Die zijn idd ook erg lekker, die nepmarsenquote:Op maandag 29 maart 2004 16:02 schreef butterfly84 het volgende:
Condorzzzzz
hehehequote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:14 schreef Ouwesok het volgende:
Namelijk diegenen die overal bij hoog en bij laag volhouden dat ze niet bij de Aldi kopen omdat ze zich daar te goed voor voelen, en die dan ook achter de schappen wegduiken wanneer ze een bekende menen waar te nemen. Die kakneusjes die nerveus worden wanneer de rij voor de kassa toch iets langer is dan ze zich hadden voorgesteld en de 'pakkans' onevenredig toeneemt. De types die tegen sluitingstijd hun kans schoon zien om door de winkel heen te snellen om onontdekt hun eigenlijke boodschappen te halen.
Die types maken het boodschappen doen bij de Aldi tot een waar feest.
En toch gebeurt het vaker dan je denkt, en vooral de typetjes waarvan je het juist niet verwacht. Vooral het standaard excuus: "ow sorry, dat ben ik helemaal vergeten op de band te leggen"quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:54 schreef Posdnous het volgende:
Mijn probleem bij de Aldi is vooral dat ze je tas willen doorzoeken. Daar kan ik heel slecht tegen en heb al 2 keer ernstige ruzie gehad.
Ontzettend stompzinnig beleid gebaseerd op het idee dat mensen zichzelf zowat zouden verkopen om maar goedkoop boodschapjes te kunnen doen.
Ik voel me er helemaal niet te goed voor, geef ruiterlijk toe dat ik er met grote regelmaat kom. En iets anders dan Aldi-bier is in mijn koelkast niet te vinden.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:14 schreef Ouwesok het volgende:
Namelijk diegenen die overal bij hoog en bij laag volhouden dat ze niet bij de Aldi kopen omdat ze zich daar te goed voor voelen, en die dan ook achter de schappen wegduiken wanneer ze een bekende menen waar te nemen. Die kakneusjes die nerveus worden wanneer de rij voor de kassa toch iets langer is dan ze zich hadden voorgesteld en de 'pakkans' onevenredig toeneemt. De types die tegen sluitingstijd hun kans schoon zien om door de winkel heen te snellen om onontdekt hun eigenlijke boodschappen te halen.
Die types maken het boodschappen doen bij de Aldi tot een waar feest.
Maar dan hoef je je door mijn verhaal ook niet aangesproken te voelenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:57 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Ik voel me er helemaal niet te goed voor, geef ruiterlijk toe dat ik er met grote regelmaat kom. En iets anders dan Aldi-bier is in mijn koelkast niet te vinden.
Wel die Katie's (??), die zitten in een papiertje apart verpaktquote:Op woensdag 31 maart 2004 07:50 schreef stefimke het volgende:
Heeft niemand nou ooit de Aldi Bonbons geprobeerd??? Die zijn echt goddelijk!
Nee, de roombonbons, volgensmij zijn ze ongeveer ¤ 2,50 per doosje. Die zijn inderdaad über!!!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:18 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wel die Katie's (??), die zitten in een papiertje apart verpakt![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 12:17 schreef djdano het volgende:
[..]
De goldenpowerrrrrr
Vrij groot, van buiten melkchoco met een witte kop op de bovenkant. Bedoel je deze?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:08 schreef stefimke het volgende:
Nee ik bedoel de bonbons in een zakje. In zo'n zakje zitten een stuk of 10 (te weinig helaas) ovale bonbons met een praline-vulling die elk apart verpakt zijn. Ik kan helaas niet op internet vinden hoe ze precies heten. Heeeeeeeeerlijk.
YES! Dat zijn ze! Behoorlijk groot ja (mond volquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:04 schreef Camelio het volgende:
Vrij groot, van buiten melkchoco met een witte kop op de bovenkant. Bedoel je deze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |