dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Okay. Hopen dat dat beter voelt..
ach het is maar een programma hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Al die arme Alice-fans hier..
Laten we het hopen, dan is Eric volgende week aan de beurt.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:49 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nederland is wakker geworden
BEDANKT !!!!!!!!!!!!!!!!
[/img]http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/49919400.gif[/img]quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Alle 2..
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:49 schreef Shirley het volgende:
Whahahhaha...ik bene r zo blij om!
Hahahahaaaaa! Misschien wel ja, maar het voelt wel ontzettend goed dat ze er uiteindelijk uitgefl*kkerd is!!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ach het is maar een programma hoor![]()
WHAHHAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:50 schreef funmaster het volgende:
Ja doei Idols. Jullie verliezen weer eens een kijker. Volgende week kijk ik niet meer, het is toch doorgestoken kaart.
Nu huilt zequote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook.. Ga dan janken kreng!
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:50 schreef funmaster het volgende:
Ja doei Idols. Jullie verliezen weer eens een kijker. Volgende week kijk ik niet meer, het is toch doorgestoken kaart.
ik voel met je meequote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:50 schreef eldiablorojo het volgende:
[..]
Hahahahaaaaa! Misschien wel ja, maar het voelt wel ontzettend goed dat ze er uiteindelijk uitgefl*kkerd is!!!!!!!!
Meen je dat nou echt?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:50 schreef funmaster het volgende:
HAHAHAHA, nee. Dit is eindelijk eerlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:50 schreef funmaster het volgende:
HANSCH!!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:49 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nederland is wakker geworden
BEDANKT !!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |