Dit is er een om te onthouden jaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:02 schreef ds_polleke het volgende:
je kunt met AOL je hele kamer behangen. maar ik weet niet wat je in hemelsnaam met diskettes moet. Maar er zal wel een zich vervelende huisvrouw kerstkaarten van kunnen maken
quote:
Da's ook crea!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:57 schreef Jordy-B het volgende:
de plastic hoesjes loshalen en van de schijfjes zelf een mobile maken.
Je bedoelt? plak je diskettes op je comp?quote:Op zondag 28 maart 2004 14:54 schreef idontlikepizza het volgende:
Bouw er een computer in
Wow... da's creatief!quote:Op zondag 28 maart 2004 16:58 schreef junkiesietze het volgende:
Zet er data op
ja.. niemand doet het meer...quote:Op zondag 28 maart 2004 17:13 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Wow... da's creatief! [afbeelding]
OK, OK, je hebt gelijk!quote:Op zondag 28 maart 2004 17:15 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja.. niemand doet het meer...
hmm... ik heb er een stuk of 100... da's een flinke muismat..quote:Op zondag 28 maart 2004 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
maak er een muismat vanknal er een laag plastic over heen en het is vlak
oh my god...quote:Op zondag 28 maart 2004 14:50 schreef __Saviour__ het volgende:
edit: ow, al gezegd
Maak er de Enterprise van:
http://www.asciipr0n.com/archive/0013/bonnie/craft/
[afbeelding]
Ja paaskaarten bestaan weer niet...quote:Op maandag 29 maart 2004 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou toch echt 3D-kaarten gaan vouwen of zo... je hebt nog ff tot de kerst
Nee hoor, dan zijn ze kapotquote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:50 schreef whothefuckisme het volgende:
zet er spelletjes als tetris en pack-man op ....bewaar ze 100 jaar en ze zijn goud geld waard!!!!!
Helaas, niet nodig, want ik ga niet in Heerenveen naar school...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 04:17 schreef Dr_Crouton het volgende:
Maak er een mesvrije vest van. Het moderne harnas.
Woei, ik hoop dat ik dat niet heb zitten te voorspellen...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:40 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Helaas, niet nodig, want ik ga niet in Heerenveen naar school... [afbeelding]
Hèhè...quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:51 schreef JDude het volgende:
Bind ze samen in bundeltjes van 10, leg ze op willekeurige plekken en zeg dat het verdachte pakketjes zijn![]()
Ik vertrouw die hele jolly niet.......quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
You need:
A disk
Scissors
White or blue kitchen matches (they MUST be these colors!)
Clear nail polish
- Carefully open up the diskette (3.5" disks are best for this!)
- Remove the cotton covering from the inside.
- Scrape a lot of match powder into a bowl (use a wooden scraper, metal might spark the matchpowder!)
- After you have a lot, spread it evenly on the disk.
- Using the nail polish, spread it over the match mixture
- Let it dry
- Carefully put the diskette back together and use the nail polish to seal it shut on the inside (where it came apart).
- When that disk is in a drive, the drive head attempts to read the disk, which causes a small fire (ENOUGH HEAT TO MELT THE DISK DRIVE AND FUCK THE HEAD UP!!). ahahahahaha! Let the fuckhead try and fix THAT!!!
Ben ook niet zo destructief aangelegd...quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:55 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
Ik vertrouw die hele jolly niet.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |