abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 maart 2004 @ 22:36:43 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_18030311
quote:
Op zondag 28 maart 2004 21:47 schreef KonnieKipke het volgende:
SHE, ik zou jou met evenveel liefde masturberen als dat jij jezelf masturbeert
  zondag 28 maart 2004 @ 22:37:52 #52
85757 yedimaster-sidguppy
Smirky Mc Chimpster!
pi_18030328
quote:
Neuken moet je alleen doen als je van iemand houdt.
alsjeblieft niet!!!
houden van vind ik een crime, hopen ellende, pijn enz.
Ieder z'n/haar ding, maar voor mij hoeft dat niet meer zo nodig, de shit erna duurt langer als de hele relatie en de lol van de relatie weegt niet op tegen de pijn.

maar ik ben nog geen monnik, dus.... ik toch graag s lekker neuk/sex heb, hoe je t ook noemt.

als je elkaar gewoon leuk vind, is t wat mij betreft perfect, en mocht dat overgaan, geen nood en ook geen pijn & ellende van gebroken hart enzo.

rukken is maar zozo, da's echt om te voorkomen dat de ballen exploderen, t kwijl uit de mond loopt bij t zien van n mooi meiske, de hormonen zich dermate ophopen dat de synapsen niet meer werken enz. noodzakelijk kwaad, dus 2x per dag

Sex is GEWELDIG!!!!!
anytime een leuke meid en lekker aanklooien. is ze me beu? of ik haar? ajuus!
pi_18030349
TS heeft zeker nog nooit geneukt?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 28 maart 2004 @ 22:44:21 #54
3185 Adelante
To let it go now
pi_18030493
quote:
Op zondag 28 maart 2004 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
well duhhh
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_18035400
quote:
Op zondag 28 maart 2004 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
dat is een algemeen bekend feit.
  maandag 29 maart 2004 @ 10:43:56 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18035771
Neuken met liefde is lekkerder dan zonder, dat zeker, en het blijft langer lekker dan neuken zonder, wat dan wel weer spannender is voor de eerste keer. Ook een relatie gebaseerd op sex, heeft z'n voordelen en z'n nadelen, nadeel is dat het sneller het nieuwigheid verliest, voordeel is wel dat als je geen zin in een relatie hebt maar wel wil neuken, je altijd even kan bellen of langsgaan met de zekerheid van neuken, niks geen rekening houden met iemand, wel de lusten niet de lasten.

Ach, eigenlijk moet iedereen het zelf weten, maar ik ben meer iemand die lol wil hebben in z'n leven en niet te moeiljik doet over sex. Nu heb ik een relatie dus dat is weer een heel ander verhaal, maar toen ik geen relatie had en de keuze deed zich voor ( niet actief naar gezocht, maar er gewoon ingerold, beetje right time right place gevalletje ) heb ik het niet actief tegen gehouden, dat zou een beetje onnozel zijn in mijn opninie. ..
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_27564125
quote:
Op zondag 28 maart 2004 20:51 schreef numf het volgende:
Gewoon op je hand gaan zitten tot hij dood aanvoelt,dan je nagels lakken,en je hand van achter tussen je benen schuiven,het is net echt!

En als je echt van jezelf houd,is dit sex met liefde

Ik vind zelf trouwens niet dat er per se liefde moet zijn om lekkere seks te hebben, alleen ik vind wel dat je die persoon in elk geval moet kennen. Neukvrienden zijn of zo mag ook. Zo maar iemand op de vrijdagavond oppikken en daar vervolgens meteen het bed mee in duiken? Gatver nee.
  donderdag 2 juni 2005 @ 02:16:47 #58
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27565348
quote:
Op zondag 28 maart 2004 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
Seks zonder liefde is net als rukken, maar dan met een vrouw om je lul i.p.v. je hand. Wat is er nou leuk aan raggen tot je erbij neervalt? Het geeft alleen een hoop gezeik m.b.t. voorbehoedsmiddelen en ander gezeik. Ik snap niet wat mensen bezielt om op zo'n sletterige manier met elkaar omgaan. Gewoon de hele avond lopen ketsen, en daarna elkaar nooit meer tegenkomen, zoals zeveel gebeurt op Salou en meer van datsoort respectoze neuk-oorden.

Neuken moet je alleen doen als je van iemand houdt. [afbeelding]
Jij hebt blijkbaar nog nooit een one night stand gehad waarbij je zo hard geneukt hebt dat de dag erna nog steeds last had van je ballen.
Schaamteloos neuken zonder gevoel er voor de ander te hoeven zijn, toegeven aan je egoisme en genieten voor jezelf. Jouw uitspraak van seks zonder liefde is lachwekkend !
  donderdag 2 juni 2005 @ 02:21:36 #59
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_27565389
Lastig als je niet van iemand kan houden.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_27565440
"Seks zonder liefde is net rukken"
Punt 1: Je houdt dus niet van jezelf?
Punt 2: Nee natuurlijk niet, neuken is neuken. Het is niet minder lekker als er geen liefde is, maar daar kan ik niet over oordelen eigenlijk.
  donderdag 2 juni 2005 @ 10:08:39 #61
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_27568697
Sex met liefde is heerlijk. Maar zonder liefde kan dat net zo goed lekker zijn.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_27569597
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 10:08 schreef Mukie het volgende:
Sex met liefde is heerlijk. Maar zonder liefde kan dat net zo goed lekker zijn.
Niets aan toe te voegen, helemaal mee eens.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_27569637
Seks zonder liefde kan heel fijn zijn, heel onbekommerd je eigen lusten botvieren op een of andere slet die je toch nooit meer ziet.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_27569794
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 10:42 schreef NiteSpeed het volgende:
Seks zonder liefde kan heel fijn zijn, heel onbekommerd je eigen lusten botvieren op een of andere slet die je toch nooit meer ziet.
En het hoeft niet eens een slet te zijn...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_27569838
Neuken = goed
En wat is er mis met neukoorden als salou en lloret??
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
ik kan geen sex hebben met iemand waar ik niet van hou en nooit meer terug zie
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_27571462
Voorbehoedsmiddelen?

[ Bericht 5% gewijzigd door CasB op 03-06-2005 10:38:47 ]
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:53:01 #68
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27575849
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:33 schreef Talietje het volgende:
TS heeft (vind ik) helemaal gelijk!!
ik kan geen sex hebben met iemand waar ik niet van hou en nooit meer terug zie
Maagd detector:
*piep* *piep* *piep* *piep* *piep* *piep* *pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep*
Jij bent nog maagd en naief.
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:02:52 #69
101385 Thief
Kleptoman
pi_27576197
Sta ik van te kijken zeg..

Gewoon kei hard neuken en dan doei meisjie.
Was toch lekker of niet soms?

Stuk leuker dan rukken neem ik aan.
pi_27576311
Soms is de lust zo groot dat het heerlijk is om die interne spanning eens los te kunnen laten. Ik heb 2 tot 3 mannen met wie ik met enige regelmaat neuk. Een vaste vriend heb ik sinds een jaar niet meer. Ben nog steeds op zoek naar mister right, maar ja, zolang die zich nog niet heeft laten zien ga ik lekker genietend door het leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Misticle_lightning op 02-06-2005 14:19:46 ]
mama van Myrddin
pi_27577108
quote:
Op zondag 28 maart 2004 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
Seks zonder liefde is net als rukken, maar dan met een vrouw om je lul i.p.v. je hand. Wat is er nou leuk aan raggen tot je erbij neervalt? Het geeft alleen een hoop gezeik m.b.t. voorbehoedsmiddelen en ander gezeik. Ik snap niet wat mensen bezielt om op zo'n sletterige manier met elkaar omgaan. Gewoon de hele avond lopen ketsen, en daarna elkaar nooit meer tegenkomen, zoals zeveel gebeurt op Salou en meer van datsoort respectoze neuk-oorden.

Neuken moet je alleen doen als je van iemand houdt. [afbeelding]
er is ook zoiets als instinctieve voortplantingsdrang
pi_27577544
Maar wat is liefde? De een wordt om de haverklap verliefd en de ander haast nooit. Dat zou betekenen dat de een veel vaker seks "mag" hebben dan de ander. Beetje onzin, lijkt me.

Ik hoef zelf niet per se verliefd op iemand te zijn of van hem te houden om seks me hem te hebben. Maar ik moet wel een bepaald gevoel bij iemand hebben, kan het ook weer niet zomaar met iedereen. Ik denk dus dat er nog een hele wereld tussen zit, tussen alleen seks met iemand waar je van houdt, en seks met zomaar iemand uit de kroeg waar je voor de rest totaal niet geinteresseerd in bent.
pi_27582852
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:12 schreef het.ismij het volgende:
OT:
Ik snap niet dat mensen anno 2005 zooooo erg tegen gewoon neuken zijn zonder relatie/gedoe verder,..
Juist!!

Wat is er mis met sex?? Niets...gewoon doen dus..als je er van geniet waarom niet?
pi_27583251
de OP is wel balkenende verantwoord...

waar maak jij je druk over man? mensen die willen neuken zonder liefde moeten dat zelf weten
pi_27598640
Wow der is heir een hoop gemod sinds gisteren 16:00
Ma goed,..begint ts het al een beetje te snappen?
Dat neuken (liefdevol of niet) gewoon lker is,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')