abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18025593
Wat nou het verschil tussen een 2-kamer appartement en een studio?

We willen een reis boeken en hebben de keuze tussen bovenstaande opties. Maar we weten allebei niet wat we bij een studio moeten voorstellen.
  Milf zondag 28 maart 2004 @ 19:07:05 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_18025616
quote:
Op zondag 28 maart 2004 19:05 schreef _Flea_ het volgende:
Wat nou het verschil tussen een 2-kamer appartement en een studio?

We willen een reis boeken en hebben de keuze tussen bovenstaande opties. Maar we weten allebei niet wat we bij een studio moeten voorstellen.
is een studio niet 1 hele grote kamer waarin je dan op dat moment woond? dus slapen koken wonen.
en een twee kamer appartement heeft een aparte slaapkamer

als ik het goed heb
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_18025964
Een studio is idd 1 kamer. Voor 220.000 ouderwetse guldens moet je je dan redden met een opklapbaar bankje, en TV kijken met in je ooghoek de ronddraaiende wastrommel.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_18026032
Helemaal goed nikky.

Meestal heb je in een studio nog een verhoging in je kamer waar je het bed kwijt kan, zeg maar soort hoogslaper.
pi_18035035
Dus een studio is ongeveer hetzelfde als een 1-kamerappartement.

Het is niet dat we op iets reageren, maar het wordt aangeboden bij diverse reisorganisaties omdat we op vakantie gaan naar Kreta.
pi_18035200
Het enige waar je over na hoeft te denken is of je er problemen mee hebt om in dezelfde kamer te slapen als waar je kookt.
pi_18036065
Ik heb er iig geen problemen mee. We zullen toch niet veel koken denk ik. Maar ik weet even genoeg. Bedankt.
pi_18036386
vakantie zaken is meer wat voor TRV
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_18036705
Oh ja, daar had ik het in moeten zetten. Ik kon zo snel niet meer op het subforum komen. Excuus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')