Die is weer duurder geworden. Hij was eerder 0,25 per blikje en nu 0,29. En dan staat er nog dat ie 0,11 goedkoper is. Niet dat het veel uitmaakt hoorquote:
Die in de kartonnen pakkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft iemand trouwens een tip voor een lekekr LIDL-wijntje? Het moet een rode wijn zijn, geen aperitief maar voordrinkmateriaal
Coca Cola Zero is mijn favo Lidl product, daar gaat dit topic toch over? Over wat je favo Lidl product is?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:58 schreef Klonk het volgende:
en dat heeft wat met de Lidl te maken ?
Sinds wanneer verkopen ze Coca Cola bij de Lidl?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:56 schreef MissAngelTjuh het volgende:
[afbeelding]
Coca Cola Zero, erg goed te drinken69Cent voor 1.25L
Al meer dan een jaar maar ik doe mijn wekelijkse boodschappen ook niet hier in Nederland maar in Duitsland. Bij de Lidl in Bunde, 4 KM over de grens bij Nieuweschans. Ze verkopen er ook Pepsi, Fanta, Lipton Ice Tea.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkopen ze Coca Cola bij de Lidl?
Lekker.. zit je dus ook met dat Duitse geouwehoer met statiegeld op PET-flessen? *zucht*quote:Op woensdag 29 november 2006 17:01 schreef MissAngelTjuh het volgende:
[..]
Al meer dan een jaar maar ik doe mijn wekelijkse boodschappen ook niet hier in Nederland maar in Duitsland. Bij de Lidl in Bunde, 4 KM over de grens bij Nieuweschans. Ze verkopen er ook Pepsi, Fanta, Lipton Ice Tea.
Zero betekent nul kilocalorieen, Light producten hebben altijd 1 kilocalorie volgens mij. Maar het grootste voordeel is, het smaakt beter dan Coca Cola Light. Ik vind daar altijd een ietwat chemisch smaakje aan zitten. Zero smaakt meer naar de originele Coca Colaquote:Op woensdag 29 november 2006 16:42 schreef Serendips het volgende:
Waarom 'zero'? Is dat voor de echte nullen...?
Er zit 15CT statiegeld op maar dat maakt niet uit. Kom er regelmatig dus dan lever ik de flessen daar gewoon weer in. Bij de andere supermarkten hebben ze trouwens hetzelfde type coca cola, fanta en sprite fles als hier in Nederland bij bijvoorbeeld C1000, AH, Edah enz. dus die flessen lever ik gewoon hier in Nederland in.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:00 schreef wokje het volgende:
[..]
Lekker.. zit je dus ook met dat Duitse geouwehoer met statiegeld op PET-flessen? *zucht*
Zero is inderdaad veel lekkerder, light vind ik vies.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Zero betekent nul kilocalorieen, Light producten hebben altijd 1 kilocalorie volgens mij. Maar het grootste voordeel is, het smaakt beter dan Coca Cola Light. Ik vind daar altijd een ietwat chemisch smaakje aan zitten. Zero smaakt meer naar de originele Coca Cola
die zijn zoetquote:Op donderdag 30 november 2006 15:50 schreef Muck het volgende:
ik was bijna die strawberry crisp ijsjes vergeten! mmm!
http://www.lidlrecepten.nl/index.phpquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:34 schreef Matness het volgende:
die heb ik met de reclame gekregen, maar volgens mij per ongeluk weggegooid
quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:20 schreef anisubs het volgende:
Lidl Stokbrood met kruidenboter.
Die verse sinassappelsap.
Heerlijk zijn die ja, echt een aanrader!quote:Op maandag 11 december 2006 17:54 schreef Little_Acorn het volgende:
Muffins met stukjes chocola (per 4)
Jaaa, die is lekker, probeer ook eens de Irish Cream is ook goedquote:Op woensdag 13 december 2006 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Ze hebben nu weer Cappucino met witte chocoladesmaakIk ga een zooi blikken inslaan, dat spul is zó lekker (zegt zij die niet echt van koffie houdt)
in Duitsland verkopen ze 1,25 l cola/fanta bijd e Lidlquote:Op woensdag 29 november 2006 16:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkopen ze Coca Cola bij de Lidl?
Geen idee, maar het is niet zo duur, dus proberen kan geen kwaad lijkt mijquote:Op maandag 18 december 2006 13:34 schreef -skippybal- het volgende:
Zou dit een beetje te doen zijn??
Dat ronde geitenkaasje is echt de bom. Zelfs echte kaas liefhebbers hebben het nog wel een eens over mijn gegrilde groenten met geitenkaas en en balsamico honing dressing.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:12 schreef Innocence het volgende:
Geitenkaas, heerlijk! Jammer dat we hier geen Lidl in de buurt hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |