Nee hoorquote:Op zondag 28 maart 2004 10:53 schreef nXn het volgende:
hmm
schoenenreus?scapino (of zeg ik nu iets gevaarlijks?)
Ik ga ook platte slippers kopen, maar ik vind deze gewoon zooo leuk dat ik ze ook wil :$ ik ga woensdag wel ff bij de schoenenwinkels gaan kijken in het dorpquote:Op zondag 28 maart 2004 11:31 schreef Jipje het volgende:
Dat lijkt me dus echt niet fijn lopen....Slippers koop je toch omdat ze zo lekker plat zijn... maar goed
Ik heb ze idd ook al best vaak gezien, en voor redelijke prijzen, denk dat je gewoon goed rond moet kijken.
quote:Op zondag 28 maart 2004 11:49 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik ga ook platte slippers kopen, maar ik vind deze gewoon zooo leuk dat ik ze ook wilik ga woensdag wel ff bij de schoenenwinkels gaan kijken in het dorp
waar dan? tussen je grote en kleinere teen?quote:Op zondag 28 maart 2004 12:06 schreef imago het volgende:
Daar krijg je blaren van!!
Ja, maar van Haren hebben ze overal hier in de buurt weg gehaalt...quote:Op zondag 28 maart 2004 12:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Waar je het trouwens ook kunt proberen is de van Haren, die hebben meestal ook wel van dit soort "modegrillen" en dan betaalbaar
Daar heb ik nooit last van bij Teen-Slippersquote:Op zondag 28 maart 2004 12:07 schreef Jipje het volgende:
[..]
waar dan? tussen je grote en kleinere teen?
ow...quote:Op zondag 28 maart 2004 12:07 schreef daeri het volgende:
[..]
Ja, maar van Haren hebben ze overal hier in de buurt weg gehaalt...zat er een in Harderwijk... weg... enne die in Amersfoort is ook weg.. zou Bristol ze misschien hebben?
quote:Op zondag 28 maart 2004 12:08 schreef daeri het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van bij Teen-Slippers...
20 euro vind ik toch wel duur voor zulke slippers van de bristol, bij de wehkamp kan je ook zulke slippers kopen van Esprit ook voor 20 euro... dan bestel ik zel liever bij de Wehkamp dan dat ik ze bij de Bristol ga halenquote:Op zondag 28 maart 2004 12:28 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Ik heb vorige zomer hele leuke slippers met een hakje gekocht (van zo'n chinees stofje) bij de Bristol...die waren alleen wel 19,95...daar hebben ze meestal wel van die geinige rip-offs...mind you, ze lopen niet zo heel erg fijn...maar ja..ze zijn wel mooi!
doe dat dan...quote:Op zondag 28 maart 2004 12:36 schreef daeri het volgende:
[..]
20 euro vind ik toch wel duur voor zulke slippers van de bristol, bij de wehkamp kan je ook zulke slippers kopen van Esprit ook voor 20 euro... dan bestel ik zel liever bij de Wehkamp dan dat ik ze bij de Bristol ga halen
jah maar ik wil ze dus rond de 10 euro..quote:Op zondag 28 maart 2004 13:11 schreef nXn het volgende:
[..]
doe dat dan...
Ik heb zon winkel gezien.. "TWEEDE PAAR GRATIS" staat er heel groot op, ben er binnen geweest, en ze hebben ze wel.. maar 35 euro! :| dat doe ik dus echt nooooit...quote:Op zondag 28 maart 2004 14:11 schreef Coconut het volgende:
In Amersfoort zit ook een schoenendump, zo'n winkeltje waar alle schoenendozen gewoon in de winkel staan. Daar hebben ze geloof ik altijd wel goedkope schoenen en slippers, misschien dat je daar eens kan kijken... Hij zit in de Langestraat, ergens bij de Free Record Shop als ik het goed heb.
Dan koop je 2 paar, als de 2e toch gratis isquote:Op zondag 28 maart 2004 14:19 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik heb zon winkel gezien.. "TWEEDE PAAR GRATIS" staat er heel groot op, ben er binnen geweest, en ze hebben ze wel.. maar 35 euro! :| dat doe ik dus echt nooooit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |