quote:Op maandag 29 maart 2004 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Chocolat Chip Cookies
Ze hebben idd nergens wijven achter de kassa zitten die erger over de datum zijn dan daarquote:Op maandag 29 maart 2004 13:03 schreef ray_nl het volgende:
De lekkere wijven achter de kassa
Dacht dat jij meer op Shetlands vielquote:Op maandag 29 maart 2004 19:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ze hebben idd nergens wijven achter de kassa zitten die erger over de datum zijn dan daar![]()
Paarden/pony -vlees is idd best goed te eten, het liefst in de vorm van kroketten, dat welquote:Op maandag 29 maart 2004 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dacht dat jij meer op Shetlands viel
Die zijn idd ook erg lekker, die nepmarsenquote:Op maandag 29 maart 2004 16:02 schreef butterfly84 het volgende:
Condorzzzzz
hehehequote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:14 schreef Ouwesok het volgende:
Namelijk diegenen die overal bij hoog en bij laag volhouden dat ze niet bij de Aldi kopen omdat ze zich daar te goed voor voelen, en die dan ook achter de schappen wegduiken wanneer ze een bekende menen waar te nemen. Die kakneusjes die nerveus worden wanneer de rij voor de kassa toch iets langer is dan ze zich hadden voorgesteld en de 'pakkans' onevenredig toeneemt. De types die tegen sluitingstijd hun kans schoon zien om door de winkel heen te snellen om onontdekt hun eigenlijke boodschappen te halen.
Die types maken het boodschappen doen bij de Aldi tot een waar feest.
En toch gebeurt het vaker dan je denkt, en vooral de typetjes waarvan je het juist niet verwacht. Vooral het standaard excuus: "ow sorry, dat ben ik helemaal vergeten op de band te leggen"quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:54 schreef Posdnous het volgende:
Mijn probleem bij de Aldi is vooral dat ze je tas willen doorzoeken. Daar kan ik heel slecht tegen en heb al 2 keer ernstige ruzie gehad.
Ontzettend stompzinnig beleid gebaseerd op het idee dat mensen zichzelf zowat zouden verkopen om maar goedkoop boodschapjes te kunnen doen.
Ik voel me er helemaal niet te goed voor, geef ruiterlijk toe dat ik er met grote regelmaat kom. En iets anders dan Aldi-bier is in mijn koelkast niet te vinden.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:14 schreef Ouwesok het volgende:
Namelijk diegenen die overal bij hoog en bij laag volhouden dat ze niet bij de Aldi kopen omdat ze zich daar te goed voor voelen, en die dan ook achter de schappen wegduiken wanneer ze een bekende menen waar te nemen. Die kakneusjes die nerveus worden wanneer de rij voor de kassa toch iets langer is dan ze zich hadden voorgesteld en de 'pakkans' onevenredig toeneemt. De types die tegen sluitingstijd hun kans schoon zien om door de winkel heen te snellen om onontdekt hun eigenlijke boodschappen te halen.
Die types maken het boodschappen doen bij de Aldi tot een waar feest.
Maar dan hoef je je door mijn verhaal ook niet aangesproken te voelenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:57 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Ik voel me er helemaal niet te goed voor, geef ruiterlijk toe dat ik er met grote regelmaat kom. En iets anders dan Aldi-bier is in mijn koelkast niet te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |