quote:According to the CIA and other Intelligence Services (European, Asian, African) this is the tally - based on a Combination of Manpower, Technology, Firepower, Training, Resources, Available Reserves, and Nuclear Potential (Current or Likely):
1. USA
2. China
3. Germany
4. India
5. France
6. Russia
7. UK
8. Italy
9. Israel
10. Pakistan
mee eensquote:Op zondag 28 maart 2004 11:48 schreef JaZekerZ het volgende:
gelukkig is die lijst realistischer dan die van de FIFA.
Israel had ik hoger verwacht btw en India lager
1. USAquote:Op zondag 28 maart 2004 11:51 schreef Urukusaki het volgende:
Over 10 jaar ziet deze lijst er helemaal anders uit.
Bewijs?quote:Op zondag 28 maart 2004 11:57 schreef NiXz het volgende:
NL heeft wel kernwapens, (welliswaar van de USA)
200 kernkoppen zegt niet zoveel over de sterkte van een leger, wel over de kracht.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:08 schreef Drugshond het volgende:
Vreemd lijstje,
- Israel heeft 200 kernkoppen.
India ook!quote:Op zondag 28 maart 2004 12:08 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
China moet het vooral hebben van Manpower![]()
Rusland heeft op papier een sterk leger. Maar het leger is slecht onderhouden. En de manschappen zijn zwaar onderbetaald. Het moreel van het leger is zeer laag. En dat gaat ook op voor de paraatheid van dat leger.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:10 schreef Greyfox het volgende:
Overigens had ik Rusland ook hoger ingeschat.
Vliegbasis Volkel, zoek daar meer eens op bij Google.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:03 schreef Greyfox het volgende:
[..]
Bewijs?
Verwacht het niet, als je de vliegtuigreserves van de Amerikanen meeneemt in deze vergelijking.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:11 schreef MokroKees het volgende:
Ehm een jaar geleden stond turkije volgens mij ook nog in de lijst op nummer 6 ofzo .. mogen ze niet meer meedoen ? bovendien zitten we als europa niet zo slecht met de gecombineerde legers van Duitsland , Frankrijk , Italië , Spanje en over een paar jaar Turkije en Polen erbij ..
de VS moet dan toch echt effe hun plekkie afstaan..
Dat vind ik te makkelijk.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vliegbasis Volkel, zoek daar meer eens op bij Google.
Waaom moet ik opeens denken aan Kees Koning ?!quote:Op zondag 28 maart 2004 12:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vliegbasis Volkel, zoek daar meer eens op bij Google.
Inderdaad, vergeet ook niet dat de VS meer geld uitgeven aan defensie dan alle andere landen die in die top 10 staan.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:17 schreef Drugshond het volgende:
Verwacht het niet, als je de vliegtuigreserves van de Amerikanen meeneemt in deze vergelijking.
Daar staan nog ruim enkele duizenden toestellen in de woestijn, welke in het geval van oorlog nog steeds vliegklaar gemaakt kunnen worden.
Typisch vredesactivisten geneuzel.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:23 schreef Misanthropist het volgende:
ff gezocht op google: http://vredessite.nl/nieu(...)l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |