Het gaat oms er niet om dat we echt als een squad ofzo beter worden...het gaat ons meer om de lol. [ROS!] is de SCPT [Fok!] clan en dus wordt er als member niets van je verwacht, alleen dat je regelmatig hier en online te vinden bentquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:56 schreef ForakExertus het volgende:
Hm, das jammer, hoe anders kan je iedereen bij elkaar krijgen, voor, ik noem maar wat, tactics en trainingen enzo.
En wat als je geen zin hebt om nog in de clan te zitten?quote:Op zondag 28 maart 2004 11:22 schreef Tribal_Souljah het volgende:
save die ros naam voor full version
dan bij full doe je ROS- Je nickname
Johquote:Op zondag 28 maart 2004 11:30 schreef Tribal_Souljah het volgende:
dan ga je er uit
Je bent geweldigquote:Op zondag 28 maart 2004 11:36 schreef Tribal_Souljah het volgende:
maak je een nwe account AAAN!![]()
ja klopt dacht ik, ik ga ook geen ROS voor mn naam zetten hoorquote:Op zondag 28 maart 2004 11:44 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Je bent geweldig. Ik dacht dat je maar 1 account per key kon doen.
Je hoeft niet goed te zijn Seal_force. Dat staat immers in de OP. Zolang je maar lol hebt en hier redelijk vaak bent terug te vinden. Registreer je wel even op de site die in de OP staat...da's wel een vereiste.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:21 schreef Seal_force het volgende:
Mag ik in jullie clan? Moet alleen nog wel leren goed te spelen.
quote:[RoS!] leden tot dusver
Xrenity (Als Xrenity)
GeFrenzy2 (Als Saltpeter)
HomerJ (als Raptor)
Tribal_Souljah (Als ShadowSpy)
Inquistor87 (Als Inquistor87)
ForakExertus (Als Forak)
quote:Dit moet je nickname zijn, zonder de [RoS!] tag
quote:Op zondag 28 maart 2004 16:24 schreef Xrenity het volgende:
gewoon Raptor
[edit] ik quote van de openingspost:
[..][/edit
en Mzraki, wil jij er ook bij?
quote:Unit Leaders
Rank CallSign Matches Wins Win % Kills Skill Streak
Xrenity 0 0 0% 0 5.00 0
Saltpeter 0 0 0% 0 5.00 0
Unit Players
Rank CallSign Matches Wins Win % Kills Skill Streak
ShadowSpy 0 0 0% 0 5.00 0
Mzraki 0 0 0% 0 5.00 0
Forak 0
met je tag was volgens mij niet de bedoeling, doe dan gewoon Raptor- oidquote:Op zondag 28 maart 2004 16:31 schreef HomerJ het volgende:
Iemand nog suggesties? Raptor is al genomen en Raptor[NL] Kan/mag niet
Ok, is gelukt Raptor-quote:Op zondag 28 maart 2004 16:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
met je tag was volgens mij niet de bedoeling, doe dan gewoon Raptor- oid
S4ltpeter of Xrenityquote:Op zondag 28 maart 2004 16:41 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ok, is gelukt Raptor-
Dus voegen jullie me toe?
demoquote:Op zondag 28 maart 2004 16:58 schreef Steve-O het volgende:
Umm je ken toch nog neit multiplayer spelen hij is nog neit legaal uit
too many players on this matchquote:Op zondag 28 maart 2004 16:52 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Server online - S4ltpeter in Demo 8. Pass is imtheking.
Ik heb iedereen al een keer geass-whooped in een ROS gamepje, hence de 2 sterrenquote:Op zondag 28 maart 2004 18:09 schreef Inquistor87 het volgende:
Waarom heeft iedereen een mooie rank.
Wat maakt Xren en mij dat dan?quote:Op zondag 28 maart 2004 18:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb iedereen al een keer geass-whooped in een ROS gamepje, hence de 2 sterren
Wie is Forakquote:Op zondag 28 maart 2004 18:12 schreef Xrenity het volgende:
je hebt hetzelfde als Forak hoor, is daar soms iets mis mee?
Eerste die op dit topic reageerdequote:Op zondag 28 maart 2004 18:31 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Wie is Forak.
Ah okquote:Op zondag 28 maart 2004 18:42 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Eerste die op dit topic reageerde
Tja, unaniem aan de top, iets in de trandquote:Op zondag 28 maart 2004 18:15 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Wat maakt Xren en mij dat dan?
Nu alleen Homer nog op de lijst
......................maar?quote:Op zondag 28 maart 2004 21:08 schreef Tribal_Souljah het volgende:
ik wil wel server maken...........![]()
I know what you feel likequote:Op zondag 28 maart 2004 21:36 schreef HomerJ het volgende:
Waarom ben ik lager dan de rest
Nouquote:
Mooi dan hou ik 5 euro over en dan ga ik even langs Bramquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:40 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik ga morgen ook even langs het winkelcentrum. Bij de Dixons hebben ze 'm voor 44.99
Da's de Jean Paul kluivenduikerquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:47 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Mooi dan hou ik 5 euro over en dan ga ik even langs Bram.
Jean Paul, Bram ach komt allemaal op hetzelfde neerquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:07 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Da's de Jean Paul kluivenduiker
IIRC
en lag die er?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:55 schreef Tribal_Souljah het volgende:
whoei!
nog een nachtje slapen
en dan kom ik morgen thuis en daar ligt ie![]()
Ja, daar had ik gelukkig al op geletquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:53 schreef Xrenity het volgende:
let wel op dat je de EMEA patch download... Ik had eerst die andere, en toen herkende die mn CD niet meer. Moest ik reinstall doen...
quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, daar had ik gelukkig al op gelet![]()
Homer, jij moet waarschijnlijk dus wél de VS patch, aangezien jij hem daarvandaan hebt enzo
quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]thanx.
Ik dacht al, mijn hele patch deed het niet goed.
Thanx dude
zelf niet aan gedacht![]()
In SP kun je dus wel gewoon met mousewheel de snelheid aanpassen?quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:40 schreef Xrenity het volgende:
In de handleiding staat btw dat je ook kan instellen hoe hard je loopt (net als in SP) Maar mij lukt dit echt niet :S
status?quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:52 schreef Xrenity het volgende:
heb een server online staan:
lobby: world
naam: gamer.nl
pass: gamernl <hoofdlettergevoelig
EMEA patch?quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:53 schreef Xrenity het volgende:
let wel op dat je de EMEA patch download... Ik had eerst die andere, en toen herkende die mn CD niet meer. Moest ik reinstall doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |