Dropquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:54 schreef DuchessX het volgende:
Vaatwasblokjes
Schoonmaakdoekjes (van die vochtige)
Keukenrol
Extra belegen kaas
Geraspte kaas
Ham (van die supergrote plakken)
Spaghettisaus
Walnoten
Ovenbroodjes
Perzikthee
Flesjes water
Tonijn
Tissues
Spaghetti
Macaroni
Rijst
Blikjes tomatenpuree
Bij ons zitten er nooit aantrekkelijke mensen achter de kassaquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:36 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
Ik neem altijd de kassameid mee![]()
Die zijn inderdaad echt knetter!quote:
Jup die cola was ik vergeten. Die is echt lekker, en ik heb al veel andere B-merkcola geproefd. Die kunnen daar niet aan tippen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:14 schreef Klonk het volgende:
cola is ook goed te doen, net zoals de meervruchtendrank in een geel pak, erg lekker
Ik ook ga hem zeker halen eind van deze weekquote:Op maandag 17 juli 2006 20:36 schreef schatje het volgende:
Mijn meest favo artikel bij de Lidl zijn die chocoladeblokjes met hazelnoot.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de pepermuntsiroop.
[afbeelding]
Pepermuntsiroop lijkt me zo ongelooflijk goorquote:Op maandag 17 juli 2006 20:36 schreef schatje het volgende:
Mijn meest favo artikel bij de Lidl zijn die chocoladeblokjes met hazelnoot.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de pepermuntsiroop.
[afbeelding]
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Met die chocoladeblokjes, bedoel jeSchogetten
?
die zijn zoetttttquote:Op maandag 17 juli 2006 21:50 schreef Rewimo het volgende:
Magnumachtige ijsjes, maar dan met crispy witte chocola en aardbeienijs
Dat is toch Aldi/?quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ace, Golden Power, chocoladebonbons enz. etc..
dan moet je die met chocostukje eten hmmmmmmmquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:17 schreef Matness het volgende:
ja, hup!
ik kom er tegenwoordig wel vrij veel, ik moet in diezelfde wijk naar de osteopaat
ik heb vandaag pakken cakemix meegenomen, nu staat er 1 in de oven, een notencake, waar straks nog glazuur overheen moet
vooralsnog ziet het er perfect uit.
Volgens mij zijn dat een soort pittige gehaktrolletjes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:00 schreef KRS het volgende:
[quote]Op zaterdag 15 april 2006 16:52 schreef SHE het volgende:
Ik ga voor 1 ding naar die toko
Cevapcici's![]()
[/quote
Wat is dat??????? Ik ben heel vaak bij de Lidl te vinden, maar zou niet wten wat dit is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |