Nee hoorquote:Op zondag 28 maart 2004 10:53 schreef nXn het volgende:
hmm
schoenenreus?scapino (of zeg ik nu iets gevaarlijks?)
Ik ga ook platte slippers kopen, maar ik vind deze gewoon zooo leuk dat ik ze ook wil :$ ik ga woensdag wel ff bij de schoenenwinkels gaan kijken in het dorpquote:Op zondag 28 maart 2004 11:31 schreef Jipje het volgende:
Dat lijkt me dus echt niet fijn lopen....Slippers koop je toch omdat ze zo lekker plat zijn... maar goed
Ik heb ze idd ook al best vaak gezien, en voor redelijke prijzen, denk dat je gewoon goed rond moet kijken.
quote:Op zondag 28 maart 2004 11:49 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik ga ook platte slippers kopen, maar ik vind deze gewoon zooo leuk dat ik ze ook wilik ga woensdag wel ff bij de schoenenwinkels gaan kijken in het dorp
waar dan? tussen je grote en kleinere teen?quote:Op zondag 28 maart 2004 12:06 schreef imago het volgende:
Daar krijg je blaren van!!
Ja, maar van Haren hebben ze overal hier in de buurt weg gehaalt...quote:Op zondag 28 maart 2004 12:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Waar je het trouwens ook kunt proberen is de van Haren, die hebben meestal ook wel van dit soort "modegrillen" en dan betaalbaar
Daar heb ik nooit last van bij Teen-Slippersquote:Op zondag 28 maart 2004 12:07 schreef Jipje het volgende:
[..]
waar dan? tussen je grote en kleinere teen?
ow...quote:Op zondag 28 maart 2004 12:07 schreef daeri het volgende:
[..]
Ja, maar van Haren hebben ze overal hier in de buurt weg gehaalt...zat er een in Harderwijk... weg... enne die in Amersfoort is ook weg.. zou Bristol ze misschien hebben?
quote:Op zondag 28 maart 2004 12:08 schreef daeri het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van bij Teen-Slippers...
20 euro vind ik toch wel duur voor zulke slippers van de bristol, bij de wehkamp kan je ook zulke slippers kopen van Esprit ook voor 20 euro... dan bestel ik zel liever bij de Wehkamp dan dat ik ze bij de Bristol ga halenquote:Op zondag 28 maart 2004 12:28 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Ik heb vorige zomer hele leuke slippers met een hakje gekocht (van zo'n chinees stofje) bij de Bristol...die waren alleen wel 19,95...daar hebben ze meestal wel van die geinige rip-offs...mind you, ze lopen niet zo heel erg fijn...maar ja..ze zijn wel mooi!
doe dat dan...quote:Op zondag 28 maart 2004 12:36 schreef daeri het volgende:
[..]
20 euro vind ik toch wel duur voor zulke slippers van de bristol, bij de wehkamp kan je ook zulke slippers kopen van Esprit ook voor 20 euro... dan bestel ik zel liever bij de Wehkamp dan dat ik ze bij de Bristol ga halen
jah maar ik wil ze dus rond de 10 euro..quote:Op zondag 28 maart 2004 13:11 schreef nXn het volgende:
[..]
doe dat dan...
Ik heb zon winkel gezien.. "TWEEDE PAAR GRATIS" staat er heel groot op, ben er binnen geweest, en ze hebben ze wel.. maar 35 euro! :| dat doe ik dus echt nooooit...quote:Op zondag 28 maart 2004 14:11 schreef Coconut het volgende:
In Amersfoort zit ook een schoenendump, zo'n winkeltje waar alle schoenendozen gewoon in de winkel staan. Daar hebben ze geloof ik altijd wel goedkope schoenen en slippers, misschien dat je daar eens kan kijken... Hij zit in de Langestraat, ergens bij de Free Record Shop als ik het goed heb.
Dan koop je 2 paar, als de 2e toch gratis isquote:Op zondag 28 maart 2004 14:19 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik heb zon winkel gezien.. "TWEEDE PAAR GRATIS" staat er heel groot op, ben er binnen geweest, en ze hebben ze wel.. maar 35 euro! :| dat doe ik dus echt nooooit...
Te veel want ik ben al door mn geld heen van Maartquote:Op zondag 28 maart 2004 19:37 schreef Coconut het volgende:
Wat is nou 20 euro?
Amsterdam is een beetje ver weg, ik zoek t toch meer rond harderwijkquote:Op zondag 28 maart 2004 19:47 schreef Aventura het volgende:
Ik heb laatst een paar hele mooie gekocht (Bronx), die waren 50 euroMaar dat wil ik geen slippers meer noemen bijna...
Maar als je goedkope wil, kijk dan bij 'Axi'. Daarvan zitten er iig twee in Amsterdam. Het is een winkel die goedkope kopieen maakt van populaire schoenen/merken.
Aaaah, die wil ik ook!!!quote:Op zondag 28 maart 2004 10:51 schreef daeri het volgende:
weet iemand waar ik voor rond de 10 euro slippers met een hakje kan krijgen?
[afbeelding]
Ik zag ze gister in Amersfoort maar daar was die in het winkeltje 35 euro, en dat vond ik toch wel duur voor iets wat geen merk had.... (vooral slippers). Ik denk dat ik ze ook rond de 10 euro moet kunnen krijgen omdat ze in de veronica gids voor 17.50 stonden en dat was wél een merk..
Groetjes Kim
quote:Op maandag 29 maart 2004 15:50 schreef daeri het volgende:
maar als ze 15 euro zijn bestel ik die van Esprit gewoon voor 5 euro meer... vind ik dan net iets meer kwaliteit ofzo
Ik koop ook altijd platte hoor voor de zomerquote:Op maandag 29 maart 2004 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk dat je dat er echt wel aan afziet.
Elke zomers kun je me uittekenen op flip flops.
Ikzelf hou toch van de meest basic exemplaren, onder een net iets te lange spijkerbroek.
Hoewel deze met subtiel sieraad ook erg leuk is:
[afbeelding]
$30,-
Niet lullig bedoeld, maar 'dan' is in deze zin niet 'then' maar 'than'...quote:Op maandag 29 maart 2004 16:33 schreef daeri het volgende:
Friends.... you got more then you think....
"Oh..."quote:Op maandag 29 maart 2004 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar 'dan' is in deze zin niet 'then' maar 'than'...
Je kan deze trouwens ook gewoon in de winkel kopen, dat scheelt je weer verzendkosten bij de Wehkampquote:
vind het hakje van de eerste er net iets steviger uitzienquote:
Ik nietquote:Op maandag 29 maart 2004 17:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Luisteren jullie überhaupt wel naar mannen als het over kleding gaat?
NEEquote:Op maandag 29 maart 2004 17:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Daar heb ik gisteren ook nog gekeken, speciaal voor TSquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:41 schreef Jipje het volgende:
Ik heb gister slippers met hakjes gezien bij de Van Woensel, ben alleen vergeten te kijken wat ze kosten![]()
maar zal even op i-net zoeken voor je
(of heb je die winkel niet in de buurt zitten?)
edit: www.vanwoensel.nl
maar helaas... de site is in onderhoud... Je kunt wel al de filialen zoeken
Sasha is inderdaad niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:31 schreef schatje het volgende:
Ik was gisteren bij Sasha, en wat ze daar nu verkopen is echt afschuwelijk. Dat was vroeger wel anders.
zouden jullie toch eens moeten doenquote:Op maandag 29 maart 2004 20:58 schreef So_Addictive het volgende:
NEE
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 17:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Als ze dat deden dan hadden de puntschoenen nooit het daglicht gezien.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
zouden jullie toch eens moeten doen
anders krijg je van dit soort flaters
dacht dat op playboyfoto's een ban stondquote:
Maar lopen ze lekker? Je hak (nee, niet die van de schoen) staat niet vast (met bijvoorbeeld een bandje) aan de hak van de schoenquote:Op maandag 12 april 2004 23:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die heb ik! Zitten heel lekker, alleen nog geen weer ervoor!
vooruit... ik luister wel naar de volgende mannen:quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
zouden jullie toch eens moeten doen
anders krijg je van dit soort flaters
merendeel daarvan valt niet op vrouwenquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:22 schreef So_Addictive het volgende:
vooruit... ik luister wel naar de volgende mannen:
Tom, John, Viktor, Rolf, Jean-paul, Karl... moet ik ff doorgaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geintje
Maar het blijven mannen... toch?quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
merendeel daarvan valt niet op vrouwen
quote:wat voor effect denk je dat dat heeft op de kleding die ze ontwerpen voor vrouwen en de aantrekkingskracht die daar vanuit gaat
uiteraard maakt dat verschil uit.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:51 schreef So_Addictive het volgende:
Maar het blijven mannen... toch?![]()
Dat moet geen verschil uitmaken...
daar hoef je je helemaal niet voor te schamenquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:05 schreef gekke_sandra het volgende:
Hmm.. ik vind er niet veel aanalleen die van die laatste foto zijn wel mooi... alleen jammer van dat playboy bunny dingie
uiteindelijk trek ik toch iets aan wat ik zelf mooi vind...quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
welke soort wil jij aantrekkelijk voor zijn?
je moet het trouwens toch helemaal zelf weten
Awwwww!quote:Op maandag 12 april 2004 18:08 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Hmmmm...ik vind zelf die van esprit niet zo mooi...die zijn me iets te "slipperig". Da's echt zo'n plastic slipper met een hakje eronder....
Anyhoo: deze heb ik dus *klik* :
http://www2.freepichostin(...)g
Nee precies, maar dat hakje is sowieso ook zo kapot... tis erg dun en klein en zal ook echt oncomfortabel lopenquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
daar hoef je je helemaal niet voor te schamen
die teenslippers met hak zijn niet om aan te zien
die laatste gaan dan nog wel, maar dat zijn dan ook geen teenslippers op hak
Ik vind ze hetzelfde lopen als open schoentjes of als gewone teenslippers. En als je een beetje evenwicht hebt, hoef je ook geen balans te zoekenquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:38 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar lopen ze lekker? Je hak (nee, niet die van de schoen) staat niet vast (met bijvoorbeeld een bandje) aan de hak van de schoenSnap je hem nog?? Laat ik het zo zeggen, ze lopen als slippers, dus wanneer je loopt moet je steeds je balans zoeken wanneer je hak weer op de grond komt....
zo.![]()
Er is toch nog genoeg andere keus?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:24 schreef troetolbeertje_v het volgende:
Kwam ze overal tegen toen ik op zoek ging naar leuke zomerschoenen
Behalve dat ik er vast niet op kan lopen, zien ze er ontzettend goedkoop en plastic uit...
quote:Op woensdag 14 april 2004 21:31 schreef niksan het volgende:
doen ze wel...![]()
dat moet jij ook doen!! niet in je handen!! Lopen!! dan zijn ze niet meer zo leuk....quote:Op woensdag 14 april 2004 22:17 schreef Copycat het volgende:
Nee, dat moet je ook zelf doen, lopen...
Ik heb ze vorige week in mijn handen gehad, die van Esprit.
Heb ik geen problemen meequote:Op maandag 3 mei 2004 19:59 schreef niksan het volgende:
Ik haat schoenenreus....belachelijk t/m 41 puh!![]()
Nu je het zegt.. ik kan het proberen...voor zomerschoenen kom ik meestal in een maatje kleiner terecht.....hmmmm...thanks denk dat ik morgen ook ff ga kijkenquote:Op maandag 3 mei 2004 20:02 schreef daeri het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen meeik heb namelijk 41
Dat heb ik ook meestal met slippers ja... denk dat het ook gedeeltelijk komt door een hoog wreef... met een openschoen heb je daar natuurlijk geen last vanquote:Op maandag 3 mei 2004 20:10 schreef niksan het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. ik kan het proberen...voor zomerschoenen kom ik meestal in een maatje kleiner terecht.....hmmmm...thanks denk dat ik morgen ook ff ga kijken![]()
![]()
ook in 't zwart??quote:Op maandag 3 mei 2004 20:20 schreef Aventura het volgende:
In Amsterdam heb je een winkel, DOM op het Spui, daar zag ik geweldige slippertjes. Ze zijn er in allerlei kleuren, uit 1 stuk gegoten rubber: 14,95! Echt dus van die fijne, niet-lompe slippertjes met een dun hakje, net zoals in de openingspost dus.
Heb er helaas geen pic van maar er is kans dat ik er volgende week een stel van meeneem, zet ik ze gelijk op de foto
Zie vorige paginaquote:Op maandag 3 mei 2004 20:45 schreef Coconut het volgende:
Bij de Schoenenreus hebben ze ze nu voor ¤ 4,95.
Ik las het net jaquote:Op maandag 3 mei 2004 20:47 schreef daeri het volgende:
[..]
Zie vorige pagina(met plaatje en al...
)
Aventura, wat doe je? Niet die teenslippers met hak toch? DOM is trouwens wel oké.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:20 schreef Aventura het volgende:
In Amsterdam heb je een winkel, DOM op het Spui, daar zag ik geweldige slippertjes. Ze zijn er in allerlei kleuren, uit 1 stuk gegoten rubber: 14,95! Echt dus van die fijne, niet-lompe slippertjes met een dun hakje, net zoals in de openingspost dus.
Heb er helaas geen pic van maar er is kans dat ik er volgende week een stel van meeneem, zet ik ze gelijk op de foto
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Aventura, wat doe je? Niet die teenslippers met hak toch? DOM is trouwens wel oké.
verrek, je bent blauw
Zolang je ze maar niet aantrekt als we samen bij mij voor op het bankje zitten.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:27 schreef Aventura het volgende:
M-maar die vinnik best wel leuk! Ik heb een gevarieerde smaak, ik loop ook in Docs bijvoorbeeld. Dan mag het toch wel
![]()
Nee, we zijn niet bang dat jullie op ons gaan staan. Ik zal het uitleggen:quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:52 schreef niksan het volgende:
Wat hebben mannen tegen die slippers met hakje?? Bang dat we ze op hun tenen staan![]()
(heb ik trouwens wel een keer gehad, terwijl ik mijn schoenen aan had.....jeezz......
ik heb nog een blauwe teen.....)
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, we zijn niet bang dat jullie op ons gaan staan. Ik zal het uitleggen:
1. Ze zien er ontzettend debiel uit.
2. Argument 1 was wel voldoende.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:01 schreef Mr.Pie het volgende:
Bij zo'n slipper met hakje denk ik altijd white trailer trash.
Lijk wel een soort Don Quijotte in dit topic.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:04 schreef Aventura het volgende:
Believe me, aan MIJN voetjes zien ze er geenszins debiel uit.
Als het alleen daarom ging, dan vielen alle schoenen met hoge (naald)hakken buiten de smaak denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:52 schreef niksan het volgende:
Wat hebben mannen tegen die slippers met hakje?? Bang dat we ze op hun tenen staan![]()
Deze zijn wel mooi ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:55 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Als het alleen daarom ging, dan vielen alle schoenen met hoge (naald)hakken buiten de smaak denk ik.
En die met dat kleine mini hakje zullen wel puntschoen associaties oproepen denk ik... Zoals deze
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik die slippers uit de OP wel meevallen, al het blijft het apart schoeisel.
Zie een pagina geleden waar ik ze ook al vervloekquote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lijk wel een soort Don Quichote in dit topic.Ach, zolang je maar rekening houdt met wat ik al eerder gepost heb.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:38 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Zie een pagina geleden waar ik ze ook al vervloek
Zoiets heb ik ook!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:31 schreef Kyara het volgende:
Ik heb laatst een paar bij van Woensel gekocht. De zool is heel stevig. Niet echt van dat slappe slipper rubber. Daardoor loopt het prima. Er zit nog wel een dun bandje ter versteviging.
ik vind ze in ieder geval heel erg leuk
GHans7, ik was helemaal vergeten, dat jij me gelukkig bijstond. Vanaf nu noem ik je mijn Sancho Pancho!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:38 schreef GHans7 het volgende:
Zie een pagina geleden waar ik ze ook al vervloek
oooowwwhhh!! ik heb teenslippers met hak met bandjesquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
GHans7, ik was helemaal vergeten, dat jij me gelukkig bijstond. Vanaf nu noem ik je mijn Sancho Pancho!
Voor alle duidelijkheid, het gaat me om teenslippers met hak. Bandjes zijn prima. Punt of geen punt. Net als dat hakken prima zijn.
Met die bloemen erop hè??quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:56 schreef Emmertje het volgende:
ik heb net teenslippers gekocht bij de action voor 89 cent, dan wel zonder hakje, maar dat vind ik toch lelijk
jah de lime-kleurigequote:Op woensdag 5 mei 2004 17:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Met die bloemen erop hè??
Die heb ik ook. En vorige week heb ik ook deze daar gekocht:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |