Tsja, heel veel meer heb ik niet te doen hier. En aangezien die eigenwijze beebie toch nog niet komt, blijf ik jullie gewoon lastigvallen!quote:Op maandag 29 maart 2004 19:19 schreef phluphy het volgende:
Beefcake, ik vind dat je meer moet bevallen en minder moet typen!![]()
Mee eens. Beefcakequote:Op maandag 29 maart 2004 19:19 schreef phluphy het volgende:
Beefcake, ik vind dat je meer moet bevallen en minder moet typen!![]()
Eentje maar? Knap hoor!quote:Op maandag 29 maart 2004 11:51 schreef pluisje het volgende:
Ook nog een uitstapje naar Middelburg gedaan, leuke winkels, heeeeeel leuk rompertje gekocht, en vooral veel op terrasjes gezeten![]()
Sex? Wasdat?quote:Op maandag 29 maart 2004 20:03 schreef E.T. het volgende:
Beefcake, je weet dat sex echt werkt he??
Bij sommige mensen danquote:Op maandag 29 maart 2004 20:03 schreef E.T. het volgende:
Beefcake, je weet dat sex echt werkt he??
uuuhm das datgene waardoor je in deze situatie terecht bent gekomen, (toch geen buisjes en slangetjes bij jullie dacht ik...?)quote:Op maandag 29 maart 2004 20:12 schreef beefcake het volgende:
[..]
Sex? Wasdat?![]()
Ik wist ook niet op wat voor dag ik geboren was, dus even gezocht op internet en deze link gevonden:quote:Op maandag 29 maart 2004 18:03 schreef Anitra het volgende:
ik weet niet eens op welke dag ik geboren ben, maar jen is op een maandag geboren, ik heb er een handje van om tegen alle statistieken in te gaan
Hoe bedoel je eigenwijs? hahahahaha
Oooooh ja, er begint iets te dagen...quote:Op maandag 29 maart 2004 20:44 schreef Jelief het volgende:
[..]
uuuhm das datgene waardoor je in deze situatie terecht bent gekomen, (toch geen buisjes en slangetjes bij jullie dacht ik...?)
En wat denk je? Ik ook! En dus tweelingzus ookquote:Op maandag 29 maart 2004 20:55 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik wist ook niet op wat voor dag ik geboren was, dus even gezocht op internet en deze link gevonden:
http://www.hulpnet.com/fun/wanneergeboren.htm
En wat denk je? Jawel ik ben op dinsdag geboren![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hoe is het verder met jou Beefcake nog een beetje vol te houden zo die laaste loodjes?
Hier is Sjeen het volledig mee eensquote:Op maandag 29 maart 2004 22:23 schreef LadyS het volgende:
beefcake doe anders maar 3 april bevallendas ook een heeeeeeeeele mooie datum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |