quote:Op zondag 28 maart 2004 10:50 schreef Ruikert het volgende:
Thema volgende week is gothic
Ik ook nietquote:Op zondag 28 maart 2004 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een uh... verrassende avond. Hier had ik dus niet op gerekend
quote:Op zondag 28 maart 2004 12:00 schreef Minnie_ het volgende:
Grappig detail: m'n vriendin zei tegen een paar mensen buiten dat ze Eric zo slecht vond. Laten dat nou net de zangleraar en de vriendin van Eric zijn. Gelukkig konden ze erom lachen![]()
Nee want rock is natuurlijk weer niet populair genoegquote:Op zondag 28 maart 2004 11:14 schreef kyra1974 het volgende:
ooh jammervind jk ook niks namelijk... maar is rock algeweest?
Omdat ze dan (bijna) allemaal door de mand vallen als zanger(es).quote:Op zondag 28 maart 2004 12:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee want rock is natuurlijk weer niet populair genoegWrom zingen die gasten nou nooit eens echt goede nr's?
Zelfverheerlijking is mooi...:Dquote:Op zondag 28 maart 2004 10:45 schreef Romek het volgende:
[..]
Joh....
Alsof alle goede nummers rock-nummers zijnquote:Op zondag 28 maart 2004 12:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee want rock is natuurlijk weer niet populair genoegWrom zingen die gasten nou nooit eens echt goede nr's?
Dat zou wel ideaal zijn want dan kun je echt veel beter horen of iemand echt goed zingt. Ik weet ook niet hoe dat komt maar het is zo, misschien omdat je moedertaal is of zo.quote:Op zondag 28 maart 2004 11:26 schreef dunn0w het volgende:
Nederlandstalig denk ik...
En eens wat minder schreeuwenquote:Op zondag 28 maart 2004 12:25 schreef SynchroSteve het volgende:
Irma moet eerst leren articuleren.
Ik weet zeker van wel. Heeft gewoon te weinig diehard fans.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Irma er niet voor de finale uit gaat.
Bij mij ook, ik heb haar nu vlak achter Maudquote:Op zondag 28 maart 2004 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
De steun voor Irma neemt hier op het forum met de week toe.
Is dat zo?quote:Op zondag 28 maart 2004 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan ben ik er toch maar mooi blij mee dat ze er volgende week uit vliegtquote:Op zondag 28 maart 2004 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja.
Maud ja.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:50 schreef Riann het volgende:
Zo.... gelukkig is alice eruit![]()
Dat Eric niet op de stoel zat verbaasde me eigenlijk wel een beetje, want moud was supergoedmaar goed zo is idols...
Ik hoop het niet, maar ben bang van wel. Zoals het er nu uitziet denk ik dat de volgorde van vertrek zal zijn: Eric/JK, Maud, Irma, en dan een finale tussen Marlies en Boris, waarin Boris met gemak wint. Zal wel traditie zijn dat de vocaal sterkste niet verder komt dan de derde plek.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Irma er niet voor de finale uit gaat.
quote:Op zondag 28 maart 2004 12:33 schreef Cee het volgende:
Trouwens wel flauw van Toos dat ze de testikels van JK als prijs ging uitdelen tijdens het Idols backstage 'dance-contest' gedeelte.
Ja..quote:Op zondag 28 maart 2004 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Omdat ze kan zingen .. denk ik.. Ik ben persoonlijk ook niet zo van haar gecharmeerd hoor.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:10 schreef Baklap het volgende:
Waarom gaat Marlies steeds door? Heeft iedereen sympathie voor dr omdat ze eruit ziet alsof ze een ernstige ziekte heeft?
Gisteren was ze met afstand de beste hoor.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:10 schreef Baklap het volgende:
Waarom gaat Marlies steeds door? Heeft iedereen sympathie voor dr omdat ze eruit ziet alsof ze een ernstige ziekte heeft?
sorry maar dat was boris hoor.. als hij zingt en je kijkt niet is het net of je al naar een groot artiest luisterd..quote:Op zondag 28 maart 2004 13:19 schreef Fusion het volgende:
[..]
Gisteren was ze met afstand de beste hoor.
vind je ?? nee dat vind ik wel van irma die heet een bep stem geluid ene daar blijft ze bij of ze nou roch,soul of disco zou doen..quote:Op zondag 28 maart 2004 13:24 schreef Fusion het volgende:
Boris was weer eens erg eentonig gisteren. Het is zo saai en weinig spannend allemaal bij hem.
weet niet wat er met mijn toetsenbord is maar ik type andere letters ??? of is het de katerquote:Op zondag 28 maart 2004 13:28 schreef kyra1974 het volgende:
[..]
vind je ?? nee dat vind ik wel van irma die heeft een bep stem geluid en daar blijft ze bij of ze nou rock,soul of disco zou doen..
boris kan heel goed zijn stem veranderen in een lied en het eigen maken.. dat kunnen de andere niet.. jk probeert het maar die verneukt het...marlies lukt het wel aardig maar die zit er dan af en toe naast
misschien heb ik toch een favoriet ?
Vind ik ook. Ik weet niet hoe hij gisteren op TV overkwam (moet de video nog terugkijken), maar in de studio was hij echt impressive. Goede krachtige stem en hij zette echt een performance neer! Van hem zou ik zo naar een optreden gaan!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:23 schreef kyra1974 het volgende:
[..]
sorry maar dat was boris hoor.. als hij zingt en je kijkt niet is het net of je al naar een groot artiest luisterd..
marlies was een hele goede 2de maar vind haar niet zo gezond en fris eruit zien (mag het woord viezig hier niet meer gebruiken want dan krijg ik weer de hele aanhang over mij heeb)
ik heb geen favoriet meer (had ik die wel???)
Ja, ik zag precies hetzelfde. Lijkt wel logisch dat de tweede staaf voor Marlies was, maar zeker weet je dat nietquote:Op zondag 28 maart 2004 14:02 schreef Christine het volgende:
Bij de backstage aflevering keken ze terug naar vorige week, bij de computer kon je duidelijk zien dat Boris flink aan kop staat, met als tweede Marlies. Alle anderen schommelen omstreeks hetzelfde niveau. Iemand anders opgevallen??
Jawel, je zag 8 staafjes, de eerste was voor degene die het eerst had opgetreden (JK) etc. De laatste twee staafjes staken er duidelijk bovenuit, de éénnalaatste was voor Boris en de laatste voor Marlies.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik zag precies hetzelfde. Lijkt wel logisch dat de tweede staaf voor Marlies was, maar zeker weet je dat niet
Ja klopt. Voorspong van Boris was echt gigantisch. We wachten op de screenshotsquote:Op zondag 28 maart 2004 14:02 schreef Christine het volgende:
Bij de backstage aflevering keken ze terug naar vorige week, bij de computer kon je duidelijk zien dat Boris flink aan kop staat, met als tweede Marlies. Alle anderen schommelen omstreeks hetzelfde niveau. Iemand anders opgevallen??
Was idd op volgrde van zingen, want Ron had inderdaad de minste...de rest was ongeveer gelijk ja, met een enorme voorsprong voor Boris en ook een grote balk voor Marlies. Die zullen de finale wel gaan halen.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, je zag 8 staafjes, de eerste was voor degene die het eerst had opgetreden (JK) etc. De laatste twee staafjes staken er duidelijk bovenuit, de éénnalaatste was voor Boris en de laatste voor Marlies.
Iemand een screenshot??
Spannend is het sowieso al..quote:Op zondag 28 maart 2004 14:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Was idd op volgrde van zingen, want Ron had inderdaad de minste...de rest was ongeveer gelijk ja, met een enorme voorsprong voor Boris en ook een grote balk voor Marlies. Die zullen de finale wel gaan halen.
Marlies zal dan nog wel wat fans van Irma kunnen gaan krijgen, dus wordt misschien toch nog spannend.
Als het zo doorgaat als dat we op die stemgrafiek zagen gaat het niet echt spannend worden hoorquote:Op zondag 28 maart 2004 14:32 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Spannend is het sowieso al..![]()
Ja dat zal best... maar zo bedoelde ik het ook niet.. ik plaatste er namelijk een 'quote:Op zondag 28 maart 2004 14:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat als dat we op die stemgrafiek zagen gaat het niet echt spannend worden hoor. Zijn voorsprong was echt ongelofelijk.
Als Marlies zo slecht blijft presenteren kan dat wel eens andersom zijn.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Was idd op volgrde van zingen, want Ron had inderdaad de minste...de rest was ongeveer gelijk ja, met een enorme voorsprong voor Boris en ook een grote balk voor Marlies. Die zullen de finale wel gaan halen.
Marlies zal dan nog wel wat fans van Irma kunnen gaan krijgen, dus wordt misschien toch nog spannend.
Ooow okquote:Op zondag 28 maart 2004 14:38 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja dat zal best... maar zo bedoelde ik het ook niet.. ik plaatste er namelijk een '' achter, maargoed.
Boris de winnaar is ook wel terecht denk ik..
Ik persoonlijk ook hoor! , op marlies na danquote:Op zondag 28 maart 2004 14:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Ooow ok.
Ik heb liever dat Maud Marlies of Irma wint hoor.
Ik was helemaal in de wolken jaquote:Op zondag 28 maart 2004 14:47 schreef Christine het volgende:
He jammer, maar dat betekent wel dat ik niks gemist hebbedankt voor het kijken
Jij was gisteren vast helemaal blij dat Hind even langs kwam hoppen. Wat een verschil maakt ze met de kandidaten die er nu zitten, ze komt zoveel ervarener over (is ze natuurlijk ook, vorig jaar zat ze er zelf even "onervaren" bij als de kandidaten nu)
Dat vond ik niet.. je kon vorig jaar ook al goed verschil zien tussen Hind en bijv. Jim.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:47 schreef Christine het volgende:
He jammer, maar dat betekent wel dat ik niks gemist hebbedankt voor het kijken
Jij was gisteren vast helemaal blij dat Hind even langs kwam hoppen. Wat een verschil maakt ze met de kandidaten die er nu zitten, ze komt zoveel ervarener over (is ze natuurlijk ook, vorig jaar zat ze er zelf even "onervaren" bij als de kandidaten nu)
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ze er vorig jaar echt als kandidaat zat, en nu echt als ster.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat vond ik niet.. je kon vorig jaar ook al goed verschil zien tussen Hind en bijv. Jim.
Wat ben je opeens positief over haarquote:Op zondag 28 maart 2004 14:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ze er vorig jaar echt als kandidaat zat, en nu echt als ster.
Leuk ook dat ze die award heeft gekregen, erkenning van vakkenners is wel wat anders dan erkenning van smssende pubers.
Ow oke, sorry.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ze er vorig jaar echt als kandidaat zat, en nu echt als ster.
Leuk ook dat ze die award heeft gekregen, erkenning van vakkenners is wel wat anders dan erkenning van smssende pubers.
Ik schrik er ook een beetje van. Gaat alles goed, Christine?quote:Op zondag 28 maart 2004 14:55 schreef BVO het volgende:
Wat ben je opeens positief over haar.
Nieteens Jamai.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:56 schreef dunn0w het volgende:
Dat is zeker wat anders dan een TMF- award, waar Jim(2x) en Dewi voor genomineerd zijn.
Ja hoorquote:Op zondag 28 maart 2004 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik schrik er ook een beetje van. Gaat alles goed, Christine?
Zeeeeer pijnlijkquote:Op zondag 28 maart 2004 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nieteens Jamai.. Pijnlijk voor hem hoor.
quote:Op zondag 28 maart 2004 15:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben trots op je.
Ze kon haar ogen echt niet van het beeldje afhouden.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:48 schreef Sweetlay-d het volgende:
Zoo.. ben echt blij voor Hind dat ze die edison gewonnen heeft! Jammer dat ze niet ging optreden, had zoiets wel verwacht namelijk, maar ja was toch al blij genoeg om haar te zien!![]()
quote:Op zondag 28 maart 2004 15:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Voordat jullie mij niet meer herkennen: weak en fado-mae vind ik nummers om bij te gillen, ze is nog steeds arrogant en ik vind d'r nog altijd een trut
(al viel het me heel erg mee van haar dat ze überhaupt op kwam dagen gisteren)
Woohoo een Nederlandse Edison nog welquote:Op zondag 28 maart 2004 15:48 schreef Sweetlay-d het volgende:
Zoo.. ben echt blij voor Hind dat ze die edison gewonnen heeft! Jammer dat ze niet ging optreden, had zoiets wel verwacht namelijk, maar ja was toch al blij genoeg om haar te zien!![]()
Is toch een leuke beloningquote:Op zondag 28 maart 2004 15:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Woohoo een Nederlandse Edison nog wel
Mwoa... het zijn wel die pubers die je platen kopen hoor, niet die vakkenners!quote:Op zondag 28 maart 2004 14:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Twee ja inderdaad..quote:Op zondag 28 maart 2004 16:04 schreef NiNi het volgende:
Volgende week op de kruk..JK, Maud en Eric.
Of gaan er nog maar twee mensen op de kruk? Dat is toch op een gegeven moment?
dit soort uitlatingen zie ik graagquote:Op zondag 28 maart 2004 15:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Voordat jullie mij niet meer herkennen: weak en fado-mae vind ik nummers om bij te gillen, ze is nog steeds arrogant en ik vind d'r nog altijd een trut
(al viel het me heel erg mee van haar dat ze überhaupt op kwam dagen gisteren)
quote:Op zondag 28 maart 2004 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dit soort uitlatingen zie ik graag
Zoow, is dit nog maar het gemiddelde van de workshopsquote:Op zondag 28 maart 2004 19:45 schreef Vamos het volgende:
Voor de liefhebbers van de Vergelijking...
Ik heb uit American Idol 3 de geheugensteunmix van alle kandidaten uit een workshop (1 van de 4) gehaald...
Dit is hoe ze klinken:
www.mbouman.cistron.nl/workshop3.mp3
Ben je nu weer flieft?quote:Op zondag 28 maart 2004 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
owja, voor een keer maak ik een uitzondering en kijk ik naar de day after-uitzending. Ik wil natuurlijk wel zeker weten dat
Alice
echt eruit is
Wow! Dat klinkt wel even beter inderdaad! (Die Amerikaanse workshop dus)quote:Op zondag 28 maart 2004 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
En wij hebben Eric, Meike en Alice in de finale.
Jezus! Dat is echt goed.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:45 schreef Vamos het volgende:
Voor de liefhebbers van de Vergelijking...
Ik heb uit American Idol 3 de geheugensteunmix van alle kandidaten uit een workshop (1 van de 4) gehaald...
Dit is hoe ze klinken:
www.mbouman.cistron.nl/workshop3.mp3
Daar hadden wij het al over in dit topic, kom anders ff langs want het is wel erg rustig daaro.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:28 schreef Fusion het volgende:
Wat is die psycholoog STOM!!! Ze weet niks! Op alles zegt ze "ik weet het niet, kan ik niks over zeggen", enz. Wat een nutteloos wijf zeg.
Er waren ook enkele kandidaten in de Keukenhofquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:00 schreef Minnie_ het volgende:
Zaterdag is het thema trouwens Nederlandstalig. In het NHD (Noordhollands Dagblad) stond een foto van Eric, Irma en Marlies op de Zaanse Schans, waarbij dit dus ook vermeld werd.
Rachel heeft de beste all-round zangstem inderdaad, maar Martijn's "Bon-Jovi" stem blijft voor een bepaald soort nummer niet te evenaren!quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:35 schreef Magics het volgende:
Ik bedacht me ineens hoe het zou zijn als een van de bewoners van de Starmaker Star-campus aan idols mee zou doen en of die dan ver zouden komen. Ik denk Rachel wel.
Waarom dom thema? Er zijn zeer veel goede nederlandstalige nummers. Plenty of keuze.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:15 schreef Reneuh het volgende:
Weer zo'n dom themaNet zoals disco, omg..
Wat is er eigenlijk van die jongen gewordenquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rachel heeft de beste all-round zangstem inderdaad, maar Martijn's "Bon-Jovi" stem blijft voor een bepaald soort nummer niet te evenaren!
Volgens mij staat er ergens in SHO een topic over zijn band die doorgebroken is in Los Angeles.quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk van die jongen geworden?
Ik denk dat dat zwaar overdreven is, maar ik gun het hem van harte!quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij staat er ergens in SHO een topic over zijn band die doorgebroken is in Los Angeles.
Nederlandstalig zeker...quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:42 schreef funmaster het volgende:
Ik weet lekker wat het thema volgende week is
Volgens mij ook.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens zijn er vanaf morgen twee krukken ipv 3..
Vorig jaar waren er op een gegeven moment ook geen 3 krukken meer. En ik geloof dat dat de 5e liveshow was.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:13 schreef Tijgetje het volgende:
2 krukken ipv 3? Denk je dat of is dat een feit?
ja klopt maar was dat al zo snel dan? nou ja we zullen zien, zo snel is het eigenlijk niet als er nog maar 6 in zitten...quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er op een gegeven moment ook geen 3 krukken meer. En ik geloof dat dat de 5e liveshow was.
Ja, dan zou de helft van de finalisten op een kruk moeten zitten.. dan kan niet.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:27 schreef Tijgetje het volgende:
[..]
ja klopt maar was dat al zo snel dan? nou ja we zullen zien, zo snel is het eigenlijk niet als er nog maar 6 in zitten...
Dat was de jaren 80 ronde waar Dewi lichtelijk de mist in ging.quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:52 schreef BVO het volgende:
Zat Dewi toen ook op een kruk?? Wist ik niet eens meer.
Met dat KNAL roze pakje aan ja..quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was de jaren 80 ronde waar Dewi lichtelijk de mist in ging.
Nee toen waren er al geen krukken meer..quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:52 schreef BVO het volgende:
Zat Dewi toen ook op een kruk?? Wist ik niet eens meer.
Wowsers !!! Wat kreeg ze hier voor jury commentaar op ? Het was echt magnifiek !!quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:23 schreef Vamos het volgende:
Wederom voor de liefhebbers van de Vergelijking met American Idol
Deze persoon zat vorige week op de bank (ze zijn nog met zijn tienen)... Klein fragmentje uit haar workshop liedje. Wel klote want ze is mijn favoriet
Latoya London
Eigenlijk is het niet eerlijk natuurlijk, want er wonen daar tig keer zoveel mensen
Lets hear it for the boy geloof ik, heb hem pas geleden gedowndquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:58 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Met dat KNAL roze pakje aan ja..
Wat zong ze ook al weer?, iets van "Boys.. blabla"
JA! die was het.. thnx...quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Lets hear it for the boy geloof ik, heb hem pas geleden gedownd.
Yep.. en dat deed ze nog best leuk ookquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Lets hear it for the boy geloof ik, heb hem pas geleden gedownd.
quote:Schatje en Tom, nog m'n excuses voor m'n taalgebruik gisterenavond, kwam door de drank
Nu Alice er uit is heb ik er niet meer zoveel zin in. Ze was dan zeker niet de beste qua zang .... maar wel de meest besproken kandidate. Nu Alice weg is, is het toch wat minder spannend. Maar we gaan hier vast wel weer kijken.quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er ook zin in![]()
Weet je wat ik het allerleukste vind aan Idols? Het feit dat er veel mensen voor thuisblijven, iedereen het erover heeft, dat soort dingen. Een beetje zoals vroeger, toen iedereen thuisbleef voor Mies Bouwman (dat heb ik niet meegemaakt, maar tochquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu Alice er uit is heb ik er niet meer zoveel zin in. Ze was dan zeker niet de beste qua zang .... maar wel de meest besproken kandidate. Nu Alice weg is, is het toch wat minder spannend. Maar we gaan hier vast wel weer kijken.
Als je Alice hebt afgekraakt word je toch al niet meer serieus genomen, dus kraak af wie je maar wiltquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
zo, wie moet ik - na het vertrek vanalice
- gaan afkraken?
quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je Alice hebt afgekraakt word je toch al niet meer serieus genomen
Geen idee. Heb je al eens kritisch naar jezelf gekekenquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
- gaan afkraken?
Eric.quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
- gaan afkraken?
Je zou het natuurlijk ook kunnen omdraaien.quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je Alice hebt afgekraakt word je toch al niet meer serieus genomen, dus kraak af wie je maar wilt
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:25 schreef Tania18 het volgende:
Van mij mag Eric, JK of Marlies weg, en het maakt me niet eens zoveel uit wie er als eerste gaat
ik doe niet mee met Idolsquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen idee. Heb je al eens kritisch naar jezelf gekeken?
Thanks, zal het gelijk veranderen!quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:51 schreef Fusion het volgende:
dunn0w, volgens mij staat er een 'just' te veel in je sig (Nelly zingt het maar 1 keer)
Jaa.. daar zat ik ook al over na te denken.. als hij praat klinkt het nog wel schattig.. maar zingen?quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:39 schreef Frunnikje het volgende:
Hoooooopelijk gaat JK weg, hij kan bijna geen verstaanbaar (mijn mening, ik versta er geen hol van) Nederlands praten, vraag me af of hij Nederlands kan zingen....
Nelly is een super gaaf wijf, serieus! en ze is nog lekker ook en maakt goede muziek.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een geweldig nummer blijft dat toch, Try van Nelly Furtado
Dag schatjequote:Op zaterdag 3 april 2004 21:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Hallo lieve dame.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nelly is een super gaaf wijf, serieus! en ze is nog lekker ook en maakt goede muziek.
Nelly Furtado is cool.![]()
Fohn.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:04 schreef Ymke het volgende:
Hoe krijgt ze dat haar zo hoog?
ja volgens mij heeft ze vroeger een beugeltje gehad ofzoquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
en kan die irma eens normaal doen met haar lippen? alsof ze haar lippen niet over haar tanden krijgt.
jaa! me2quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
laatst erg genoten toen ze bij Ruuddewild.nl zat
ja, nou, dat heeft dan duidelijk het tegenovergestelde effect gehad. Iemand die een beugel heeft gehad, doet toch niet zo debiel?quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
ja volgens mij heeft ze vroeger een beugeltje gehad ofzo
Idd, wel heel erg verkeerd uitgepaktquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:06 schreef Ymke het volgende:
het lijkt wel of Tooske dr fohn geexplodeerd is , wat ziet dat mens er uit zeg
nou, nog niet misschienquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:06 schreef -Hans- het volgende:
ff klappen voor Reinout want hij is weer vader geworden
dat heeft ie nooitquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:08 schreef Dizer het volgende:
Zal Reinout weer sokken aanhebben
Dat had ie toch vorige keer aan of zoquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dat heeft ie nooit.
Dat anderhalve uur moet toch op de een of andere manier worden gevuld.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
leuk zeg, zinloze filmpjes.
dat blijktquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat anderhalve uur moet toch op de een of andere manier worden gevuld.
Leer je het nou nooit?quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
leuk zeg, zinloze filmpjes.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
voor dit soort filmpjes is eric wel goed.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik doe m;n oordopjes ff in
sop sopquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:11 schreef schatje het volgende:
Mijn god zeg. Eric ziet er wel goed uit zo![]()
.
Als hij een parodie op dit liedje had gemaakt had hij het beter gedaanquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
haaaai
Ja die ben ik dus kwijt, dacht dat ik die niet meer nodig zou hebben aangezien Alice er niet meer bij is.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik doe m;n oordopjes ff in
Ook hallo schatjequote:Op zaterdag 3 april 2004 21:11 schreef schatje het volgende:
Mijn god zeg. Eric ziet er wel goed uit zo![]()
.
Kan dat danquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
De muziek is duidelijk slechter dan de zang.
My thoughts exactly!quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:13 schreef Magics het volgende:
Het gaat best goed voro zijn doen moet ik eerlijk zeggen
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Gordon is toch zo slecht nog niet als je Eric hoort zingen.
JK moet nog komenquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:13 schreef clauwheee het volgende:
Naja, hebben we het ergste in ieder geval maar gehad...
Ja, dat gaat richting het volle nummer zingen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:14 schreef AppeltjeEitje het volgende:
ze mogen vandaag wel lang zingen volgens mij....
die moeten klappenquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:14 schreef Els_saai het volgende:
Het publiek vond het goed.
En Borisquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:14 schreef Black-Hole het volgende:
JK moet nog komen![]()
de kleur van z'n jasje past prima bij 't poederquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:15 schreef schatje het volgende:
Henk Jan heeft gesnoven.
ik ook, mag hem erg graag.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:14 schreef Dirkh het volgende:
gewelig, hoe is het mogelijk dat hij in Idols zit. Ik heb wel respect voor die gozer.
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm, positiever dan ik had verwacht.
Oh, maar hij zingt wel vals.
die doet pas volgend jaar meequote:Op zaterdag 3 april 2004 21:17 schreef Georges het volgende:
Wie is de grootste kanshebber van vanavond? Om te winnen dan.
Marloes?
Er zijn vanavond alleen maar verliezersquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:17 schreef Georges het volgende:
Marloes?
Irma!quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:17 schreef Georges het volgende:
Marloes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |