Net als Ted Hankey die denk dat hij echt graaf Dracula is en Fitton welke debiel op een jaren 80 nummer staat te dansen.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:59 schreef kastanova het volgende:
Ik vind het alleen zo fucking irritant dat hij zo debiel met zijn armen omhoog langs zijn lichaam gaat staan als hij gewonnen heeft...
1 keer is dat leuk om te zien, maar tegenwoordig is het zo'n fake en verplicht nummertje geworden.
ja in t zelfde toernooi maar dat garrandeerd nog geen duel tussen die 2quote:Op zondag 16 mei 2004 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
November toch?
Och, je zou toch mogen verwachten dat ze allebei in de finale komenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja in t zelfde toernooi maar dat garrandeerd nog geen duel tussen die 2
Ik dacht dat het 2 poules van 3 waren, waarin ze dus eerst allemaal tegen elkaar spelen alvorens naar de volgende ronde/finale te gaan..quote:Op zondag 16 mei 2004 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja in t zelfde toernooi maar dat garrandeerd nog geen duel tussen die 2
Dat is grappig bedoeld en ze geven gewoon een showtje weg, het is een gimmick...quote:Op zondag 16 mei 2004 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Net als Ted Hankey die denk dat hij echt graaf Dracula is en Fitton welke debiel op een jaren 80 nummer staat te dansen.
En Tony stond er daarna ook bij te lachen van "tja, wat moet je hier ook tegen doen". Het moment van de wedstrijd wmbquote:Op zondag 16 mei 2004 21:57 schreef Me_Wesley het volgende:
GENIAAL
Barney raapte de verkeerde flight op ofzo, liggen tony en barney helemaal in een deuk midden in de wedstrijd.. vervolgens gaat barney verder en gooit gelijk bullseye, triple 14, dubbel 16
gewoon te ziekelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |