dat nummer heet Homely Girl..quote:Op maandag 29 maart 2004 21:29 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
UB 40 - Beautiful woman(NB: Radio Veronica heeft UB 40 week...dus....als je Veronica luistert...)
sarah mclachlan... download ook meteen Angel, Adia en I Will Remember Youquote:Op maandag 29 maart 2004 22:52 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Vandaag op veronica een spotje gezien voor buffy the vampier slayer. Het werd begeleid met een plaatje dat ik al eens vaker heb gehoord in een film. Ook is er een trance versie van die luisterd naar de naam: dj delerium - silence vermoed dat het orgineel wat gezongen wordt door een dame ook iets van silence heet maar nu de artiest nog ???
Alvast Bedankt
Weet ik... maar kwam die titel tegen en dacht: " wellicht is dat een album track". Ik ken namelijk niet alles van UB 40quote:Op maandag 29 maart 2004 23:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
dat nummer heet Homely Girl..
klinkt idd bekend.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:08 schreef GM-Damnition het volgende:
Iemand die misschien dit herkent en kan vertellen van wie deze trance-plaat is??
http://members.home.nl/nuts/asjemenou.mp3
quote:Op maandag 29 maart 2004 23:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
sarah mclachlan... download ook meteen Angel, Adia en I Will Remember You
You won't regret it..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:33 schreef Sigmund_Freud het volgende:
thanks ik download ze allemaal!
[..]
Warren G - Prince Igor is het zeker niet. Voor die andere ga ik nog even kijken, maar iedergeval bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:25 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Warren G & The Rapsody & Sissel - Prince Igor [1997]
Overigens, heb ook nog: Gailliano - Prince of peace [1992] in de aanbieding... vrolijk...maar veel minder bekend...
quote:Op maandag 29 maart 2004 23:11 schreef RdP het volgende:
Op The Box zag ik een clip. Hierin zag je versnelde beelden van auto's enz. En teksten zoals "control.. it... control.. them.. control... all". Er zat ook een stukje in de clip met een station en/of vliegveld (ook weer versneld).
En nee, het is niet van Jules & Raoul, hoewel het er wel op lijkt (!).
Geen idee, maar misschien: Ferry Corsten - Rock Your Bodyquote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:32 schreef RdP het volgende:
[..]
wasm, thanks!quote:Op maandag 29 maart 2004 09:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Misschien deze:
Club Robbers - White Stripes - Superplastik
Grtz.
quote:Op maandag 29 maart 2004 17:48 schreef Joppy het volgende:
Ik ben op zoek naar een hardcore nummer wat ik afgelopen zaterdag hoorde bij Buzz Fuzz's birthdayparty.
Het begint met een "zweverige" melodie en met een vrouwenstem. De melodie blijft er het hele nummer in zitten. Het nummer heb ik minstens 4 keer gehoord die avond
Dag Ramses. Dit is ws. het nummer van zijn "ex" als antwoord op eamon's nummer: Frankee - Fuck you backquote:Op maandag 29 maart 2004 20:33 schreef ramses het volgende:
Ik hoorde net een nummer op de radio en volgens mij klonk het wel goed. Het was geloof ik op 3fm en de zin "your sex is weak" kwam er in voor.
Nu was het bij Giel Beelen en was het nummer 7van de interactiv8. Nu kijk is dus op de site en zie ik dat nummer 7 Eamon met Fuck it is. Maar daar komt deze zin helemaal niet in voor... alhoewel het nummer wel een beetje zo klonk...
Ik snap het niet meer. Ben ik nu verkeerd of is het een ander nummer dat ik zoek... (Kazaa en google al geprobeerd)
En de Eindtune zou ik ook wel willen wetenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:45 schreef Campo het volgende:
Ruud gebruikt ieder dag aan het begin van Ruuddewild.nl een muziekje op de achtergrond (als hij begint te praten) en ik ben erg benieuwd welk nummer dit is. Ik heb het programma al gemaild hierover, maar heb geen reactie gekregen.
Dus...weet een van jullie het misschien? Het nummer klinkt nogal oud, maar wel relaxed!
Oh wow jij bent echt helemaal geweldig!!! Je weet niet hoe blij ik nu ben!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:36 schreef AlfredS het volgende:
[..]
Dag Ramses. Dit is ws. het nummer van zijn "ex" als antwoord op eamon's nummer: Frankee - Fuck you back
Dank jequote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:55 schreef Luna1975 het volgende:
Posdnous, kijk even hier op 3fm.nl hier kun je playlists opvragen.
yay gevonden, het was Booker T. and the MG's time is tightquote:Op zondag 28 maart 2004 21:18 schreef marcel348 het volgende:
zoek een nummer, en het heeft een opvallend basloopje, is al wat ouder volgens mij, is instrumentaal, wordt gespeeld door basgitaar, en iets van een orgel/organ. Heb op keyboard stukje na weten te maken: http://home.wanadoo.nl/cohnen/onbekend.midi
Hoop dat jullie het weten!
Nee dat de andere is het ook niet. Het liedje wordt gezongen door een mannelijke stem. Het is meer top40/soft-dance zeg maar.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 07:55 schreef yanggie het volgende:
[..]
Warren G - Prince Igor is het zeker niet. Voor die andere ga ik nog even kijken, maar iedergeval bedankt voor je reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |