wrong doesn't mean that they didn't do something wrong earlier that you weren't aware of.
Dank, nu ga ik ook slapenquote:Op maandag 5 april 2004 23:01 schreef GetYourFreakOn het volgende:
http://www.texellive.nl/
Vrijdag 9 uur, Zaterdag 7 uur.
Maar dat is het weekend voor de proefwerkweek?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:18 schreef -Mzraki- het volgende:
Net even geregeld met mijn ouders dat ik naar Rock Werchter mag
Ze betalen waarschijnlijk een groot deel, zo niet alles, dat ivm mijn verjaardag op 4 Juli
Damn, dat word echt vet
quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:38 schreef errrrr het volgende:
Wie spelen er op Rock Werchter?
en secondelijm plakt
quote:Wat komt er naar Werchter?
Air
Arsenal
Basement Jaxx
David Bowie
The Cure
Danko Jones
The Darkness
Dropkick Murphys (!)
El Tattoo del Tigre
Franz Ferdinand
Nelly Furtado
Girls in Hawaii
Godsmack (!!)
Ben Harper & The Innocent Criminals
PJ Harvey
De Heideroosjes (!)
KoRn (!!)
Kosheen
Lenny Kravitz
Lamb
Lost Prophets (!!)
Magnus
Metallica (!)
Moloko
Monster Magnet (!)
Muse (!)
N*E*R*D (!)
Roy Paci & Aretuska
P!nk
Pixies
Placebo
The Rasmus (!)
T. Raumschmiere
Sioen
Sophia
Starsailor
Tortoise
Within Temptation
Wilco
Wu-Tang Clan (!)
Zornik
Neenee, proefwerkweek is vanaf 21 Juni, 19 en 20 juni ga ik naar het Hardcorefest te Maastrichtquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Maar dat is het weekend voor de proefwerkweek?.
Ah, dat was het. Even in de war,quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Neenee, proefwerkweek is vanaf 21 Juni, 19 en 20 juni ga ik naar het Hardcorefest te Maastricht
Rock Werchter is @ 1, 2, 3 en 4 Juli
ruben, denk hier is over naquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:39 schreef errrrr het volgende:
en wat ik dus gisteravond nog wou posten:
Hmmm dan ben ik op het strand aan het hollen(Knipperberg loop) dus ik ben er niet... misschien ga ik zaterdag wel als 'culturele activiteit'
En ruben, daarom zeg ik ook dat ik uitga van een stilstaande externe waarnemer. Dan moet je eerst stilstaan kunnen definieëren, maarok, dat terzeide
ehmm neuh ... ik had daarvoor al anderen plannenquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:03 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Jij ook zeker?
ja, idd, jammer. Wat heb je dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:04 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
ehmm neuh ... ik had daarvoor al anderen plannen
terwijl mij diet ook super tof lijkt!!! maarjah beetjuh kut dat het alle twee op de zeflde datum valt.
you don't wanna know....quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:18 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
ja, idd, jammer. Wat heb je dan eigenlijk?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:21 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
you don't wanna know....
LAN party (DROME 2152 man)... ga dus 3 dagen nurdje speluh.
haahhahaha... jah die had ik al gezienquote:
good nightquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:44 schreef GetYourFreakOn het volgende:![]()
Ik ga nu naar bed
Trusten xx
quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:39 schreef errrrr het volgende:
En ruben, daarom zeg ik ook dat ik uitga van een stilstaande externe waarnemer. Dan moet je eerst stilstaan kunnen definieëren, maarok, dat terzeide
Nouja, om maar weer eens heel kortweg te antwoorden, omdat het gewoonweg niet kan, c = constant.quote:waarom 'ziet' die interne waarnemer de lichtsnelheid niet gewoon op de helft van de lichtsnelheid voor de externe waarnemer?
zoals het ook met het lopen is?
Tegen wie heb je allemaal gespeeld? Toch niet alleen tegen Paal 27? In drie uur? score?quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:26 schreef -Mzraki- het volgende:
Heb net weer van 8 tot 11 gevolleybalt, wel met een pauze erin, maar nog steeds erg lang en actief bezig geweest
Laatste wedstrijd was het leukst, met Sportshop Texel, goed team, erg fanatiek, met 3 - 0 van Paal 27 gewonnen
Nu ben ik moe, en ga ik ook slapen
Weltrusten iedereen
Eerst moesten we een massale groepsfoto gaan maken van de eilandcompetitie aangezien die 35 jaar bestaat, ongeveer 300 man op de foto. Die komt waarschijnlijk vrijdag wel weer in de Texelse Courant te staan.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:13 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Tegen wie heb je allemaal gespeeld? Toch niet alleen tegen Paal 27? In drie uur? score?
ik dacht, ik toon maar es wat intresse
Nu nog?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:15 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Rond half 3 naar berit, dans ckv verzinnen...
Aha, dus ook een keer verloren, You only mentioned you won.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Eerst moesten we een massale groepsfoto gaan maken van de eilandcompetitie aangezien die 35 jaar bestaat, ongeveer 300 man op de foto. Die komt waarschijnlijk vrijdag wel weer in de Texelse Courant te staan.
Daarna moest ik met het NIOZ team spelen tegen de Texelse Auto Centrale, liep niet zo lekker, maar het team was dan ook verre van compleet, Bart moest nl ook nog meespelen als aanvulling, en iemand die een team niet gewend is en niet ingespeeld is kan best veel schelen, 2-1 verloren.
Daarna pauze, toen met Sportschop Texel tegen Paal 27, die westrijd was wel een stuk leuker, even wat respect van een stel oude rotten verdient(3-0 gewonnen)
Ik vond het wel een mooie filmquote:Op woensdag 7 april 2004 16:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wel, net The Elephant afgekeken bij CKV. Scheelt weer een paar uur in de proefwerkweek..
Niets menselijks is mij vreemdquote:Op woensdag 7 april 2004 14:58 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Aha, dus ook een keer verloren, You only mentioned you won.
Ik wil m af zien! Ik ga Simon vragen of ie m voor me wil branden.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie film
Hij gaat hem al voor mij branden, dan mag jij hem ook wel lenenquote:Op woensdag 7 april 2004 18:28 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Ik wil m af zien! Ik ga Simon vragen of ie m voor me wil branden.
Nein, ich mochte es. (ofzo)quote:Op woensdag 7 april 2004 18:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hij gaat hem al voor mij branden, dan mag jij hem ook wel lenen
Ok, jij mag hemquote:Op woensdag 7 april 2004 18:41 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Nein, ich mochte es. (ofzo)![]()
4 gb branden? Op wat?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:28 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Ik wil m af zien! Ik ga Simon vragen of ie m voor me wil branden.
Was Elephant dan 4 gb?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
4 gb branden? Op wat?
In ieder geval groter dan één cd.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Was Elephant dan 4 gb?![]()
Heb Simon al gevraagd of ie m voor mij zou gaan branden. Hij zou t volgende week doen.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ok, jij mag hem, maar zou ik hem dan héél even kunnen lenen zodat ik de vid op mijn pc kan zetten?
Maddoxquote:
Een meesterwerkquote:Why change your car's oil when your girlfriend can do it?
So I was sitting there the other day watching my girlfriend change the oil in my car, and I was getting pissed because she kept struggling when she tried to unscrew the filter. I was even more pissed than usual because I was playing videogames as I supervised her from inside the house, until I finally had to put the controller down and go outside to yell at her.
I stood out there in my underwear on a Saturday morning screaming at the top of my lungs. Then my neighbor, who's a total pussy, comes by and says "you shouldn't be yelling at your girlfriend like that." I wasn't going to stand there and just take it, so I socked him one right in the colon. His wife was bringing groceries inside when this happened, and as if it wasn't bad enough that I had to stop playing video games to go outside and yell, now this bitch was screaming at me like it was my fault.
I couldn't understand what she was shrieking about, as she was flapping her arms in the air and screaming. She started crying when she saw the busted colon I gave her pussy husband, so she took one of her shoes off and threw it at me. I caught the shoe between my pecs and I started to laugh like a pirate. Then she started walking towards me to take her shoe back, and there was no way I was going to let this bitch get near my chest so I body slammed her into a cactus that happened to be there. She got up and was uglier than before, so I did what I always do when women start to cry: I went back inside to play video games.
That wasn't the end of it though, it turns out the cranky old hag across the street saw all of this going on, so she came over to do what women do best: bitch. When I opened the door she was standing there in a partly transparent night gown, and it totally ruined the prospect of having a boner for at least 50 years. I was just starting to change my mind about the night gown when she started screeching at me and her stupid cat that she was holding started to hiss. So I took the cat and punted it over my neighbor's fence. She started crying "oh no! My cat! What have you done with my cat?!" I was laughing my ass off, then the bitch tried to scratch me so I gave her a round house kick and dislocated her hip. I was laughing so hard I shit my pants.
Cool, dat wil ik wel eens zienquote:Op woensdag 7 april 2004 21:25 schreef errrrr het volgende:
Ok, vanmiddag dus tot 15:45 gewerkt, daarna knipperberglooptraining... was nog een fotograaf voor de Texelse Courant (ffs, net de enige training dat ik er ben
)
Heb net die laser communicator gemod, echt krachtig dan! Als ik op het dak van huizen van ongeveer 100 meter verderop schijn zie ik 'm nog duidelijk... scheen per ongeluk ff bij iemand de huiskamer in... dat dus maar ff niet doen(ze zullen wel denken: aliens!)
de mensen die mijn huis kennen weten iig wel waar de molen staat, daarop zie je 'm dus nog duidelijk
Waar was je gebanned dan?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:21 schreef MAX_crazy het volgende:
MAX_crazy en ParanoidEv mogen het nog eens proberen, maar nu op een fatsoenlijke manier (RESIZEN DUS!)
KUT FORUM!!! ... domme admin... die plaatjes worden automatish gerized en we zitten hier allemaal wel met een breedband verbinding dus dat plaatje is zo binnen. Op de enkeling na die heel toevalig op die topic stuit met een 56k modem.. BLEW neuh ik hou het toch gewoon liever bij GoT
ben niet gebanned hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 08:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Waar was je gebanned dan?
Awwww.... ik heb net al mijn medelijden met je gedeeld, maar ik doe het maar nog eens.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Arg, ik ben terug
Goed, de gaatjes bleken toch wel net iets dieper dan ze in eerste instantie had gedacht, dus alle 4 (!) moesten ze tot op de zenuw geboord worden. Had ik niet verwacht, en zonder verdoving voel je het best wel. Redelijk wat pijn geleden daar, maar ik ben er nogAl ben ik nu wel toe aan een flinke dosis zelfmedelijden en medelijden van anderen
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Heb wat uitslagen terug gekregen. Bloedarmoede is alleen maar erger geworden, ondanks dat ik 7 weken lang dagelijks staalpillen heb geslikt.. Is dus geen ijzertekort, maar wel vaag. Verder heb ik een infectie o.i.d. Ontstoken ofzo. Dus als het goed is geen voedselvergifting like salmonella of een glutenallergie.
Co-assistent vond de afspraak met de internist trouwens wel snel afgezegd. Tja, als ik geen klachten heb ga ik daar niet zitten. Maar ik mocht het alleen laten zitten als het nu een stijgende lijn was en het elke dag beter gaat. Als dat niet zo is moet ik meteen weer een afspraak maken..
Doeg hans, succesquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:07 schreef errrrr het volgende:
Ik ga nu snel inpakken voor de knipperbergloop, moet om kwart voor drie op het schoolplein staan.
Waar zeg ik dan dat hij níet naar de internist moet gaan?quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:26 schreef SuUz2ko het volgende:
Succes Heinz.
En kees, wat Ruben ook zegt, ik zou maar gewoon wél naar die internist gaan en niet zo eigenwijs zijn...
Jullie deden het goed hoorquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:07 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Woeii. Spannend vanavond... ja, suuz, ik begin al een lichte vorm van kriebels te krijgen.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:49 schreef SuUz2ko het volgende:
geweldig!!
wat lees ik: JENN // vanavond Reggaeband om 8:15
is dit waar??
'quote:Zaterdag:
19.00 uur Peter Kaan
19.15 uur Flat Broke
20.00 uur Thursty work
20.45 uur Flux
21.15 uur Street Dance demonstratie
21.30 uur MNS
22.15 uur Jaap Dros
23.00 uur Lömp
23.45 uur Cafiar
0.30 uur Lockstock ‘n’ steel
1.15 uur Whatever
eigenlijk begon ik ermeequote:Op zaterdag 10 april 2004 10:39 schreef SuUz2ko het volgende:
marcus, heb je die martes nog teruggepakt?
Vanavond in de pitquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:58 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
eigenlijk begon ik ermee![]()
... ik dee ff iets gemeens bij hem enzo. Maar toen beukte hij mij ff later om en kwam ik met mijn wond op een ijzere rand terecht (op mijn rechter hand is een heel stuk opperhoud weg). Dus dat voelde niet zo heel erg vijn en begon het dus ook weer lekker te bloeden enzo... maargoed lekker boeie
ehmmm jah ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vanavond in de pit
Btw, het begint nu wel een stuk vroeger, dus hoe laat spreken we af enz.?
Jup! We liepen van t podium af, en toen kwam die man gelijk naar ons toe, en zei zo van:"Ja, we hebben morgen een gat, kunnen jullie invallen?"quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:49 schreef SuUz2ko het volgende:
geweldig!!
wat lees ik: JENN // vanavond Reggaeband om 8:15
is dit waar??
Mja, ik bel henk zo wel, dan spreek ik je daarna wel op MSNquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:23 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
ehmmm jah ik zou het niet weten..
ik ga dit keer wel veeeel vroeger naar huis toe (morgen werken 10 uur)
dussss
ik heb gister behoorlijk wat bier naar binnen gewerkt... maar voel me nu toppie hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mja, ik bel henk zo wel, dan spreek ik je daarna wel op MSN
Btw, ik ga vanavond weer net zo weinig drinken als gisteravond, 's ochtends zo goed voelen is best okay
quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:30 schreef MAX_crazy het volgende:
ehmmm.... ben net thuis het was best wel saai in de koog... morgen maar weer ff kijken
quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:35 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
ik heb gister behoorlijk wat bier naar binnen gewerkt... maar voel me nu toppie hoor(heb ik altijd nooit last van kater enzo en kut gevoel) .. maar ik ga evengoed zowat niks bestellen in de koog (kost mij te veel, no money for it)
Damn hey, ik wil ook gratis muntjes!quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:18 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]tss...
[..]gnagnagna, wij kregen gisteren gratis muntjes, heb nog over, en vanavond waarschijnlijk weer.
![]()
Hmm... mss als je heel lief bent mag je een muntje... mss!!!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn hey, ik wil ook gratis muntjes!
Had er wel 1 gehad van Niels omdat hij geen bandje had en toch wat bier wilde; "voor wat hoort wat"
Ik hoef niet om muntjes te bietsen hoor, ik vond een vrijwel bierloze avond wel okay eigenlijkquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:40 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Hmm... mss als je heel lief bent mag je een muntje... mss!!!!![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik hoef niet om muntjes te bietsen hoor, ik vond een vrijwel bierloze avond wel okay eigenlijk
ik heb er denet nog 3 gevonden van vorich jaarquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:18 schreef GetYourFreakOn het volgende:gnagnagna, wij kregen gisteren gratis muntjes, heb nog over, en vanavond waarschijnlijk weer.
![]()
1 biertje (normaal bierglas) is 1 muntjequote:Op zaterdag 10 april 2004 19:15 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
ik heb er denet nog 3 gevonden van vorich jaar(hoeveel muntjes kost een bierjuh eigenlijk?)
Kees, je leeft nogquote:Op zaterdag 10 april 2004 19:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zow, stats zijn zo goed als af -> http://nerdonielso.mine.nu/~kees/gd/index.php.
TK is down, waar linkt ie naar?quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Btw, ik presenteer, met gepaste trots; Mijn Clan homepage, Leave or Lose
Superbquote:Op zondag 11 april 2004 01:24 schreef MAX_crazy het volgende:
ehmmmm ben net thuis... moest een beetjuh vroeg vertrekken omdat ik morgen ook weer vroeg mag beginnen met werken.. best jammer want het was erg gezellig enzo
Ik las het ook vanochtend ja. Goed nieuws.quote:Op zondag 11 april 2004 12:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[update] Ontvoerde Arjan Erkel vrijgelaten
Door Jan Hoek, www.spunk.nlquote:Het liefst was ik geboren in een Duits trailertrash-milieu. In een milieu waar mannen de hele dag bier drinken, foute racistische kranten lezen en boeren laten. De mannen hebben dikke bierbuiken, bezwete ongeschoren varkenskoppen en zo veel en vies okselhaar dat er bijna dreads in groeien. Zo'n man zou ik heel graag willen zijn. De vrouwen die bij zo'n man horen, zijn vaak slank, blond en proberen hun tijd eerlijk te verdelen over het huishouden, het bed van de man en de schoonheidssalon. Dat ten behoeve van de schoonheidssalon, het huishouden en het bed er wel eens bij in schieten, is iets wat je als Duitse trailertrash-man voor lief neemt. De ongelofelijke aantrekkingskracht van de Duitse trailertrash zit hem heel simpel in het volgende principe: mannen zijn lelijk en vrouwen zijn mooi.
Helaas ben ik niet geboren op een caravankamp in Duitsland maar in het moderne randstedelijke Nederland. Daar gelden totaal andere wetten, de wetten van de vrouw. Dat is geen ramp, ik ben ook met mijn tijd meegegaan en vind het geen probleem om zelf het huishouden te doen. Ik ben inmiddels zelfs fanatieker dan de meeste dames. Ik achtervolg mijn vrouwelijke huisgenoot dan ook regelmatig met de mededeling dat ik een sok onder haar bed heb gevonden of dat er nog een vetvlekje op een van de glazen zit. Ook spenderen de vrouwen hier een stuk minder tijd in het bed van de man. Ze liggen nu namelijk of elke nacht bij een andere man in bed, of ze liggen heel zelfstandig moederziel alleen in een bed. En met mij liggen ze al helemaal niet meer in een bed. Dat is op zich ook niet zo erg, ik ben er inmiddels aan gewend geraakt.
Wat wel erg is, is dat ze nog net zo fanatiek bezig zijn met hun uiterlijk en van mannen verwachten hetzelfde te doen. Mannen moeten even knap zijn als de vrouwen. Heb je een onregelmatige huid of houd je je rughaar niet goed bij, dan word je daar meedogenloos op afgerekend. Ik was deze zomer met een meisje op vakantie. Op het prachtige strand met palmbomen was haar enige interesse het gelijkmatig bruin worden van de huid. En ik moest daar aan mee doen. "Jan, je moet nu op je rug liggen, anders krijg je een bruine buik, maar houd je een witte rug. Dat is echt heel erg lelijk. Draai je dus om. En wel nu meteen." Het vervelende is dat het gewerkt heeft. Ik ben inmiddels zo ijdel als een wijf. Ik doe er alles aan om het evenbeeld van mijn grote voorbeeld, de onlangs gedumpte Barbie-pop Ken, na te streven. Ik koop haargel van 15 euro per potje, ik smeer dode zeemineralen op mijn huid en kijk in elke spiegel die voorbij komt.
Maar elke keer als ik in een spiegel kijk, merk ik dat ik er ingetuind ben. Dan zie ik opeens dat ik ondanks de vele zeemineralen nog steeds een pokdalige huid heb en dat mijn poriën nog steeds grote gapende zwarte kraters zijn. Dan zie ik haren uit mijn neus en oren komen, roos in mijn kapsel en rode puisten op mijn kont. Op zo'n moment zie je dat je als man zo behaard bent dat het onmogelijk is al dat lichaamshaar op een fatsoenlijke manier bij te tuinieren. Dan zie ik in mijn spiegelbeeld het levende bewijs dat achter het masker van ijdelheid en metrosexualitiet bij lange na niet de onovertroffen schoonheid van een vrouw te vinden is. Dan zie ik dat ik toch best wel lelijk ben en dat ik me als moderne man weer eens flink heb laten beetnemen. Want laten we eerlijk zijn, op die paar David Beckhams op de wereld na, schuilt eigenlijk in elke man nog steeds de oeroude afzichtelijke Duitse trailertrash-man. Hoeveel potjes haargel van 15 euro we ook kopen
Ik hoorde t op de radio!quote:Op zondag 11 april 2004 12:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[update] Ontvoerde Arjan Erkel vrijgelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |