HAHAHAHAHHA JIJ BENT GRAPPIGquote:Op maandag 29 maart 2004 14:37 schreef WebForce het volgende:
Doe eensch waarismijnstartknop krul pj0tr punt nl
quote:Op maandag 29 maart 2004 14:38 schreef achterop23 het volgende:
ik ben bang voor junkmail
nee regels van gasunie...
miss is dit het antwoord: http://www.talkroot.com/archive/topic/6925-1.html
Hehe...quote:Posted by: Marco Santos
Hi people..............
Thank's for the help that you give me..............NONE!!!!!!!!
nie lache:@quote:Op maandag 29 maart 2004 14:42 schreef Burning_RefleX het volgende:
das echt vet
noopquote:Op maandag 29 maart 2004 14:42 schreef achterop23 het volgende:
hmm, misschien eerst een url doorlezen of het nuttig is, voordat ik hem post.
Staat het antwoord er echt niet bij?
wat blaat je?:-s ik kan toch niet uploaden dus wrom zou ik m verkleinequote:Op maandag 29 maart 2004 14:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
als ie even verkleind wordt wel
IK MEEN HET!quote:Op maandag 29 maart 2004 14:38 schreef Timens het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHA JIJ BENT GRAPPIG
en anders ga je gewoon even rustig doen en normaal reagerenquote:Op maandag 29 maart 2004 14:44 schreef Timens het volgende:
[..]
wat blaat je?:-s ik kan toch niet uploaden dus wrom zou ik m verkleine
graag!quote:Op maandag 29 maart 2004 14:45 schreef Burning_RefleX het volgende:
ik ga hem dalijk uploaden als het mag van timens?
Dan klinkt het toch verdomd veel als een virusje oid.quote:Op maandag 29 maart 2004 14:47 schreef Timens het volgende:
Trouwens die achtergrond is nie van mij hoor, ik weet niet die was er ook ineens
ik was eerderquote:Op maandag 29 maart 2004 14:47 schreef achterop23 het volgende:
Hier is ie dan, je screenshot:
screenie
quote:Op maandag 29 maart 2004 14:48 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Dan klinkt het toch verdomd veel als een virusje oid.
Ja dat lijkt mij ook!quote:Op maandag 29 maart 2004 14:48 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Dan klinkt het toch verdomd veel als een virusje oid.
die was er ook ineens?quote:Trouwens die achtergrond is nie van mij hoor, ik weet niet die was er ook ineens
Heb je een antivirus proggie, zou ik toch ook zeker even doenquote:Op maandag 29 maart 2004 14:48 schreef Timens het volgende:
Beter laat dan nooit
MUST....HACK.....FOK!FORUM!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 14:53 schreef GHans7 het volgende:
http://www.f-secure.com/v-descs/russv666.shtml
"...computer virus capable of affecting a person's psyche is Russian Virus 666. It manifests itself in every 25th frame of a visual display, where it produces a combination of colors that allegedly put computer users into a trance. The subconscious perception of the new pattern eventually results in arrhythmia of the heart."
Je bent nog niet in trance hoop ik?
Ik geef niet voor niks de volledige link meequote:Op maandag 29 maart 2004 14:58 schreef achterop23 het volgende:
ja, dat russische 'virus' is dus een hoax
ik lees nogal vaak over dingen heenquote:Op maandag 29 maart 2004 14:59 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Ik geef niet voor niks de volledige link mee
Je reflexen stonden in de fikquote:Op maandag 29 maart 2004 15:00 schreef Burning_RefleX het volgende:
hier ging net het brand alarm af...
quote:Op maandag 29 maart 2004 15:01 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Je reflexen stonden in de fik
*stemt voor.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:02 schreef achterop23 het volgende:
brand?
waar!
ontopic geleuter is nu toch afgelopen.
weer een topic waarin oneindig offtopic geblaat kan worden?
zie post verder naar boven, loos alarm ...quote:Op maandag 29 maart 2004 15:06 schreef GHans7 het volgende:
* Burning_RefleX Fok!t nu met zonnebril
en Burning, al een melding dat je je plaats moet verlaten of loos alarm?
Wat voor stage hebben we het hier over?quote:Op maandag 29 maart 2004 15:13 schreef achterop23 het volgende:
ja, ik verveel me.
Iemand nog een stageopdracht hebben? 300 euro in de maand. Je kan hem hier ophalen
Heb ik nog nooit gehad hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 15:15 schreef achterop23 het volgende:
net werden er door kinderen in het park ballonnen op gelaten.
de helft hangt nu nog in de boom waar ze bijna onderstonden.
stumpers
TS is je achtergrond nog wel vaag of ook zoals hij was?quote:Op maandag 29 maart 2004 15:15 schreef Timens het volgende:
[...]
quote:Op maandag 29 maart 2004 15:15 schreef achterop23 het volgende:
net werden er door kinderen in het park ballonnen op gelaten.
de helft hangt nu nog in de boom waar ze bijna onderstonden.
stumpers
Dat zou kunnen met m'n vorige opleiding, nu niet meerquote:Op maandag 29 maart 2004 15:17 schreef achterop23 het volgende:
ik doe bedrijfskundige informatica
stage: 6 maanden (heb er nu 3 maanden opzitten)
2 dagen helpdesk (echt lachen
3 dagen stageopdracht (intranet van gasunie veranderen)
quote:Op maandag 29 maart 2004 15:19 schreef Timens het volgende:
Ik doe zorg en welzijn dus heb verplichte stages, mocht ook al oude konten wassen :-s anyway die 8ergrond heb ik zelf gemaakt uiteraard maar voor ik weer van die jesus christ superstart lui zie klagen verzon ik maar ff n smoesErg he...
En maakt dit jaar af omdat: ?quote:Op maandag 29 maart 2004 15:21 schreef Timens het volgende:
Niet echt :-s
*Timens gaat volgend jaar grafisch lyceum te Utrecht doen
Klinkt als een nieuw merk cornflakesquote:Op maandag 29 maart 2004 15:23 schreef Timens het volgende:
superstarT:D:D:D
Jesus christ superstarT Voor al je dagelijkse benodigdheden in slechts een kom!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 15:24 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Klinkt als een nieuw merk cornflakes.
[Overheengelezenpost]quote:Op maandag 29 maart 2004 15:21 schreef GHans7 het volgende:
[..]
En maakt dit jaar af omdat: ?
*Geen water toevoegen, daar blijft het op drijven.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:25 schreef Timens het volgende:
[..]
Jesus christ superstarT Voor al je dagelijkse benodigdheden in slechts een kom!!!
*Alleen melk toevoegen
hoe val ik af:quote:Op maandag 29 maart 2004 15:24 schreef Timens het volgende:
achterop jij houd van fietsen toch? Wil je ook ff wat kilootjes voor mij er af fietsen?
Das jammer van het jaar StuFiquote:Op maandag 29 maart 2004 15:26 schreef Timens het volgende:
[..]
[Overheengelezenpost]
Omdat ik nie anders kan
En MSN nietquote:Op maandag 29 maart 2004 16:23 schreef achterop23 het volgende:
nee, kan niet wordt belocked
en heb ik btw niet.
maar ach wat zeur ik nu.
nog 8 minuten en ik kan weer naar huis.
Blaat nie ik zei toch allang dat ik m weg ge alttabbed heb :-squote:Op maandag 29 maart 2004 16:55 schreef Da-Ali-G het volgende:
Ik weet wat er aan de hand is
Er bestaat een programma/virus/backdoor genaamd "Beast" (gebruikte ik vroeger) is vaak undetected door virusscanners maar zit wel leuke shit bij (zoals dus Start verwijderen, klok weghalen, cd-lade openen, noem maar op) ik denk dat je daardoor getroffen bent.
ik denk dat je het beste windows opnieuw kan installeren, het injecteerd zich namelijk in explorer.exe (de explorer.exe? ja dé explorer.exe) en nog wat andere files, heeeel kut om weg te krijgen.
suc6 m8![]()
![]()
Hij verneukt onze slow-chatquote:Op maandag 29 maart 2004 16:58 schreef Timens het volgende:
[..]
Blaat nie ik zei toch allang dat ik m weg ge alttabbed heb :-s
U say it girl!quote:Op maandag 29 maart 2004 16:59 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Hij verneukt onze slow-chat
Ik vermoedde al zoiets, en ook dat je op de helpdesk zit zegt VEELquote:Op maandag 29 maart 2004 18:49 schreef achterop23 het volgende:
eMSN die gaat dwars door alle firewalls heen
http://www.e-messenger.net
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |