Zou je denken?quote:Op maandag 29 maart 2004 19:39 schreef tech het volgende:
Fipo?
Laat staan masserenquote:Op maandag 29 maart 2004 19:42 schreef Gerdo het volgende:
*Tandenpoetsen gaat!*
Anders wil ze vnv vast niet met me kussen!.
Ik zou wel met je willen zoenen hoor!quote:Op maandag 29 maart 2004 19:42 schreef Gerdo het volgende:
*Tandenpoetsen gaat!*
Anders wil ze vnv vast niet met me kussen!.
Wax?quote:Op maandag 29 maart 2004 19:58 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik heb gekeken naar laptops, ze zijn er va ong 1000 euro
Vlaharp...?
Centrino laptopsquote:Op maandag 29 maart 2004 19:58 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik heb gekeken naar laptops, ze zijn er va ong 1000 euro
Vlaharp...?
Eej Wizquote:Op maandag 29 maart 2004 20:12 schreef wizarddragon het volgende:
Eindelijk thuis.... Hallo iedereen
Nee, laptops hebben Intel Centrino technology aan boord.. (of niet)quote:Op maandag 29 maart 2004 20:15 schreef xman het volgende:
[..]
Centrino laptops![]()
Hoi Vlarpquote:Op maandag 29 maart 2004 20:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej Wiz
Late college in Tilburg.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:17 schreef Camoth het volgende:
Waar kom je vandaan dan Wizarddragon? Werk?
Wat voor opleiding doe je? *nieuwsgierig-aagje*quote:Op maandag 29 maart 2004 20:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Late college in Tilburg.
Ja klopt, maar niet allemaal.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, laptops hebben Intel Centrino technology aan boord.. (of niet)
Vooral lekker als je zo'n ding de hele dag mee moet sjouwen en veel in de trein werkt (of lekker in je tuin/park/homoontmoetingsplek)quote:Intel® Centrino™ mobile technology has expanded Intel's history of innovation with new notebook capabilities designed specifically for the mobile world. Now you can work, play and connect without wires. And choose from a whole new generation of thin, light notebooks designed to enable extended battery life.+
This new innovative technology enables:
Integrated wireless LAN capability+
Breakthrough mobile performance+
Extended battery life+
Thinner, lighter designs+
Informatiekunde.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:20 schreef Camoth het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je? *nieuwsgierig-aagje*
En jij hebt een laptop met centrino zooi?quote:Op maandag 29 maart 2004 20:20 schreef xman het volgende:
[..]
Ja klopt, maar niet allemaal.
Maar centrino technologie met mobiele processor heeft dus voordelen: hele lange accu duur, wordt niet zo warm enzo.
[..]
Vooral lekker als je zo'n ding de hele dag mee moet sjouwen en veel in de trein werkt (of lekker in je tuin/park/homoontmoetingsplek)
Nee mijn laptop is nog voor het centrino tijdperk, maar Waxxer moet ff goed op gathering.tweakers.net kijken..daar vind je meestal de beste tips over laptops.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En jij hebt een laptop met centrino zooi?
Mijn laptop houd het maar 2 uurtjes uit.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:20 schreef xman het volgende:
[..]
Ja klopt, maar niet allemaal.
Maar centrino technologie met mobiele processor heeft dus voordelen: hele lange accu duur, wordt niet zo warm enzo.
[..]
Vooral lekker als je zo'n ding de hele dag mee moet sjouwen en veel in de trein werkt (of lekker in je tuin/park/homoontmoetingsplek)
Kijkquote:Op maandag 29 maart 2004 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax?
Jewel notebooks zijn wel oke. Service via ons is ook goed. Binnen 1 week zijn ze gerepareerd door de leverancier.
Zorg iig voor goede garantievoorwaarden zoals een pickup and carry garantie.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijkwat leuk dat je zo snel reageert!! Jij weet EN veel van comp's EN je werkt ermee!
als dat mag
*zoekt verder* trouwens zometeen sta ik ineens zomaar voor je neus in die winkel
![]()
Is dat de enige reden waarom je hier post?quote:Op maandag 29 maart 2004 20:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn er nou al meer sappige details bekend over Tech en Cybart?.
.
Ik zal je dan toch wel niet zien hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 20:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijkwat leuk dat je zo snel reageert!! Jij weet EN veel van comp's EN je werkt ermee!
als dat mag
*zoekt verder* trouwens zometeen sta ik ineens zomaar voor je neus in die winkel
![]()
Oeh oeh roddelsquote:Op maandag 29 maart 2004 20:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn er nou al meer sappige details bekend over Tech en Cybart?.
.
onzin! En ik kan het weten.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:36 schreef xman het volgende:
[..]
Zorg iig voor goede garantievoorwaarden zoals een pickup and carry garantie.
Een laptop kan je namelijk bijna niet repareren.
Wat veel studenten doen is eenmalig een lening afsluiten bij de IBG groep (3% rente). Dat kan je toch in 15 jaar terugbetalen.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:45 schreef Waxxer het volgende:
of wacht ik werk wel maar ben bovenal student met een bijbehorend minder royaal budget
Ik bedoel zelf (laten) repareren..het kost namelijk of klauwen vol geld of is niks meer aan te doen.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
onzin! En ik kan het weten.
Er wordt inderdaad niet veel aan gerepareerd, maar defecte onderdelen kunnen heel goed vervangen worden onder garantie. Zorg alleen dat je hem niet laat vallen, is zonde namelijk, valt niet onder garantie.
quote:Op maandag 29 maart 2004 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal je dan toch wel niet zien hoorik werk sowieso bij de Service en da's niet in de winkel zelf. En daarbij sinds vandaag sta ik bijna niet meer aan de balie. Alleen nog voor omruilingen en crediteringen (zie weblog).
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 29 maart 2004 20:49 schreef xman het volgende:
[..]
Ik bedoel zelf (laten) repareren..het kost namelijk of klauwen vol geld of is niks meer aan te doen.
3 uur. en aangezien ik een extra batterij heb: 6 uurquote:Op maandag 29 maart 2004 20:30 schreef beaverhausen het volgende:
Mijn laptop houd het maar 2 uurtjes uit.
quote:Op maandag 29 maart 2004 20:49 schreef xman het volgende:
[..]
Ik bedoel zelf (laten) repareren..het kost namelijk of klauwen vol geld of is niks meer aan te doen.
Nou, *kuch*, ik ben *kuch* al ehhh zesdejaars en ik kan een boodschappenautootje kopen van de studieschuld die ik nu al heb... maar kan je er dan ook lenen als lenen bij een bank?quote:Op maandag 29 maart 2004 20:47 schreef xman het volgende:
[..]
Wat veel studenten doen is eenmalig een lening afsluiten bij de IBG groep (3% rente). Dat kan je toch in 15 jaar terugbetalen.
quote:Op maandag 29 maart 2004 20:52 schreef Twoflower het volgende:
Ik zie wel wat ze me donderdag voor laptop van het werk geven.
Ik ken nog iemand die afwassers nodig heeft?quote:Op maandag 29 maart 2004 20:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, *kuch*, ik ben *kuch* al ehhh zesdejaars en ik kan een boodschappenautootje kopen van de studieschuld die ik nu al heb... maar kan je er dan ook lenen als lenen bij een bank?
Maar natuurlijk ben ik veel meer benieuwd naar de auto...quote:Op maandag 29 maart 2004 20:56 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 20:57 schreef xman het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die afwassers nodig heeft?
Nou, er is informatie uit de 'keuken' die ik absoluut niet ga delen. Dit is informatie die gewoon te delen isquote:Op maandag 29 maart 2004 20:59 schreef Waxxer het volgende:![]()
*Vlarp's weblog gelezen heeft*
echt van die gewone dingen in het leven zo leuk beschreven haha, een kijkje in de keuken van Alternate (joh!)
is dat Xman himself? Nou, doen we dat toch gezellig samen?? Ik heb nl ook nog een teiltje staanquote:Op maandag 29 maart 2004 20:57 schreef xman het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die afwassers nodig heeft?
Ja das om je overzeesse telefoontjes te betalenquote:Op maandag 29 maart 2004 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, de IBG heeft een fok op gemaakt bij mij... Ik heb me in augustus vorig jaar al uitgeschreven van m'n opleiding, en toen ook gelijk de IBG geinformeerd. Krijg ik een maand terug een brief dat ik eens moest laten weten welke opleiding ik doe, want dat wisten ze nog niet... d0h! Ik werk al een half jaar!
En vrijdag kreeg ik een brief dat m'n toelage voor het komend jaar is vastgesteld![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 20:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ben ik veel meer benieuwd naar de auto...
Waxje en xman samen aan de afwas... dat wordt soppenquote:Op maandag 29 maart 2004 21:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
is dat Xman himself? Nou, doen we dat toch gezellig samen?? Ik heb nl ook nog een teiltje staan
Ooohhh van al die leuke jongetjes die daar werken??quote:Op maandag 29 maart 2004 21:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, er is informatie uit de 'keuken' die ik absoluut niet ga delen. Dit is informatie die gewoon te delen is
Ah johquote:Op maandag 29 maart 2004 21:03 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
Lieve citroen, Toen we het hadden over het feit dat we samen een fris en fruitig cocktail zouden vormen en veel avonturen zouden beleven, had ik natuurlijk niet in gedachte dat het avontuur een teiltje en afwasborstel zou omvatten. Veel liefs, je mangoquote:Op maandag 29 maart 2004 21:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
is dat Xman himself? Nou, doen we dat toch gezellig samen?? Ik heb nl ook nog een teiltje staan
Die lijkt me iets té klein, maar met een VW Polo neem ik echt al genoegen hoor.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah johmisschien is het wel gewoon een Fiat Cinquecento
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waxje en xman samen aan de afwas... dat wordt soppen
Lieve Citroen, Als Mango geen zin heeft in een frisse fruitige cocktail wil ik je teiltje wel zijn hoor. Liefs, Aardbeiquote:Op maandag 29 maart 2004 21:05 schreef xman het volgende:
[..]
Lieve citroen, Toen we het hadden over het feit dat we samen een fris en fruitig cocktail zouden vormen en veel avonturen zouden beleven, had ik natuurlijk niet in gedachte dat het avontuur een teiltje en afwasborstel zou omvatten. Veel liefs, je mango
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waxje en xman samen aan de afwas... dat wordt soppen
Zeeuws Waxje, geen cent te veel hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 21:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
excusez-moi??
een theelepeltje Dreft volstaat voor de hele vaat
Lieve Mango. Gekkie, je denkt toch niet dat ik zelf ga afwassen? Daar nemen jij en ik gewoon een charmante werkster voor. Ik wil alles met je ontdekken, behalve het afwassen. Ik wil met je varen van eiland naar eiland, om nieuwe vruchten te ontdekken die onze cocktail lekkerder maakt dan ooit tevoren. Alhoewel, jij bent eigenlijk al mijn ideale vruchtje. Wanneer beginnen we ons grote vaatloze avontuur? Alle liefs van je citroentje, xxxquote:Op maandag 29 maart 2004 21:05 schreef xman het volgende:
[..]
Lieve citroen, Toen we het hadden over het feit dat we samen een fris en fruitig cocktail zouden vormen en veel avonturen zouden beleven, had ik natuurlijk niet in gedachte dat het avontuur een teiltje en afwasborstel zou omvatten. Veel liefs, je mango
Toe maar, Volkswagen!!quote:Op maandag 29 maart 2004 21:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Die lijkt me iets té klein, maar met een VW Polo neem ik echt al genoegen hoor.
Lieve Aardbei. Je bent het teiltje zelfs!! Daar kun je dus heel wat vocht in kwijt? Daar hoef je je niet voor te schamen hoor hihi! Liefs Citroenquote:Op maandag 29 maart 2004 21:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lieve Citroen, Als Mango geen zin heeft in een frisse fruitige cocktail wil ik je teiltje wel zijn hoor. Liefs, Aardbei
Tja, als ik een laptop wilquote:Op maandag 29 maart 2004 21:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeeuws Waxje, geen cent te veel hoor
Twingo mag ook hoor. Als ik maar achter het stuur pas met mijn lange benen.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Toe maar, Volkswagen!!![]()
Hoop nu eerst maar op een Twingootje, de rest komt wel
Lieve Citroen,quote:Op maandag 29 maart 2004 21:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Lieve Aardbei. Je bent het teiltje zelfs!! Daar kun je dus heel wat vocht in kwijt? Daar hoef je je niet voor te schamen hoor hihi! Liefs Citroen
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Twingo mag ook hoor. Als ik maar achter het stuur pas met mijn lange benen.
Nee, da's niet nodig. In een Twingo pas ik wel. (Maar dus ook in een Polo.) Maar een 206 ging 2,5 jaar geleden niet goed, dus als ze daarmee aankomen ben ik in de aap gelogeerd...quote:Op maandag 29 maart 2004 21:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]en zo'n roldakje bovenin zodat je je hoofd kwijt kunt??
![]()
Lieve Aardbei,quote:Op maandag 29 maart 2004 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lieve Citroen,
Liefs, Aardbei
Lieve Citroentje, Ach het afwassen hoort erbij. Het kan zelfs een deel uitmaken van een vruchtbare avontuur. Eentje die begint met koken van een voorgerecht dat je fruitsappen doet tintelen. Een hoofdgerecht dat je schil laat verkleuren van voldoening. En tenslotte een toetje dat het zoet en het zure uit je perst! Na afloop kunnen we dan samen afwassen. Was jij dan droog ik?quote:Op maandag 29 maart 2004 21:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Lieve Mango. Gekkie, je denkt toch niet dat ik zelf ga afwassen? Daar nemen jij en ik gewoon een charmante werkster voor. Ik wil alles met je ontdekken, behalve het afwassen. Ik wil met je varen van eiland naar eiland, om nieuwe vruchten te ontdekken die onze cocktail lekkerder maakt dan ooit tevoren. Alhoewel, jij bent eigenlijk al mijn ideale vruchtje. Wanneer beginnen we ons grote vaatloze avontuur? Alle liefs van je citroentje, xxx
Haha ik zie het al voor me, DuFleur helemaal opgevouwen in dat sardineblikje..quote:Op maandag 29 maart 2004 21:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, da's niet nodig. In een Twingo pas ik wel. (Maar dus ook in een Polo.) Maar een 206 ging 2,5 jaar geleden niet goed, dus als ze daarmee aankomen ben ik in de aap gelogeerd...
Lieve Mango. Natuurlijk hoort de afwas erbij. We kunnen door blijven gaan met cocktails maken en proeven, tot we erbij neervallen. Maar we moeten ook meer glazen uitproberen en afwassen hoort er nu eenmaal bij. Ik zal wassen tot het einde, samen komen we er wel uit! Liefs, je Citroen.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:24 schreef xman het volgende:
[..]
Lieve Citroentje, Ach het afwassen hoort erbij. Het kan zelfs een deel uitmaken van een vruchtbare avontuur. Eentje die begint met koken van een voorgerecht dat je fruitsappen doet tintelen. Een hoofdgerecht dat je schil laat verkleuren van voldoening. En tenslotte een toetje dat het zoet en het zure uit je perst! Na afloop kunnen we dan samen afwassen. Was jij dan droog ik?
Liefs, je mango!
Meid, dat zijn me nogal een eisen!!quote:Op maandag 29 maart 2004 21:33 schreef Idril-2 het volgende:
Een Poloooow! Eén-punt-zes!
Da's mijn "lapje" hoor (zo heet de auto ik kan er niets aan doen).quote:Op maandag 29 maart 2004 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Meid, dat zijn me nogal een eisen!!Wat te denken van een Renault Clio 2.0 16V
!!!
Lieve Citroentje. Ik had een droom vanacht. Het was een klamme zomernacht ergens in juli. We lagen samen in een hangmat na te genieten van de fles Moet die ons tijdens de talloze toosten genot had verschaft. De lichte bries voerde een heerlijke mist van waterdruppeltjes mee die de wind meevoerde vanaf de bruisende golven. Ik keek naar je ogen, je adembenemende glimlach en voelde hoe mijn hart stopte. Heel even was ik een met de wereld van euforie. Heel even was ik een met de woeste golven, de blauwe hemel en de stralende zon. Dat was een mooie droom! Veel liefs, je mango!quote:Op maandag 29 maart 2004 21:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Lieve Mango. Natuurlijk hoort de afwas erbij. We kunnen door blijven gaan met cocktails maken en proeven, tot we erbij neervallen. Maar we moeten ook meer glazen uitproberen en afwassen hoort er nu eenmaal bij. Ik zal wassen tot het einde, samen komen we er wel uit! Liefs, je Citroen.
Moëtquote:Op maandag 29 maart 2004 21:59 schreef xman het volgende:
[..]
Lieve Citroentje. Ik had een droom vanacht. Het was een klamme zomernacht ergens in juli. We lagen samen in een hangmat na te genieten van de fles Moet die ons tijdens de talloze toosten genot had verschaft. De lichte bries voerde een heerlijke mist van waterdruppeltjes mee die de wind meevoerde vanaf de bruisende golven. Ik keek naar je ogen, je adembenemende glimlach en voelde hoe mijn hart stopte. Heel even was ik een met de wereld van euforie. Heel even was ik een met de woeste golven, de blauwe hemel en de stralende zon. Dat was een mooie droom! Veel liefs, je mango!
Ookquote:Op maandag 29 maart 2004 21:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh van al die leuke jongetjes die daar werken??![]()
Haha stof genoeg om drie weken weblog te vullen zeker?
Ik hoop nog altijd op een paar Beavermannetjesquote:Op maandag 29 maart 2004 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Krijgen jullie straks nou ook allemaal kleine Waxmannetjes?
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:25 schreef xman het volgende:
Zo ben weer lekker thuis. (Was net op school)
[..]
Ik hoop nog altijd op een paar Beavermannetjes
En dat vraag je in een homo topicquote:Op maandag 29 maart 2004 22:33 schreef Camoth het volgende:
iemand ervaring met zo'n philips haarstijler ding? Lampje wil niet branden...![]()
Zijn toch vast wel andere dames die daar verstand van hebben? Of ben ik de enige?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
En dat vraag je in een homo topic![]()
weer terug ben
![]()
Het aantal dames is hier op 2 of 3 vingers te tellen.....vandaarquote:Op maandag 29 maart 2004 22:37 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zijn toch vast wel andere dames die daar verstand van hebben? Of ben ik de enige?![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]*zucht* *zwijmel* *smelt*
Tja...schijt aan dat lampje dan maar, stijlen met die hap, en anders terug naar de winkel ermee...quote:Op maandag 29 maart 2004 22:37 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Het aantal dames is hier op 2 of 3 vingers te tellen.....vandaar![]()
Heb je nog wilde plannen dan...dat je nu je haar nog gaat stylenquote:Op maandag 29 maart 2004 22:39 schreef Camoth het volgende:
[..]
Tja...schijt aan dat lampje dan maar, stijlen met die hap, en anders terug naar de winkel ermee...
En ik dacht dat homo's obsessed met hun haar waren, maar kennelijk zijn vrouwen toch nog altijd een slag erger.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:39 schreef Camoth het volgende:
[..]
Tja...schijt aan dat lampje dan maar, stijlen met die hap, en anders terug naar de winkel ermee...
Stekker in het stopcontact? Batterijen erin?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:33 schreef Camoth het volgende:
iemand ervaring met zo'n philips haarstijler ding? Lampje wil niet branden...![]()
Misschien wil ze ook kewl, hip & trendy haar.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ik dacht dat homo's obsessed met hun haar waren, maar kennelijk zijn vrouwen toch nog altijd een slag erger..
Damn....jij bent slim (en lekker)quote:Op maandag 29 maart 2004 22:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Stekker in het stopcontact? Batterijen erin?
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:50 schreef wizarddragon het volgende:
Damn....jij bent slim (en lekker)![]()
Ja. Wizzard en Nathan, jullie lijken me ook uitstekend bij elkaar passen. Allebeiquote:Op maandag 29 maart 2004 22:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja vast. Sommigen. Mijn haar is nooit langer dan 5 cmquote:Op maandag 29 maart 2004 22:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ik dacht dat homo's obsessed met hun haar waren, maar kennelijk zijn vrouwen toch nog altijd een slag erger..
Volgens mij is hij er helemaal stil van.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja Nathan het mag weleens gezegd worden ja![]()
Of hij staat zichzelf nu voor de spiegel te bewonderenquote:Op maandag 29 maart 2004 22:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er helemaal stil van.
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:59 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Of hij staat zichzelf nu voor de spiegel te bewonderen![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:59 schreef Markie-Mark het volgende:
Of hij staat zichzelf nu voor de spiegel te bewonderen![]()
Damn daar gaan al mn wilde fantasieenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nou heb ik toevallig wel een spiegel tegen de kast naar 'n bureau staan, maar ik was eigenlijk gewoon bezig m'n comics verder uit te zoeken
Is dat je woordje voor vandaag?quote:Op maandag 29 maart 2004 23:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
existentialisme
Nou...als ik toch mag kiezenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:07 schreef Jerruh het volgende:
nee hoor mark, die van mij zijn er nog.
of moet nathan er per se in?
Nee, daar gaat de werkelijkheid. Je fantasie kan wild blijvenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Damn daar gaan al mn wilde fantasieen![]()
trusten Techquote:Op maandag 29 maart 2004 23:11 schreef tech het volgende:
Slaap lekker, allemaal!
Fantaseer ze, Techquote:Op maandag 29 maart 2004 23:11 schreef tech het volgende:
Slaap lekker, allemaal!
quote:Op maandag 29 maart 2004 23:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, daar gaat de werkelijkheid. Je fantasie kan wild blijven
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 maart 2004 23:16 schreef xman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 23:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij wordt het tijd voor een Nathan fan topic als ik de reacties zo lees
Jazeker....quote:Op maandag 29 maart 2004 23:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij wordt het tijd voor een Nathan fan topic als ik de reacties zo lees
*Als eerste lid wordt!*quote:Op maandag 29 maart 2004 23:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jazeker....I LUV NATHAN
![]()
We moeten nog een toepasselijk welkomsgeschenk bedenkenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:22 schreef xman het volgende:
[..]
Eerste lid wordt!
quote:Op maandag 29 maart 2004 23:25 schreef Idril-2 het volgende:
Nah Nathan, jouw dag eindigt hier beter dan-ie begon![]()
Welterusten allemaal,en tot morgen.
Wat een enthousiasme. We kunnen die Beavermannetjes wel schrappen nu denk ik.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:16 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*troostknuffel*quote:Op maandag 29 maart 2004 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme. We kunnen die Beavermannetjes wel schrappen nu denk ik.
Ik *smelt* niet bij hem zoals ik dat bij jou doe!quote:Op maandag 29 maart 2004 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme. We kunnen die Beavermannetjes wel schrappen nu denk ik.
quote:Op maandag 29 maart 2004 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Dat gay.nl-medium blijft fascinerend *zucht* eeeen fotootje, een kort verhaaltje en toch zoveel mensen bij wie de testosteron door het lijf giert
Anyway, ik zit in dubio. Morgen heb ik om 9.30u eigenlijk een tentamen spaans. Echterrr Juliana wordt begraven en journalistiek en historisch gezien, vind ik dat ik dat niet mag missen. En ik hoorde dat je spaans kunt inhalen mbv een vervangende opdracht. Dus: TOCH het tentamen doen, you never know, OF tv kijken en voor die opdracht gaan meteen?
Niet mogelijk! Ik ben al meer dan een jaar lid!quote:Op maandag 29 maart 2004 23:22 schreef xman het volgende:
[..]
*Als eerste lid wordt!*
oeeeh een echte die-hard...vertel eens over je ervaringenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Niet mogelijk! Ik ben al meer dan een jaar lid!
Nou ok, dan wordt ik wel eerste lid van de nieuwe I LUV BEAVIE FANCLUB!quote:Op maandag 29 maart 2004 23:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Niet mogelijk! Ik ben al meer dan een jaar lid!
Dat verschilt per fanquote:Op maandag 29 maart 2004 23:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoe is Nathan voor z'n fans?![]()
![]()
Het gaat toch tot in den treure herhaald worden. Ik zou voor het tentamen gaan...quote:Op maandag 29 maart 2004 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Dat gay.nl-medium blijft fascinerend *zucht* eeeen fotootje, een kort verhaaltje en toch zoveel mensen bij wie de testosteron door het lijf giert
Anyway, ik zit in dubio. Morgen heb ik om 9.30u eigenlijk een tentamen spaans. Echterrr Juliana wordt begraven en journalistiek en historisch gezien, vind ik dat ik dat niet mag missen. En ik hoorde dat je spaans kunt inhalen mbv een vervangende opdracht. Dus: TOCH het tentamen doen, you never know, OF tv kijken en voor die opdracht gaan meteen?
Serieus...schat?quote:Op maandag 29 maart 2004 23:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat verschilt per fan
quote:Op maandag 29 maart 2004 23:49 schreef Ang3l het volgende:
Waarom krijg ik dat soort jongens nou nooit op de gamesafdelingquote:Op maandag 29 maart 2004 23:57 schreef Ang3l het volgende:
KH heeft Tim van z'n verjaardagsgeld erbij gekocht (lijkt wel alsof ie 12 is zo! *LOL*)
Precies zoals ik me hem altijd had voorgesteld...quote:Op maandag 29 maart 2004 23:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoe is Nathan voor z'n fans?![]()
![]()
Het was bij de E-plazaquote:Op maandag 29 maart 2004 23:58 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dat soort jongens nou nooit op de gamesafdeling![]()
alleen maar van die 12 jarige etterbakkies
![]()
Omdat dat soort jochies naar Replay gaan voor hun games.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:58 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
![]()
We kunnen er wel een uitstapje van maken?quote:Op maandag 29 maart 2004 23:58 schreef Markie-Mark het volgende:
![]()
Op naar de concurrent dan maarquote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was bij de E-plaza
Het enige uitstapje dat ik ga maken is naar mn bedjequote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
We kunnen er wel een uitstapje van maken?
Hmz, een uitstapje naar jouw bed? Denken we over verder.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:03 schreef Markie-Mark het volgende:
Het enige uitstapje dat ik ga maken is naar mn bedje![]()
Trusten Nathan hunk![]()
![]()
Whoeii!! Ik heb een fan!!quote:Op maandag 29 maart 2004 23:38 schreef xman het volgende:
[..]
Nou ok, dan wordt ik wel eerste lid van de nieuwe I LUV BEAVIE FANCLUB!![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hmz, een uitstapje naar jouw bed? Denken we over verder.
Truste Markie-Markquote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Het enige uitstapje dat ik ga maken is naar mn bedje![]()
Ga daar nog maar eens heel hard over nadenken ja....je weet niet wat je zegtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hmz, een uitstapje naar jouw bed? Denken we over verder.
Ga slapen, jij!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Ga daar nog maar eens heel hard over nadenken ja....je weet niet wat je zegt![]()
Nu al lieve schat??quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:14 schreef NathaN het volgende:
*dan ook maar ga pitten*
Ja ik ga ook slapen....dus welterusten iedereenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:24 schreef wizarddragon het volgende:
Moet ik ook gaan slapen??
Nu echt wel hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik ga ook slapen....dus welterusten iedereen
quote:Enamorada boom,boom
Mi corazón hace boom,boom
Enamorada boom,boom
Te toca a tí,enamorar
Enamorada boom,boom
Boom,boom,boom,boom,
Boom,boom
Enamorada boom,boom
Te toca a tí
woei wat?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:13 schreef Doffy het volgende:
* Woeiiiiiiiiiiiiiiii *
Dofster! Hoestie?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:13 schreef Doffy het volgende:
* Woeiiiiiiiiiiiiiiii *
Ik mag toch woeien als ik wil?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:32 schreef blublub het volgende:
woei wat?
Prima, dank je. Ben aan het bijkomen van een klein teveel aan Berliner currywursten, mit brötchen, uiteraardquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:40 schreef Twoflower het volgende:
Dofster! Hoestie?
quote:Vanaf donderdag kom ik dagelijks iets meer in jouw buurt! Dus je bent gewaarschuwd!
Ze hebben geen zolder!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:44 schreef Doffy het volgende:
[..]
Heb je al je intrek genomen op zolder bij E & F?
Tssskquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:47 schreef Twoflower het volgende:
Ze hebben geen zolder!
En je nieuwe werk is ook in A.? Waarneer verhuis je daar zelf heen?quote:Maar als het goed is zit ik er wel morgenavond. Dan hoef ik iig niet donderdag met de trein van half 6 uit Enschede weg...
Als ik woonruimte vind. Voorlopig kijk ik even aan hoe het gaat met heen en weer rijden, maar als het te zwaar wordt, dan ga ik wel op zoek naar drastischer (tijdelijke?) maatregelen...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
En je nieuwe werk is ook in A.? Waarneer verhuis je daar zelf heen?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:42 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik mag toch woeien als ik wil?It's a free country, baby, woei if you wanna woei!
Senks...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:53 schreef Doffy het volgende:
Leuk! Gefeliciteerd met deze nieuwe stap!
goeiemorgen wizzjequote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:54 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh iedereen en allemaal overal.
Sorry, ik woei nu eenmaal zo nu en dan. Kan 't ook niet helpen, dan voel ik gewoon een woeibui opkomen en moet ik gewoon even woeien...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:53 schreef blublub het volgende:zei ik dat dan?
ik was gewoon nieuwsgierig naar waarom je aan t woeien was...
Jahoor is nog steeds prima. Wordt wel ergens eind van de maand, ivm. drukte.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:54 schreef Twoflower het volgende:
Nou nog een keer wat afspreken voor die whisk(e)y-kennismaking...
oh sorry... ik dacht dat er misschien een leuke reden was dat je ging woeien...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Sorry, ik woei nu eenmaal zo nu en dan. Kan 't ook niet helpen, dan voel ik gewoon een woeibui opkomen en moet ik gewoon even woeien...
* enthousiast terug wuifquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:54 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh iedereen en allemaal overal.
Geeft niets hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jahoor is nog steeds prima. Wordt wel ergens eind van de maand, ivm. drukte.
Neuh... ik heb nooit een leuke reden...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:58 schreef blublub het volgende:
oh sorry... ik dacht dat er misschien een leuke reden was dat je ging woeien...
Ik ben mijn tijd altijd minstens 3 dagen vooruitquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:00 schreef Twoflower het volgende:
Trouwens, eind van de maand? Da's vandaag en morgen!
Dat je dan uberhaupt nog afspraken kunt maken zeg! Kom je elke keer minstens 3 dagen te vroeg...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ben mijn tijd altijd minstens 3 dagen vooruit
Nee, nee, nee! Het is niet 'zelfs'! Het moet zijn 'in ieder geval'!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:04 schreef Doffy het volgende:
Alles went
ja ja, zelfs ...
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Neuh... ik heb nooit een leuke reden...Ik ben gewoon niet leuk...
Ok, da's de grootste onzin die ik je vandaag heb zien uitkramen!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Neuh... ik heb nooit een leuke reden...Ik ben gewoon niet leuk...
Ja, dat wel...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:24 schreef Doffy het volgende:
dan zit ik toch in het goeie forum
Succes ermee Jerrequote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:26 schreef Jerruh het volgende:
ik kan nie inloggen want ik zit op school!
goeienmorgen mensen!! ik ga zo naar amsterdam voor projectcolleges en lezingen!! tot vanavond.
net nu ik een plaatje van jou heidi en mijn peter gevonden hebquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:26 schreef Jerruh het volgende:
ik kan nie inloggen want ik zit op school!
goeienmorgen mensen!! ik ga zo naar amsterdam voor projectcolleges en lezingen!! tot vanavond.
*Heel zachtjes zonder reden woeit*quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:42 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik mag toch woeien als ik wil?It's a free country, baby, woei if you wanna woei!
mwah, zal niet tot mijn collectie meest gebruikte smilies gaan behorenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:49 schreef Idril-2 het volgende:
We hebben er sinds gisteren twee nieuwe smileys bijdeze gaat zo: * O * zonder spaties
gaat zo: : { w zonder spaties.
geinig wel...
Een soulmate!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:52 schreef beaverhausen het volgende:
*Heel zachtjes zonder reden woeit*
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Heel zachtjes zonder reden woeit*
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
mwah, zal niet tot mijn collectie meest gebruikte smilies gaan behoren
ja opzich, enzoquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Bartje Bartje Bartje
Alles ok met u?
Hoeveel soulmates heb jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Een soulmate!![]()
dus dinsdag is eigenlijk in het algemeen wel een 'ik heb nergens zin in dag'?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:03 schreef Markie-Mark het volgende:
Met mij is het oke!!!! maar :
Planning was: 9 uur opstaan en meteen aan het werk
Praktijk werd: 11 uur uit bed en nog steeds geen bal gedaan
Verders moet dit dus een tentamen leer/ werkstuk maak dag worden
Gaat goed dus
En ik heb geen zin, geen motivatie enzo
Ik heb een hele grote soul, dus er kunnen een hoop mates inquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:03 schreef Twoflower het volgende:
Hoeveel soulmates heb jij eigenlijk?
zo:quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:59 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoe doe je trouwens die smiley dat je met 1 handje naar beneden slaat...die lach smiley zeg maar![]()
Ik heb drie van die dagen: zondag, maandag en dinsdagquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
dus dinsdag is eigenlijk in het algemeen wel een 'ik heb nergens zin in dag'?
vanmiddag dan maar?
Middagquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:09 schreef Waxxer het volgende:
Goeie......morgen
je kan hetquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik heb drie van die dagen: zondag, maandag en dinsdag
En vanmiddag ga ik idd weer een dappere poging wagen
Emiel part deux?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
je kan het
ik heb vertrouwen in je
geloof in jezelf
zeg tegen jezelf dat je het kan
niets is onmogelijk
dat vertelede je gisteren al...dat je van plan was thuis te blijven...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:15 schreef Waxxer het volgende:
Nah Doffy!!!!In een boze bui??
Naja, hahaai!
Ik ben door mijn wekker heen geslapen, ik schaam me doodnaja... dan toch maar de vervangende opdracht voor Spaans aangezien ik dus gewoon een tentamen heb gemist. Misschien denken jullie, tjoooongejongejongejonge wat doet die jongen daar laconiek over, maar het was een spaans tentamen en ipv dat kan ik ook een vervangende opdracht krijgen. En ik kende het vandaag toch niet goed.... Ooit komt alles op zijn pootjes terecht met mij
oooooiiit
maar dan anders?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:18 schreef Cybart het volgende:
zoiets?
dat mag ik hopen inderdaadquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar dan anders?
Dat ik hem uiteindelijk WEL wilde maken, maar ik dermate vast sliep dat ik de wekker niet heb horen gaan en ik om 10u wakker werd, terwijl het tentamen om 9.30u begon.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat vertelede je gisteren al...dat je van plan was thuis te blijven...
dus wat de nieuwswaarde hiervan is?
dan had je je slaap blijkbaar harder nodigquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat ik hem uiteindelijk WEL wilde maken, maar ik dermate vast sliep dat ik de wekker niet heb horen gaan en ik om 10u wakker werd, terwijl het tentamen om 9.30u begon.
ben jij de bootyman dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:44 schreef beaverhausen het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Woeii!!
Why? Because I can
Ja, zat gisteren nogal in de stress om van alles en nog wat waar ik jullie niet mee zal lastigvallen, maar ik ben echt een aantal uren knock-out geweestquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan had je je slaap blijkbaar harder nodig
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:45 schreef blublub het volgende:
ben jij de bootyman dan?
Nog een reden om te woeien!!quote:ik heb mn eerst will&grace aflevering binnen
Moet jij nu niet voor de televisie zitten en allemaal journalisterige dingetjes opschrijven?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, zat gisteren nogal in de stress om van alles en nog wat waar ik jullie niet mee zal lastigvallen, maar ik ben echt een aantal uren knock-out geweest
Maar ik zit heelquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:52 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounou dat gedrag komt niet bepaald in overeenstemming met hetgeen op Ned 2 wordt vertoond
Alleen een boxershort?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik zit heelin het wit voor de televisie hoor. Echt.
is liedje van Craig David, "the Bootyman can...."quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik ben niet zo in de woeistemming... soms doe ik dingen waarvan ik van te voren weet dat ik ze beter niet kan doen, maar die ik dan toch doe en dan vind ik t dubbel stom, achteraf, dat ik t toch gedaan hebquote:[..]
Nog een reden om te woeien!!![]()
![]()
Dan is het goed. En stil blijven he.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik zit heelin het wit voor de televisie hoor. Echt.
*Blubje aai*quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:04 schreef blublub het volgende:
[..]
is liedje van Craig David, "the Bootyman can...."
[..]
ik ben niet zo in de woeistemming... soms doe ik dingen waarvan ik van te voren weet dat ik ze beter niet kan doen, maar die ik dan toch doe en dan vind ik t dubbel stom, achteraf, dat ik t toch gedaan heb
*stil is*quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan is het goed. En stil blijven he.
Nee maar even alle gekheid op een stokje, ik vind de dienst wel erg 'menselijk', heel los, heel gewoon, afgezien van de franje er omheen helemaal niet statig, dat bevalt me wel...
liefquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Blubje aai*
Ja, echt zo zlieig. En hij schudde ook steeds met z'n hoofd alsof ie wilde zeggen van: Nee, ik kan het niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:30 schreef Waxxer het volgende:
oohhhhhh prins Bernhard is zielig..........
Ja dat was wel even zonde. Verpest toch een beetje het moment.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:32 schreef Waxxer het volgende:
En bij het dragen van de kist naar die kelder werd nog een camera inzoom-fout gemaakt, dan schaam je je toch ook kapot....
Is dat dat stuk wat er nu gespeeld word? Dat is inderdaad heel mooi.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:33 schreef Idril-2 het volgende:
Morgenstimmung, wat een prachtige keuze! Kippenvelmuziek *ril*
Morgenstimmung was het 1e stuk (van Grieg).quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat dat stuk wat er nu gespeeld word? Dat is inderdaad heel mooi.
Wat speelden ze dan toen de kist naar beneden werd gedragen? Was ook heel bekend.
ok thanksquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:55 schreef beaverhausen het volgende:
ja hoor, gewoon weer op de link klikken dan gaat ie weer verder waar ie gebleven was
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:55 schreef blublub het volgende:
[..]
ok thanks
doeg
Is dat niet gewoon een zenuwtic of parkinsons ofzo?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:37 schreef beaverhausen het volgende:
Ja, echt zo zlieig. En hij schudde ook steeds met z'n hoofd alsof ie wilde zeggen van: Nee, ik kan het niet.
Parkinson volgens mij, hij heeft dat al heel lang. En ik denk ook dat het erger wordt als je erg emotioneel bent.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een zenuwtic of parkinsons ofzo?
Bij Kopspijkers doet-ie dat ook altijd, namelijk...
Dat doet ie inderdaad vaker maar het viel op dat ie het tijdens de dienst een stuk minder deed dan toen ze de grafkelder ingingen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een zenuwtic of parkinsons ofzo?
Parkinson, hoewel het natuurlijk zielig is voor de man vind ik het altijd prachtig hoe ze hem nadoen @ kopspijkers. Met zijn schuddende hoofd en alquote:Is dat niet gewoon een zenuwtic of parkinsons ofzo?
Het zal idd niet makkelijk voor hem zijn. Vooral toen ze de leuke stukjes van Juultje voorlazen zag hij er erg uitgeleefd uit.quote:Parkinson volgens mij, hij heeft dat al heel lang. En ik denk ook dat het erger wordt als je erg emotioneel bent.
Zet gewoon je heel hard radio aan, .. 1 keer tring .. lekker ding, en als ik 2 keer tring ben jij een superlekker ding..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:23 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij is die familie ook enorm hecht, veel hechter dan ze overkomen. Maarja, wat wil je, ze ijn veroordeeld tot een bepaald leven ipv dat ze zichzelf naar alle vrijheid kunnen gedragen en ontwikkelen..... Maargoed *zwam*
Er is hier al drie keer aangebeld, eerst een keer tring, dan twee keer tring, dan vier keer (dat ben ik) en dan drie keerNou ik was pas rond 13u aangekleed en ik verwacht niemand en het is niet voor mij persoonlijk.... Zoooo irritant, hoor je dus:
*Trrrrringgggg*
*Trrrrrringggg trrrrrringggg*
*trrrrrrringggg trrrrrringgggg trrrrringgggggg trrrrrrringgggg*
*trrrrrringgggg trrrrrringggggg trrrrrringgggggg*
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoort de frontpage het niet te doen
[..]
Parkingson, hoewel het natuurlijk zielig is voor de man vind ik het altijd prachtig hoe ze hem nadoen @ kopspijkers. Met zijn schuddende hoofd en al
[..]
Het zal idd niet makkelijk voor hem zijn. Vooral toen ze de leuke stukjes van Juultje voorlazen zag hij er erg uitgeleefd uit.
De Frontpage doet het hoor of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoort de frontpage het niet te doen
Wel mooi dat het nu trouwens weer Koningin Juliana isquote:Het zal idd niet makkelijk voor hem zijn. Vooral toen ze de leuke stukjes van Juultje voorlazen zag hij er erg uitgeleefd uit.
Nou, dan ben ik ondertussen de hunk van de buurt gewordenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:26 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Zet gewoon je heel hard radio aan, .. 1 keer tring .. lekker ding, en als ik 2 keer tring ben jij een superlekker ding..
Weet de buurt dat ook?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik ondertussen de hunk van de buurt geworden
En het is Koningin Juliana en Prins Bernhard, jong!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]Parkingson
Het is Parkinnnnson![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]Parkingson
Het is Parkinnnnson![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet de buurt dat ook?
Waxxer for Mister Zwolle 2004!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:15 schreef Semisane het volgende:
Zullen we daar over stemmen. Zorg even er voor dat je de rest van de mannelijke bevolking in je buurt op de foto krijgt en dan kunnen we ze weg stemmen voor jouw!![]()
We vijzelen je zelfvertrouwen wel even op hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |