quote:Op zondag 28 maart 2004 21:47 schreef KonnieKipke het volgende:
SHE, ik zou jou met evenveel liefde masturberen als dat jij jezelf masturbeert
alsjeblieft niet!!!quote:Neuken moet je alleen doen als je van iemand houdt.
well duhhhquote:Op zondag 28 maart 2004 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
TS heeft zeker nog nooit geneukt?
dat is een algemeen bekend feit.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
TS heeft zeker nog nooit geneukt?
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:51 schreef numf het volgende:
Gewoon op je hand gaan zitten tot hij dood aanvoelt,dan je nagels lakken,en je hand van achter tussen je benen schuiven,het is net echt!
En als je echt van jezelf houd,is dit sex met liefde
Jij hebt blijkbaar nog nooit een one night stand gehad waarbij je zo hard geneukt hebt dat de dag erna nog steeds last had van je ballen.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
Seks zonder liefde is net als rukken, maar dan met een vrouw om je lul i.p.v. je hand. Wat is er nou leuk aan raggen tot je erbij neervalt? Het geeft alleen een hoop gezeik m.b.t. voorbehoedsmiddelen en ander gezeik. Ik snap niet wat mensen bezielt om op zo'n sletterige manier met elkaar omgaan. Gewoon de hele avond lopen ketsen, en daarna elkaar nooit meer tegenkomen, zoals zeveel gebeurt op Salou en meer van datsoort respectoze neuk-oorden.
Neuken moet je alleen doen als je van iemand houdt. [afbeelding]
Niets aan toe te voegen, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:08 schreef Mukie het volgende:
Sex met liefde is heerlijk. Maar zonder liefde kan dat net zo goed lekker zijn.
En het hoeft niet eens een slet te zijn...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:42 schreef NiteSpeed het volgende:
Seks zonder liefde kan heel fijn zijn, heel onbekommerd je eigen lusten botvieren op een of andere slet die je toch nooit meer ziet.
Maagd detector:quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:33 schreef Talietje het volgende:
TS heeft (vind ik) helemaal gelijk!!
ik kan geen sex hebben met iemand waar ik niet van hou en nooit meer terug zie
er is ook zoiets als instinctieve voortplantingsdrangquote:Op zondag 28 maart 2004 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
Seks zonder liefde is net als rukken, maar dan met een vrouw om je lul i.p.v. je hand. Wat is er nou leuk aan raggen tot je erbij neervalt? Het geeft alleen een hoop gezeik m.b.t. voorbehoedsmiddelen en ander gezeik. Ik snap niet wat mensen bezielt om op zo'n sletterige manier met elkaar omgaan. Gewoon de hele avond lopen ketsen, en daarna elkaar nooit meer tegenkomen, zoals zeveel gebeurt op Salou en meer van datsoort respectoze neuk-oorden.
Neuken moet je alleen doen als je van iemand houdt. [afbeelding]
Juist!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:12 schreef het.ismij het volgende:
OT:
Ik snap niet dat mensen anno 2005 zooooo erg tegen gewoon neuken zijn zonder relatie/gedoe verder,..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |