ben je nu lekker aan het opruimen of wat?quote:Op zondag 28 maart 2004 15:19 schreef ID-Tweak het volgende:
letterlijk lava...lamp![]()
![]()
daar doe je nix aanquote:Op zondag 28 maart 2004 15:21 schreef ID-Tweak het volgende:
daarom zat het dus zo hoog![]()
het wilde naar buiten
Laatste idee is t beste... en t best te doen voor luie mensenquote:Op zondag 28 maart 2004 15:38 schreef ondeugend het volgende:
OMG
je hebt 2 mogelijkheden .....
Naar de gamma voor verf en nieuw behang ..... of nog 3 lampen laten ontploffen en zo een uniek kunstwerk van je kamer creeren
eerst kwam er schuim, daarna borrel borrel,quote:Op zondag 28 maart 2004 16:28 schreef -Mzraki- het volgende:
zo van; p00f *splat* alles aan het plafon ofzo?![]()
OEPS.... Die van mij is net omgevallen..... Hij staat nu weer gewoon aan enzo....quote:Op zondag 28 maart 2004 18:10 schreef ID-Tweak het volgende:
niet schudden met een lavalamp dus, vulkaan effect gegarandeerd![]()
hoelang is het geleden,quote:Op zondag 28 maart 2004 18:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
OEPS.... Die van mij is net omgevallen..... Hij staat nu weer gewoon aan enzo....
Gaat ie nou ook ontploffen denk je?![]()
Hij was dus gewoon aan t koken?quote:Op zondag 28 maart 2004 18:16 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
eerst kwam er schuim, daarna borrel borrel,
en toen ben ik hard weggerend
ja denk hetquote:Op zondag 28 maart 2004 18:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Hij was dus gewoon aan t koken?
Wel symphatiek dat je ons erom laat lachenquote:Op zondag 28 maart 2004 18:46 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
ja denk het
gevolg ervan hoefde voor mij niet
Idd, prachtig ditquote:Op zondag 28 maart 2004 18:47 schreef GWD het volgende:
[..]
Wel symphatiek dat je ons erom laat lachen
kan ook gaan schelden, maar schiet ik niks mee op, schoonmaken is een feit nuquote:Op zondag 28 maart 2004 18:47 schreef GWD het volgende:
[..]
Wel symphatiek dat je ons erom laat lachen
ding ligt in de vuilnisbak al helaasquote:Op zondag 28 maart 2004 19:20 schreef Doomspreader het volgende:lol! wist niet dat die dingen konden ontploffen. *Kijkt op eigen lavalamp* Staat geen waarschuwing op... Aanklagen die hap
![]()
Heb je ook een pic van die ontplofte lamp?
ik wil helemaal geen nieuwe haha!quote:Op zondag 28 maart 2004 19:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
mijn vorige is het glas van gebarsten, kon ik zo omruilen, misschien als je de scherven terug brengt dat ze je een nieuwe doen?
Uhm net voordat ik dit zag eigenlijk......quote:Op zondag 28 maart 2004 18:18 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
hoelang is het geleden,
als lavalamp deskundige kan ik nu mensen adviseren om er NIET mee te schudden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |