Deels ja.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:27 schreef nozem het volgende:
[...]
Verder heeft Dano een cd van Fear Factory geremixed: Remanufacture, ook vrij hard en snel..
Ik heb Amok een paar weken terug voor het eerst mogen meemaken. Idd keihard. Maar bij schranz denk ik toch meer aan een set van Liebing ed.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:13 schreef bolivian het volgende:
[..]
Deels ja.
Onder andere het walgelijk harde T-1000.
Maar zeker niet alle nummers remixen van Remanufacture zijn van Dano hoor.
Ik geloof dat zelfs Junkie XL een remix voor z'n rekening heeft genomen.
Wat overigens ook snoei- en snoeihard is en toch geen puberale hardstyle (nofi) is Schranz.
Probeer eens wat van Sven Wittekind of DJ Amok.
Chris Liebing mag ook hoor, alhoewel die behoorlijk afwisselend kan draaien. Zijn Exposure-set is bijkans onovertroffen! Altijd zeer okee. Steve Rachmad kan er trouwens ook wat van.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:31 schreef Manji het volgende:
[..]
Ik heb Amok een paar weken terug voor het eerst mogen meemaken. Idd keihard. Maar bij schranz denk ik toch meer aan een set van Liebing ed.
Nee, is niet echt extreem hardquote:Bass D & King Matthew?
- Nuclear hardcore
- killing me softly
- etc. etc.
Sja kzeg ook maar wat.. of is dat te hard.. lijkt me meevallen...
Plus wat ATR gemaakt heeft.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:17 schreef aragorntje het volgende:
vergeet, en download alec empire's repertoire.
:S Jij kijkt te veel TV.... Ga maar eens opzoek naar de versie van de laatste Thunderdome (Vorig jaar) met video-clip (made by ID&T, mss nog te vinden op de site van ID&T) dat is dus echt wel de harde goede versie, en de shot die er bij zit, is ook magisch!quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:15 schreef NewLife het volgende:
I Like It Loud - Marc Arcadipane ft Dick Rules!!!! Maar dat is eigenlijk meer hardstyle... Maar wel steengoed!.
Fuck ja! Helemaal DHT vergeten... maarja, RTC vind ik niet echt mijn ding, het moet wel een beetje in mijn rijtje passen. Maar iedereen zo zijn smaak... ik hou er wel van, maar het moet geen 200+ bpm hardcore worden, want dan zet ik het snel uit... Moet wel beetje een 'melodie' inzitten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:33 schreef Olmo het volgende:
masters of ceremony al genoemd? en rotterdam terror corps? danger hardcore team? enz.
Darkcore 666 heb ik ook. Maar zo hard vind ik wel meevallen eigenlijk. Ohpidian - Blackbox is ook wel okee. maar sommige nummers zijn een beetje, tja, sufquote:Op maandag 29 maart 2004 17:13 schreef I_love_Pim het volgende:
Extreme Hardcore Radio Compilation 2
Darkcore Edition 666 Mixed by DJ Drokz and DJ Catscan (das heeeel hard, gaat cker ruim boven de 200+ BPM
Barry Diston - The Hardhouse Experience (dat is echt hardhouse, en geen hardcore ofzo... )
En je kan ook nog terror, industrial en darkcore nog proberen... das meestal boven de 200 BPM
Hardcore kan ook heel hard gaan, maar terror industrial en darkcore gaan nog een stuk verder,
Als je precies nummers wil weten moet je t maar zeggen... dan maak ik wel een lijstje voor je![]()
nah, zo hard zijn die niet hoor, dan ga ik meer voor: Noisekick, Nosferatu, Endymion, Ophidianquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:33 schreef Olmo het volgende:
masters of ceremony al genoemd? en rotterdam terror corps? danger hardcore team? enz.
Mee eens, opzich wel een goed album maar zitten nummers bij wat niet echt veel is.. Enzyme label vind ik zelf erg lekker.quote:Op zondag 11 april 2004 21:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohpidian - Blackbox is ook wel okee. maar sommige nummers zijn een beetje, tja, suf
Nummers als Nurse en Thresher zijn lekker hard, maar dan krijg je ineens wat vaag gebliep en geprutquote:Op zondag 11 april 2004 23:57 schreef Frunnikje het volgende:
[..]
Mee eens, opzich wel een goed album maar zitten nummers bij wat niet echt veel is.. Enzyme label vind ik zelf erg lekker.
280, kijk, dat klinkt goedquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:23 schreef Frunnikje het volgende:
www.enzyme.nl
280 bmp hahaWel extreem...
* Elegy heeft een bestemming gevonden voor zijn volgende loonquote:
Die cd bestaat ook uit 2cd's: cd1 met een mix van catscan en cd2 met een mix van drokz. Catscan is meer langzamere darkcore en drokz is gewoon keiharde klereherriequote:Op zondag 11 april 2004 21:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Darkcore 666 heb ik ook. Maar zo hard vind ik wel meevallen eigenlijk. Ohpidian - Blackbox is ook wel okee. maar sommige nummers zijn een beetje, tja, suf
Voor de TS: Geen idee of ze het ook verkopen in platenzaken, maar probeer eens wat van de labels Ant-Zen of Hands. Vooral de laatste heeft wel keiharde muziek. Synth-Etik en 55_F55 kan ik wel aanraden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |