hahahaquote:Op zondag 4 april 2004 21:20 schreef Strolie75 het volgende:
"Buikje eerst...bedje vol"
ligt niet aan jou, ben het met je eens! reinier wordt steeds erger en dat maakt het leuker!quote:Op zondag 4 april 2004 21:21 schreef cptmarco het volgende:
Ligt het aan mij, of is dit de leukste aflevering tot nu toe?
Dedeeld eerste met de vorige afleveringenquote:Op zondag 4 april 2004 21:21 schreef cptmarco het volgende:
Nee, ligt aan Reinier. Het zit hem wat tegen deze afleveringquote:Op zondag 4 april 2004 21:21 schreef cptmarco het volgende:
Na Robinson hebben die makers wel door dat er 1 figuur in moet zitten waar iedereen zich aan ergert.quote:Op zondag 4 april 2004 21:21 schreef Naamah het volgende:
ligt niet aan jou, ben het met je eens! reinier wordt steeds erger en dat maakt het leuker!
quote:Op zondag 4 april 2004 21:22 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nee, ligt aan Reinier. Het zit hem wat tegen deze aflevering
![]()
hmm.. die bjorn was gewoon té erg, reinier is half erg en dat maakt het alleen maar grappiger!quote:Op zondag 4 april 2004 21:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Na Robinson hebben die makers wel door dat er 1 figuur in moet zitten waar iedereen zich aan ergert.
quote:Op zondag 4 april 2004 21:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik hoor niemand over dat de tieten van Rani in beeld zijn geweest![]()
Ben er al uit, het is die dommequote:Op zondag 4 april 2004 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Wie van de twee is nou Wesley?
dat je het verschil zietquote:Op zondag 4 april 2004 21:24 schreef MissHobje het volgende:
Die wesley is echt een zeikerd 1e klas zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |