Het was Age of Love met Age of Lovequote:Ik zoek een oud house nummer, zonder zang, de video clip was versneld doorgespoeld en was in een woestijn. Ik denk dat het van Jam & Spoon komt maar ik kan daar niets op vinden. Het is uit 92/94 oid.
Wie kan me helpen? Of noem een paar oude house nummers oid
Ik ga even verder zoeken
Mocht je er niet aan kunnen komen: mSnquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:09 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Het was Age of Love met Age of Love
![]()
Deep Purple - Child In Timequote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ken alleen het stukje met :
oehoeeehoeee, oeeeehoeeeeehooeee , oehoeeehoeeee , oeehoeeeehooeeee, en dan steeds ietsje hoger.
Hij was er al achter dat het 14:16:57 CLARITY/JOHN MAYER wasquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Deep Purple - Child In Time![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:10 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Hij was er al achter dat het 14:16:57 CLARITY/JOHN MAYER was
via de playlist van Rebecca Radio
Wie kent hem niet...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:24 schreef Myster_E het volgende:
Ik zoek een kroeg-nummer met als stukjes lyric:
"Ga maar weg, ik zeg je ga maar weg"
"Je hebt me keihard voorgelogen besodemieterd en bedrogen"
-edit- Jannes dus
Royal Gigolosquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:12 schreef j0rrit het volgende:
Ik zoek naar de titel van de 'California Dreaming' remix die ze geregeld op ID&T draaien... Bij DC++ krijg ik alleen maar hits van DJ Sammy - California Dreaming, en daar word je ook niet echt vrolijk van...
chigago hard to say i,m sorryquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nieuw deeltje, vorige is gesloten.
Ik zoek het nummer wat ik wel eens vaker op Rebecca Radio hebt gehoord, vandaag rond 10 voor half 3 (zoiets) was het er ook wel op.
Ken alleen het stukje met :
oehoeeehoeee, oeeeehoeeeeehooeee , oehoeeehoeeee , oeehoeeeehooeeee, en dan steeds ietsje hoger.
Iemanddddd ? dank u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |