Niemand.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:34 schreef GewoonPim het volgende:
Kotserdekots...
Ik ben ziek, buikgriepje
Buikpijn, misselijk etc. etc.
Wie gaat me troosten?
Same here... verkouden zijn sucktquote:Op zondag 28 maart 2004 16:23 schreef nozem het volgende:
Ik ben alweer verkouden, vorige maand ook al, kankerzooi
Ik leef met je mee, maar ik ga zometeen wel de fiets op
Das tegen de schijterij!quote:Op zondag 28 maart 2004 18:19 schreef GewoonPim het volgende:
Bedankt alle, en beterschap collega-zieken
Enne, wat is diacure
Pff, wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 28 maart 2004 18:50 schreef speedfreakssj het volgende:
wat een stelletje huilies hier. zeker vroeger nooit vies mogen worden van mammie. allemaal van die nichten. alles maar steriel. dan heb je dus geen afweersusteem meer.
Frustratie is ook een ziekte ..... jij bent ook ziek ..... beterschap!quote:Op zondag 28 maart 2004 18:50 schreef speedfreakssj het volgende:
wat een stelletje huilies hier. zeker vroeger nooit vies mogen worden van mammie. allemaal van die nichten. alles maar steriel. dan heb je dus geen afweersusteem meer.
jij bent dus wel vaak vies geworden van je mammie, kneusquote:Op zondag 28 maart 2004 18:50 schreef speedfreakssj het volgende:
Zelfmedelijden is voor de zwakken in deze samenleving.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:27 schreef Biancavia het volgende:
* meldt ook ziek...
zwelgend in zelfmedelijden...
Zo ziek zal je wel niet zijn.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:34 schreef GewoonPim het volgende:
Kotserdekots...
Ik ben ziek, buikgriepje
Wie gaat me troosten?
CasB - zondag 28 maart 2004 @ 16:13quote:Op zondag 28 maart 2004 19:45 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
Pff, wat heeft dat er mee te maken?
ben je zo dom?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:16 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
jij bent dus wel vaak vies geworden van je mammie, kneus
goh wat een nicht ben jij!
dat heeft er niets mee te maken ik heb 2 jaar het vieste werk gedaan wat er is ,buiten planten uit de grond halen,elke dag onder de modder ,en ik hoeft niet te weten wat ik allemaal binnen heb gekregen ,maar ik ben nog een paar keer goed ziek geweest.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:44 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
ben je zo dom?
ik werd gewoon vies en heb daardoor een imuumsysteem opgebouwd. me moeder heeft nu alweer biodabter ofzo.
zo'n bacterie infectie. maar dat is ook zo'n stomme zeikerd dat ze de melk van de 27e al niet meer moet ook al is het de 27e.
Dan word je ziek ja, als je alleen al denkt daar ziek van te worden.
zoals men vroeger zei: gooi je brood opde grond, ga er op staan, afvegen en opeten. dan krijg je tennminste een beetje weerstand.
alleen als het heel erg dui delijk merkbaar is dat iets niet meer goed is eet ik het niet meer.
niet teveelzeiken, gewoon dooreten en doorgaan.
Veel geslagen vroeger?quote:Op zondag 28 maart 2004 21:58 schreef edje34 het volgende:
[..]
Zo ziek zal je wel niet zijn.
Anders lag je wel op je nest.Je hebt zeker geen zin om te gaan werken morgen?? dat zal het wel zijn.
Aansteller,of je moet niet zoveel zuipen
Zeik niet zo.quote:Op maandag 29 maart 2004 08:59 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik vind hem anders opzicg wel een punt hebben. veel mensen hebben de ziekte van heineken na een weekendje LANen.
ik ben serieus hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeik niet zo.
was het maar waarquote:Op zondag 28 maart 2004 21:30 schreef nozem het volgende:
Nee, iemand die Hanneke 1983 heet is uiteraard immuun voor alle denkbare ziektes..
ja wie zegt dat hun vaker ziek zijn ,er zitten hier een paar duizend mensen op fok dan is de kan groot dat er meer mensen op 1 dag ziek zijnquote:Op maandag 29 maart 2004 08:22 schreef speedfreakssj het volgende:
een paar keer ja, ALS ik ziek ben, ben ik ook goed ziek ja, alleen dat is dan 1 keer per 3-4 jaar.
Bitterballen, bitterballen, bitterballen, bitterballen, bitterballen, bitterballen, bitterballen, bitterballen,quote:Op zondag 28 maart 2004 15:34 schreef GewoonPim het volgende:
Kotserdekots...
Ik ben ziek, buikgriepje
Wie gaat me troosten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |