Fijn om te horen ....quote:Jawel, ze gaan goed! Esmee heeft wel vaak antibiotica, ze weten niet precies waar het van komt. Ze is ook het ziekenhuis geweest. Beetje een sukkelaarstertje, zit veel vol enzo. Maar daarnaast..superlieve en vrolijke meissies!
wat een poepies!quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:13 schreef Merisse het volgende:
Ok, nog maar eentje dan, ook gisteren genomen. Levy is mijn petekind en is 3 jaar, Isa 10 weken en ik zei de gek (4 weken zwanger)
[afbeelding]
Ja grappig he dat haar. En d'r vader is kapper, heeft ie wat te doen in de toekomst. Bij Levy heeft hij wel eens zijn hele babyhoofdje kaal geschoren maar daardoor heeft Levy lekker stevig haar nu.quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:59 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Wat een leuke foto Merisse. En wat een haar heeft Isa.
Hihi wat klinkt dat grappig, "bijna kapster". Ben je met een opleiding bezig ofzo bedoel je? beetje offtopicquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:29 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Wat een koppie, echt kjuut. Ik ben dus zelf ook bijna kapster, als ik al die plukken alle kanten op zie vliegen dan heb ik inderdaad de neiging om te gaan knippen. Dus ik kan het me wel voorstellen van die vader van Levy.
quote:Op zondag 4 april 2004 00:44 schreef Merisse het volgende:
Heel leuk nichtje LadyS!
maar ook een leuke ome Peter if you don't mind me saying so![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:42 schreef togt het volgende:
oh en deze is van toen ie een paar maandjes oud was
[afbeelding]
Ik koop altijd ijsjes en ik heb altijd koetjesrepen, koek en Fristi in huis...quote:Op zondag 11 april 2004 22:26 schreef Jelief het volgende:
mmm als je heel lief bent misschien wel.
quote:Nou had mijn moeder bedacht dat Lotus later bij ons komt om te zeuren over haar ouders en dat een eventueel kind van ons bij mijn zus gaat zeuren dat ze nog steeds geen piercing mag van ons...hihihihihi
Zwager en zus hebben een piercingshop, en gaan dus regelmatig naar beurzen enzo over piercings,tatoo's en dat soort dingen... Ze hadden deze meneer gevraagd of hij met Lotus op de foto wilde... ja dus.quote:Op zondag 11 april 2004 22:55 schreef bixister het volgende:
jemig jelief, waar heeft ze die opgescharreld!
als je nou kunt zorgen dat ze netjes groentehap eet en een flesje borstvoeding ....quote:Op zondag 11 april 2004 22:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik koop altijd ijsjes en ik heb altijd koetjesrepen, koek en Fristi in huis...
[..]![]()
En terecht! Leuke meiden zeg!quote:Op woensdag 14 april 2004 22:18 schreef clauwheee het volgende:
*Zoooo verliefd is..zucht*
quote:Op woensdag 14 april 2004 22:55 schreef Jelief het volgende:
jaaah ik kan het weer eens roepen: Wat een lieverds!
die ogen van esmee * clauwheee verdrinkt...
Nee hoor, gewoon blond...het lijkt inderdaad wel een beetje zo op de fotoquote:Op donderdag 15 april 2004 09:25 schreef Spindizzy het volgende:
Die wangen van Esmee! KlapzoenmateriaalEn Tess is ook al een flinke meid aan het worden (en een rooie?
)
Vind jequote:Op zaterdag 17 april 2004 19:24 schreef draculettetje het volgende:
er zijn best potjes die lekker zijn! vooral die van het fruit......
Het Mickemannetje eet tegenwoordig met smaak zijn avondeten op hoor!!!quote:Op zondag 18 april 2004 00:30 schreef draculettetje het volgende:
is dan stiekum ook heel lang geleden dat ik ze (met volle verstand ahum) heb gegeten
en idd die van de groente ruiken niet al te plezant!!!
mick heeft ook de voorkeur aan het fruit (moeders blend nu nogal veel zelf) en heb zijn gezicht gezien toen ie (geloof) aan de macaroni met kaas moest! ook niet echt een succes.
Mjah..vertel mij wat..Esmee (in febr. 1 geworden) loopt al vrolijk met me mee en wordt al een echt dreumesje, en Tess is ook alweer 8,5 maand.. Maar schoonzussie is hoogzwanger dus er komt binnen een week/twee weken weer een frummeltje bijquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:14 schreef Fannetje het volgende:
Mirte is bijna 6 maanden nu (ze is van 28-10-2003). En sinds een paar weken blijft ze dus zitten. Het gaat echt razendsnel, ik kan me nog zo goed herinneren dat ze net geboren was, en nu eet ze alweer uit potjes en zit ze op de mat!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 08:11 schreef Jessicaa het volgende:
Wat een mooie meisies Clauwhee. Ze boffen ook maar met een tante zoals jij!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Ik ben ermee bezig!quote:Op donderdag 6 mei 2004 02:22 schreef Kaweta het volgende:
ow fotootje ontbreekt nog zie ik![]()
Hey.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:28 schreef Kaweta het volgende:
Hij is idd lief LadyS!![]()
Je kan hem ook nog in het kattenfototopic zetten![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:41 schreef Syrena het volgende:
Wat een lieffie !! En die haartjes !!!!
Mijn eierstokken rammelen ervan
Eens kijken of ik nog ergens een grote boodschappentas heb liggen...
Als je iemand tegenkomt met net zo'n grote tas dan ben ik dat die je net te vroeg af is!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:41 schreef Syrena het volgende:
Wat een lieffie !! En die haartjes !!!!
Mijn eierstokken rammelen ervan
Eens kijken of ik nog ergens een grote boodschappentas heb liggen...
Ja hoor had je al gezegd.. Maar we hebben het nog niet gezien!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:32 schreef Jelief het volgende:
ow wat een snoepie weer!
* clauwheee bedenkt zich dat ze echt een probleem heeft als er hier een niet zo mooi kindje voorbij komt vliegen...
Vandaag ben ik met mijn moeder, zus ,schoonzus en Lotus naar de Ikea geweest. Leuk! natuurlijk weer veel te veel gekocht, nou ja valt eigenlijk wel mee, allemaal echt nuttige dingen!
Maar ons poppie gedroeg zich weer voorbeeldig, niet gehuild alleen maar gelachen en veel rondgekeken.
Brood wilde ze niet eten maar een patatje dat ze door oma toegestopt kreeg (ja slecht,vet enzo) werd wel met smaak afgesabbeld. Verder is ze nog steeds de mooiste baby die er is. En zo makkelijk tevreden te stellen, stukje papier om af te lebberen en madam is blij!![]()
zo nou ben ik wel weer ff genoeg trots geweest...
Had ik al gezegd dat ze lief is? en dat ze vandaag een staartje had? en dat ze al kan zitten? en dat ze niet gehuild heeft?![]()
Heeeeeeeeeeeeeel misschien (let op het woordje misschien) als je me noooooit meer pestquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als je iemand tegenkomt met net zo'n grote tas dan ben ik dat die je net te vroeg af is!
Hij's lief![]()
Ik mag 'm best wel 's een keertje lenen, he ??
Nou, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:36 schreef clauwheee het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeel misschien (let op het woordje misschien) als je me noooooit meer pest![]()
![]()
hmmm edit: sorry, toch nee. Ik zal hem wel heel vaak spammen dan, ok??
Hihi ja...mn schoonzus is lang kapster geweest en is nu docente op een kapperschool. Ze kon het niet laten om er ff met dr handen wat "model" in te brengenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:39 schreef pluisje het volgende:
Niek is kjoet
En hij heeft coole stekeltjes
Haha, net 1 dag oud en al naar de kapperquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hihi ja...mn schoonzus is lang kapster geweest en is nu docente op een kapperschool. Ze kon het niet laten om er ff met dr handen wat "model" in te brengen
zitten wel, dat staat op de vorige pagina (bij mij dan) en in de ikea hebben we geen foto's genomenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hoor had je al gezegd.. Maar we hebben het nog niet gezien!
Okidokiquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:52 schreef Jelief het volgende:
[..]
zitten wel, dat staat op de vorige pagina (bij mij dan) en in de ikea hebben we geen foto's genomen
was wel erg schattig dat staartje... foto komt nog wel us hoor wees niet bevreesd!![]()
Ik heb er ééntje (twee zelfs), maar die allebei in het buitenland . . .quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:10 schreef Spindizzy het volgende:
*Wil ook een neefje*
Nope, ik ga nu naar mn familie tot morgen, en heb dan morgen vast wel wat verse foto's voor julliequote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:19 schreef Spindizzy het volgende:
Nog geen nieuwe Niekfoto's?![]()
Thnxquote:Op zondag 9 mei 2004 21:42 schreef Spindizzy het volgende:
Mooi neefje en een mooie tante
Heerlijk is dat, exen. Wat zegt je man/vriend ervan ??quote:Op maandag 10 mei 2004 14:20 schreef Beaker1 het volgende:
Sari mag niet eens bij me in de autoDussssss........opperde ik het idee om naar de dierentuin te gaan in Rotterdam (Bljidorp), maar ook dat mag niet
![]()
Tja....tis jammer dat wel![]()
WTF!!quote:Op maandag 10 mei 2004 14:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, exen.
Mijn persoontje van uit gaan van gescheiden ouders of zit ik er finaal naast ??quote:Op maandag 10 mei 2004 14:27 schreef Beaker1 het volgende:
WTF!!waar heb jij het nou over
Laat jij je persoontje maar niet meer denkenquote:Op maandag 10 mei 2004 14:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mijn persoontje van uit gaan van gescheiden ouders of zit ik er finaal naast ??
Ik: Hey Brecht!quote:Op maandag 10 mei 2004 14:12 schreef Beaker1 het volgende:
Ik wilde graag met Sari naar K3, omdat ze fan
is. Nou mag het niet van haar vader
Dan heb ik nog wel veeeel ergere voor jequote:esmee, die tweede hoort bij moeders mooiste... op die andere is ze lieieieieifffff!
Zal 's tijd worden, er beginnen wat ontwenningsverschijnselen hier . . .quote:Op zondag 23 mei 2004 18:25 schreef clauwheee het volgende:
..., er is ook wel weer een nieuwe Niek-foto enzo
jaaa Niekfoto's! en tante's mooiste foto's!quote:Op zondag 23 mei 2004 18:25 schreef clauwheee het volgende:
Owww wat een mooie foto's van Mirte en Lotus!! En eenstaartje
[..]
Dan heb ik nog wel veeeel ergere voor jeZal es kijken of ik vandaag nog een update kan doen, er is ook wel weer een nieuwe Niek-foto enzo
Esmee is nu erg ziek, heel zielig, al vanaf woensdag. Overgeven, diarree..niks aan! Met Tess en Niek is alles ok!!
lief he? het stomme is dat ik bijna alles wat ik bij andere kindjes niet echt leuk vind bij Lotus wel leuk vind, meestal vind ik zo'n staartje niet echt charmant maar bij Lotus...quote:Op zondag 23 mei 2004 19:35 schreef Jessicaa het volgende:
Wat een schattig staartje heeft lotus!!!!
Morgenmidag is ze de hele middag bij mij en ik heb sinds gisteren 128MB extra geheugen voor de digicam. Ga er maar vast klaar voor zittenquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
En spindizzy, doe nog es een rondje Brechtje
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:04 schreef Noca het volgende:
Mooie foto's allemaal!!
Vooral die van Niek, Esmee en Tess natuurlijk![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:44 schreef Richardfun het volgende:
Ach, nog maar ff een foto. De laatste van de fotosessie, als kleine Maud lekker in haar bedje ligt te snurken.
[afbeelding]
Als ik komend weekend langs ben geweest bij Maud, zal ik wel wat foto's van mij met haar posten.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ow heerlijk, kan er nu al gefrustreerd over raken dat het nog een half jaartje duurt.
Kan niet wachten om te tutten met mijn bloedeigen neefje of nichtje!
Ze vertelden het ook zo lief 2 weken geleden. Ik was dus bezig met een nieuw huis en toen zeiden ze dat ik wel moest zorgen voor een logeerkamertje...
Ja, op zich wel, omdat ik wist dat ze na de miskraam van vorig jaar wel bezig waren met weer zwanger worden en ik vond haar al verdacht stil de afgelopen weken. Weinig contact en zo. Maar ik wilde niet constant ernaar vragen, dus dit was wel heel leuk.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:42 schreef LadyS het volgende:
[..]
![]()
viel het kwartje meteen? of was je eerst even aan het bedenken waar ze het in vredesnaam over had?
bij mij zou het kwartje dus niet meteen vallen![]()
![]()
Join the club brighteyesquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik wil nog even zeggen dat ik op slag verliefd geworden ben op Maud! Wat een ontzettend mooi en lief kindje!
(kwam eigenlijk nooit in dit topic)
Straks nog veel meer. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
(kwam eigenlijk nooit in dit topic)
Volgens mij kan je daar ook filmpjes mee makenquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:12 schreef Richardfun het volgende:
Ik zal mezelf bewapenen met de digitale spiegel-reflex camera van m'n broertje, en al zijn flash cards, die in totaal 768mb zijn volgens mij. Daar moet ik toch wel een paar leuke kiekjes mee kunnen schieten denk ik zo. En natuurlijk, zullen jullie dan foto's van mij met mijn nichtje hier zaterdag middag/avond nog te zien krijgen.
hoef ik niks voor te doen, gaat vanzelf welquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:05 schreef beefcake het volgende:
[streng-modus]
LadyS je moet wel zorgen dat je een mooi kindje krijgt hoor!
[/streng-modus]
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:39 schreef ShaoliN het volgende:
Ja leuk.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:39 schreef ShaoliN het volgende:
Ja leuk.
Nou je hebt natuurlijk ook van die stugge lullen zoals ShaoliNquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:10 schreef Richardfun het volgende:
hehehe. Als ik jullie posts lees, lijkt het wel of het moeilijk zou zijn om gek te zijn op zo iemand, alsof zoiets moeite kost. Its no trouble at all, trust me
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nou je hebt natuurlijk ook van die stugge lullen zoals ShaoliN![]()
En daar moet ik mee leven![]()
Dan schop je hem er toch uit . . .quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:24 schreef beefcake het volgende:
Nou je hebt natuurlijk ook van die stugge lullen zoals ShaoliN![]()
En daar moet ik mee leven![]()
Neuh, hij is toch ook wel lief hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan schop je hem er toch uit . . .![]()
Lekker broertje heb je. Ik zou 'm meppen, wat voor "grote broer" ben je ??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:51 schreef Richardfun het volgende:
Ik mocht niet de camera van m'n broertje lenen, dus heb een wat mindere digitale camera gebruikt.
dat is nu dacht ik zo...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:51 schreef Richardfun het volgende:
Ben net vanochtend bij Maud geweest. Ik mocht niet de camera van m'n broertje lenen, dus heb een wat mindere digitale camera gebruikt. De foto's komen later vandaag pas online, en dan zal ik ook wat foto's van Maud met mij hier neerzetten.
Ze is zoooooooooooooooooooo lief. En als je dacht dat ze op de foto's klein lijkt, da's nog niks. Ze is echt zo petit, te gaaf.
dat doe ik nou ook steeds en niet allen bij Lotus (al is het dan we het hardst...)quote:Op maandag 14 juni 2004 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*
en ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 07:42 schreef daniman het volgende:
nog maar iets meer dan een half jaar... dan kan ik ook meepraten
* Knorretje telt ook de dagen af...
Hee word je tante?? Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:09 schreef Knorretje het volgende:
[..]
en ik ook
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:53 schreef Jelief het volgende:
foto van vandaag:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verder hoef ik toch niks te zeggen?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:53 schreef Jelief het volgende:
foto van vandaag:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lief!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:53 schreef Jelief het volgende:
foto van vandaag:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:44 schreef miss_sly het volgende:
Hoewel ik nog even op echte foto's van mijn petekindje moet wachten, wil ik me toch ook vandaag aanmelden in het topic van trotse ooms en tantes. Vandaag heb ik namelijk de echo van mijn zusje gezien, die op deze foto 28w4d is en ik ben helemaal verliefd dat kleintje![]()
nooit geweten dat ze zulke mooie en duidelijke foto's al kunnen maken van een babietje in de buik!
ik doe iets fout met de foto, maar weet niet wat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |