quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:01 schreef Luvinsio het volgende:
1 bijkeuken
1 keuken
1 videorecorder
1 dvd speler
3 wekkers
4 telefoons
1 thermostaat
4 in de kamer (2 kamers)
1 in de serre
4 (elke slaapkamer 1)
1 in het vogelhok
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:01 schreef Luvinsio het volgende:
1 in het vogelhok
Waarom is dat zo gek? Jij wilt toch ook weten hoelaat het is?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
2 eigenlijk noudat je er over begint, 1 klokje die regelt wanner de lampen aan/uit gaan en gewoon een klok om de tijd te lezenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
De zomertijd boycotten is onmogelijk kneus...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:14 schreef Harry_Sack het volgende:
0, ik boycot de zomertijd: www.antizomertijd.cjb.net
Hey ouwe tering moslim. Ben je weer terug?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
De zomertijd boycotten is onmogelijk kneus...
You're welcome!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:42 schreef R-Mon het volgende:
2 mobieltjes, horloge, wekker, mini-motor-klokje-boven-pc, magnetron, videorecorder, en dat ding in de keuken dat op zout water loopt... Dat is het denk ik wel. Bedankt voor de herinnering, TS.
Hebben die computers dan niet automatische daylight savings aan staan? Standaard sinds Win98.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:57 schreef speedfreakssj het volgende:
5 mobieltjes ( 5)
3 computers ( 3)
1 klok ( 1)
2 videorecorders ( 2)
1 magnetron ( 1)
12 in totaal dus.
Volgens mij is het niet een uur terug, maar VOORUIT!! En idd het is een baggerklus!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:56 schreef Jelief het volgende:
drie wekkers
klok in huiskamer
video (of doet ie dat zelf, ik weet het niet meer)
magnetron
keukenklok
mobiel
en manlief zijn mobiel en horloge
oja klokje in de badkamer ook nog, zou ik toch haast vergeten zeg
negen keer een uur terug dus...
Mijn avatar, wat doe jequote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:56 schreef -PaT- het volgende:
Ik was het ook bijna vergeten. Je weet wat ze zeggen: de tijd vliegt als het gezellig is![]()
Mijn shit: Wekkerradio, gewone klok op mn kamer, telefoon, horloge. Bijna nix dus.
En de thermostaat moest ook nog...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:56 schreef Jelief het volgende:
drie wekkers
klok in huiskamer
video (of doet ie dat zelf, ik weet het niet meer)
magnetron
keukenklok
mobiel
en manlief zijn mobiel en horloge
oja klokje in de badkamer ook nog, zou ik toch haast vergeten zeg
negen keer een uur terug dus...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |