Misschien moeten we het PopRock noemen?quote:Op maandag 29 maart 2004 10:47 schreef ZixS het volgende:
En ja, er zijn hier veel mensen tegen hokjes, maar op zich zijn hokjes wel makkelijk voor dit soort topics
wat ik zeiquote:Op maandag 29 maart 2004 10:53 schreef achterop23 het volgende:
Maar evanesence en rasmus, ja dat valt wel onder rock....of is het soms toch weer iets aan de pop kant...muziek het blijft moeilijk
White Stripes, vind je dat wat?quote:Op maandag 29 maart 2004 10:58 schreef Salem het volgende:
[..]
Misschien moeten we het PopRock noemen?
Megadeth!quote:Op maandag 29 maart 2004 10:59 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Slayer.
Wat heel erg in de lijn van the Rasmus ligt is HIMquote:Op maandag 29 maart 2004 10:42 schreef Salem het volgende:
Na jaren van Dance muziek, foute pop, en soul.. ben ik weer een beetje terug aan het gaan naar mijn (muziek)roots. Ik wil weer meer snerpende gitaren horen, en ben verliefd geworden op EvanEscense en The Rasmus.. waar moet ik nog meer naar luisteren?
Nog beterquote:Op maandag 29 maart 2004 11:00 schreef ZixS het volgende:
[..]
Megadeth!
Maar lees eerst de rest van het topic ff
vind ik ook leuk.. heb ik ook al..quote:Op maandag 29 maart 2004 11:00 schreef ZixS het volgende:
[..]
White Stripes, vind je dat wat?
Hmm, over hokjes kan je het blijkbaar nooit eens worden. Net als smaken verschillenquote:Op maandag 29 maart 2004 11:07 schreef SP het volgende:
Op maandag 29 maart 2004 11:02 schreef achterop23 het volgende:
JA, voor je het weet heeft elke band een eigen hokje. Dus eigenlijk moet dan de naam van de band en diens muziek de lading maar dekken.
Even een paar moeilijke. Define:
- Lamb --> triphop
- Beck --> pop
- Portishead ---> triphop
- Radiohead (in zijn geheel natuurlijk, dus niet allee hun eerste cd ofzo) ---> pop
Het spijt me, bij snerpende gitaren denk ik ook eerder aan slayer en megadeath, maar ik spreek vaak in te bloemig nederlands, en dan komt mijn punt wel eens een beetje evrkeerd over, speciaal voor jou zal ik ook echte gitaar helden downloaden op mijn nieuwe [pimpmode] I-POD [pimpmode].quote:Op maandag 29 maart 2004 11:04 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Nog beter. Maar bij snerpende gitaren doet het pijn aan me hart als iemand dan aan the rasmus denkt
.
C:\My Shared Folder\Stevie Ray Vaughn - Little Wing.mp3quote:Op maandag 29 maart 2004 11:18 schreef Salem het volgende:
[..]
Het spijt me, bij snerpende gitaren denk ik ook eerder aan slayer en megadeath, maar ik spreek vaak in te bloemig nederlands, en dan komt mijn punt wel eens een beetje evrkeerd over, speciaal voor jou zal ik ook echte gitaar helden downloaden op mijn nieuwe [pimpmode] I-POD [pimpmode].![]()
Dat klinkt me toch weer een beetje corny in de oren, Open staan voor de Band zonder banaan...Hmmm...quote:Op maandag 29 maart 2004 11:23 schreef Fixxxer het volgende:
Band zonder banaan als je ervoor open staat.
Evanescence past wel in het genre Within Temptation, Nightwish, Anathema, Lacuna Coil (dacht ik) maar echte rock vind je pas als je je in de gelederen van bijvoorbeeld Iron Maiden, Metallica, Megadeth (dus niet megadeathquote:Op maandag 29 maart 2004 11:18 schreef Salem het volgende:
[..]
Het spijt me, bij snerpende gitaren denk ik ook eerder aan slayer en megadeath, maar ik spreek vaak in te bloemig nederlands, en dan komt mijn punt wel eens een beetje evrkeerd over, speciaal voor jou zal ik ook echte gitaar helden downloaden op mijn nieuwe [pimpmode] I-POD [pimpmode].![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |