Ja, dat snap ik en dat is het probleem ook niet. Het probleem is dat die auto de telefoon niet vind.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:43 schreef ook_gek het volgende:
je moet denk ik eerst bluetooth aan zetten
Hoe dat is de vraag.
kan de telefoon de auto niet vinden?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:44 schreef WiXX het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik en dat is het probleem ook niet. Het probleem is dat die auto de telefoon niet vind.
Ik bedoelde bleutooth aan zetten van de BMWquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:44 schreef WiXX het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik en dat is het probleem ook niet. Het probleem is dat die auto de telefoon niet vind.
Ow, sorry. Uhm ja ik ga er maar van uit dat, dat dus aan gaat als ik op telephone klik in het menu van de bmw. Anders zou ik ook niet weten hoe ik dat aan moet zetten, maar ik ga dat eens proberen met de knoppen op het stuur (pa is net weg ermee dus heb ik weer iets te doen als ik terug komt).quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik bedoelde bleutooth aan zetten van de BMW
De telefoon ziet de auto niet en de auto ziet de telefoon niet. Ik weet ook niet wat ik moet verwachten van de auto zelf omdat ik in dat telefoon menu niks kan doen, het enigste wat erin staat (als een soort topic titel bovenaan het scherm in dikke letters) is activate phone.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:54 schreef wouter37 het volgende:
[..]
kan de telefoon de auto niet vinden?
ik mag toch aan nemen dat het wel in de handleiding staat?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:59 schreef WiXX het volgende:
[..]
De telefoon ziet de auto niet en de auto ziet de telefoon niet. Ik weet ook niet wat ik moet verwachten van de auto zelf omdat ik in dat telefoon menu niks kan doen, het enigste wat erin staat (als een soort topic titel bovenaan het scherm in dikke letters) is activate phone.
In die handleiding word bijna niks erover verteld als het misgaat of als het niet werkt.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik mag toch aan nemen dat het wel in de handleiding staat?
Hij zit te via Bluetooth te wappen op het i-Drive LCD-schermquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:42 schreef ook_gek het volgende:
Ts is het al gelukt?
Of ben je in gesprek
je weet nooit hequote:Op zondag 28 maart 2004 01:06 schreef ook_gek het volgende:
volgens mij moet het nu wel lukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |