Trustenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:30 schreef Scope het volgende:
Ik ga ervandoor, een voorsprong nemen op de zomertijd... uitzending was zozo... maar goed.
Mensen, tot later! En een nacht-voor schatje!
Jij vond Alice beter dan Maud?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:32 schreef ranja het volgende:
1. Boris
2. Marlies
3. Irma
4. Alice
-------------- spreekwoordelijke streep
5. Eric
6. Maud
7. JK
Overigens zaten er vorig jaar vanaf deze week maar 2 in plaats van 3 op de stoel (bas en jim). Dit jaar weer? Maud en JK dan?
Dat is waar ja.. maar je vroeg van wie McArthur's Park was.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
nee, tis bekend door donna
Ja, dat zei ik een topic of 5 geleden alquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij vond Alice beter dan Maud?![]()
![]()
.
Jerruhpoekiequote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:31 schreef Jerruh het volgende:
WAT DOET DIE FOKKING ARNIE IN EEN DISCOAFLEVERING? hij is stijf met zijn roze sokjes en hij heeft 0 uitstraling! laat tooske de volle mep doen!
Wauw, dat mag in de krant!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:35 schreef Jerruh het volgende:
en ja tom hij had roze sokken aan!!!!!! ik zag het!!! met mijn eigen ogen!!! :err.
Rond een uur of 23.45.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:35 schreef jojomen4 het volgende:
hoelaat is de uitslag bekend?
Ja toffe sokken IDDquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:35 schreef Jerruh het volgende:
scandy!.
arnie sucks!!
en ja tom hij had roze sokken aan!!!!!! ik zag het!!! met mijn eigen ogen!!! :err.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |