hahah weet je hoe vetquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:07 schreef bravo het volgende:
Ja zeker handig. ouwe opa dat je er bent
Gewonnen van de anderen qua hoogste bod denk ik zoquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewonnen? Je moet hem gewoon betalen hoor
Heupfles, dacht ikquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:12 schreef Pearly het volgende:
ja.. dat heb een speciale naam toch ? da ding ?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:17 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Heupfles, dacht ik
http://images.google.nl/i(...)l&btnG=Google+zoekenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:19 schreef Pearly het volgende:
[..]hahhahahahhah
JA! .. wat dacht je van VELDfles dan
Edit: binnenzak alcoholleuter'ding'
op www.ebay.nlquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:27 schreef boyv het volgende:
Die wil ik ook wel, waar koop je zoiets? In wat voor winkel (slijter?)?
quote:Op zondag 28 maart 2004 18:10 schreef Manweth het volgende:
En hij is ook nog eens handig als kogelvrijvest want je hebt hem altijd in bij je dus als iemand op je schiet en hij raakt het flesje heb je kans dat de kogel afkets.
maarjah die kans is vast even groot als dat een koe een varken verslaat met een potje springtouwen of zo.
Of ze hebben hem van een oud vietnam-lijk afgeplukt, met de stukken rottend vlees er nog aan hangend, vol bloedkorsten en pus enzo.quote:Op maandag 29 maart 2004 03:35 schreef Ricky2k4 het volgende:
Das toch 2de hands? Wie weet wat voor smerige hond daar aan heeft lopen sabbelen. Misschien moest ie em wel verkopen samen met de rest van de inboedel om zn medicatie voor zn chronische dodelijke ziekte te betalen. Misschien is ie ook wel van een dooie geweest en verkoopt de familie hem nu om de begravenis te betalen. Misschien heeft pietje dat ding wel uit het riool gevist en verkoopt ie em nu omdat ie zin aan een patatje heeft,
Maar eh. veel plezier met je aankoop he
volgens mij is dat precies de zelfde maar dan met een plakkertje eropquote:Op maandag 29 maart 2004 13:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[afbeelding]
En juist dat er Slayer op staat maakt dat het ding übercool is. En 5 keer zo duur, maar dat ter zijde.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:38 schreef Manweth het volgende:
[..]
volgens mij is dat precies de zelfde maar dan met een plakkertje erop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |