Ook een potentiėle afvaller, tot nu toe staat Alice met stip op 1 maar er komen nog een paar.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:48 schreef Dark_Killah het volgende:
Eric
Ja he?? I love itquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:48 schreef Els_saai het volgende:
Dit is wel de swingendste aflevering tot nu toe.
ik heb al een eric-dekbedje klaargelegdquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
zeker
Je bent zo langzamerhand aandoenlijk te wordenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Tot nu toe:
1 - Boris
De drie meiden waren ongeveer even goed/slecht, dus dan komt er meer bij kijken en wordt de volgorde:
2 - Alice
3 - Marlies
4 - Maud
Ik denk dat je gelijk hebt...volgens mij kan hij namelijk alleen maar r&b nummers zingen... nou kan..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef JohnDDD het volgende:
ben wel benieuwd naar JK hoor
ik denk dat hij de mist in gaat en op de kruk komt maar wellicht vergis ik me
Ik heb ook nooit zin in JK. Wat dat betreft kun je nog uitkijken naar Alice, om te zien hoe slecht het gaat.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:48 schreef Lolalala het volgende:
omg echt GEEN zin in JK
Misschien kan ze buik-zingen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef mackole het volgende:
Zingt ze nou live of niet? Volgens mij begon de zang al, maar moest Marlies nog haar mond open doen. Je zag het niet zo goed, want ze liep precies van de camera weg.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zin in JK. Wat dat betreft kun je nog uitkijken naar Alice, om te zien hoe slecht het gaat.
Ik vind Maud tot nu to ook de beste! Maar Irma moet nog komenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind tot nu Maud het beste, Boris stelde weer teleur. maw. hij kan het gewoon eigenlijk helemaal niet
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef Stef_Unicef het volgende:
Gadverdamme, wat vind ik die Marlies toch een enorm goor spookwijf. Echt vies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |