Je wordt gespaard volgens mij.quote:Op maandag 29 maart 2004 02:59 schreef NiteFox het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
Volgens mij heeft mijn MED-topic nut gehad.quote:Op maandag 29 maart 2004 03:01 schreef bolivian het volgende:
[..]
Tering hé, hoe doen jullie dat toch?
Zeg hó eens even, ik ga niet mijn waardevolle tijd spenderen aan jouw achterlijke bloemblaadjes.quote:Op maandag 29 maart 2004 03:02 schreef bolivian het volgende:
Strooien we tegenwoordig geen bloemblaadjes meer?
Je bedoelt te zeggen dat er inderdaad naar je geluisterd is.quote:Op maandag 29 maart 2004 03:02 schreef NiteFox het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn MED-topic nut gehad.
I've got spares.quote:Op maandag 29 maart 2004 03:03 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat er inderdaad naar je geluisterd is.
Met behoud van het huidige medium dus.
quote:Op maandag 29 maart 2004 03:03 schreef NiteFox het volgende:
[..]
Zeg hó eens even, ik ga niet mijn waardevolle tijd spenderen aan jouw achterlijke bloemblaadjes.
Ik had in de tussentijd wel geband kunnen wezen!
Een hele stal vol dus.quote:Op maandag 29 maart 2004 03:04 schreef NiteFox het volgende:
[..]
I've got spares.
FlyingSpeed to the rescue.
Nee nee!quote:Op maandag 29 maart 2004 03:04 schreef bolivian het volgende:
[..]
Een hele stal vol dus.
Of moet ik zeggen, een hele kinderkamer vol?
Valt mee. Na FS en N_S houdt het eigenlijk wel op.quote:Op maandag 29 maart 2004 03:04 schreef bolivian het volgende:
[..]
Een hele stal vol dus.
Of moet ik zeggen, een hele kinderkamer vol?
The Horrorist - One Night In New York City (Chris Liebing Mix)quote:Op maandag 29 maart 2004 03:05 schreef NiteFox het volgende:
Even geheel offtopic.
Je signature: Artiest + nummer?
Maar dan ben je ook wel een jaar verder denk ik.quote:Op maandag 29 maart 2004 03:05 schreef NiteFox het volgende:
[..]
Valt mee. Na FS en N_S houdt het eigenlijk wel op.
Nog één kloon over.quote:Op maandag 29 maart 2004 03:06 schreef bolivian het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook wel een jaar verder denk ik.
Okee dan, dat wordt dus geen jaar,quote:Op maandag 29 maart 2004 03:08 schreef Nite_Speed het volgende:
[..]
Nog één kloon over.
je hebt er vast nog wel éénquote:Op maandag 29 maart 2004 03:08 schreef Nite_Speed het volgende:
[..]
Nog één kloon over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |