Ik leef nog,quote:Op donderdag 1 april 2004 13:14 schreef Tokay het volgende:
Inderdaad, goed topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben reuze benieuwd hoe de TS er op dit moment aan toe is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of je haalt de flat wegquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:09 schreef borisbanaan het volgende:
Of gewoon de hele lift weghalenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Heb je nooit door!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij hebt geen scheikunde??? Een scheutje zoutzuur haalt niet zo heel veel uit hoor...quote:Op maandag 29 maart 2004 19:50 schreef Intxaurraga het volgende:
Scheutje zoutzuur in melkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jongens, jongens! Geen zorgen, het gaat ontzettend goed met me.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:36 schreef Wh33L het volgende:
hmmm....
hij geeft geen antwoord meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En vind je dat jammer?quote:Op zondag 4 april 2004 15:25 schreef gazylady2 het volgende:
hahahahha, oow je leeft nog....
nee zeker, het enige wat ik merk van dat hij leeft is de berichtjes die die schrijft en ik dan weer lees...quote:Op zondag 4 april 2004 15:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En vind je dat jammer?
Nee, maar ik begin inmiddels wel een beetje grijs te worden.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, maar ik begin inmiddels wel een beetje grijs te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop