abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1276142
Wat kunnen we dit weekend verwachten, ik hoop een spannende race, wie niet trouwens ?

Laten we hopen M Schumacher niet weer wint

Misschien een Williams(BMW) als het heel heet is?

Of een Mclaren, als Mika verder gaat waarmee hij in Silverstone mee bezig was zie ik dat wel zitten

Verder zie ik geen andere teams winnen tenzij de hier boven genoemde teams allemaal uitvallen

En Jos, ja als hij nou een sterkere(snellere) motor had zou hij zeker punten kunnen halen, dat weet ik zeker

-------------------------------------------------------
Mijn top 6(indien het droog blijft)

1. Mika Hakkinen
2. R. Schumacher
3. M. Schumacher
4. JP. Montoya
5. J. Trulli
6. Jos Verstappen (hoop doet leven)

-------------------------------------------------------

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 26 juli 2001 @ 04:16:29 #2
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1276148
Is BernieEcclestone met vakantie?

Kan Schumacher nu het recordaantal GP-zeges van Prost evenaren? Of verbreken?

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_1276232
Ik zie het donker in. Schumel Schufie zal denk ik de pole pakken. En dan zie ik het thuisvoordeel plus een bekend parcour voor hem toch als grootste spelbrekers om hem van succes af te houden.

Ik put hoop uit de laatste race. Mcclaren prutst maar wat aan dit seizoen maar blijkt dan toch in Silverstone ineens wat te kunnen.

Als die Duitser wint en DC weer zo dom rijd als in Engeland dan is dit de laatste race waar ik dit seizoen thuis voor blijf.

Tis toch godgeklaagd dat we net over de helft van het seizoen al een kampioen te zien krijgen. ( En dan ook nog zo eentje )

Ik weet niet wat jullie dervan vinden maar dat puntensysteem klopt voor geen meter. Waarom moet nummer 1 zoveel punten meer krijgen dan een nummer 2 en de rest het maar doen met de overblijselen?
Hoezo we helpen alleen de top teams?
Ik zou graag eens wat gelijkere verdeling zien t/m plaats 10 aan toe. Dan kan die camera zich uit armoede gaan focussen op een gevecht tussen plaats 10 en 11 , i.p.v. een uur lang naar een saai rijdende Ferrari te kijken met 40 sec voorsprong.

Misschien moeten ze terug naar 2,5 liter motors ofzo.

Anyway, dit weekend zou de motorendeal van Pijlen bekend worden gemaakt. Balletje opgooien, wat wordt het?

Ik hoop op BMW , vrees Renault, maar denk dat het een Ford Cosworth fabrieksgrasmaaier wordt . Ferrari zal wel te duur zijn. En zou hij met Ford potten kunnen breken voorin?
Wat zou ik graag zien dat Arrows volgend jaar in een vernieuwde A23 met BMW-kachel wat klappen en steken voorin kan uitdelen. Met onze Dutch Devil die gegarandeert wel het vuur aan de schenen van een 'bepaald melkgezicht' durft te leggen. Jos kent geen angst zoals een Coulthard en ramt Germanen net zo makkelijk in de muur zoals Duitsers dat bij anderen doen...

Speaking of. Voorspelling: Jos gaat voor een 15e qualify en knokt zich tot aan plaats 6.
Hoop doet leven ( maar kut, geen regen )

[Dit bericht is gewijzigd door michelos op 26-07-2001 08:22]

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_1277712
Zaterdag is er om half 12 een persconferentie en gaat Arrows bekend maken dat ze volgend jaar de beschikking hebben over een Cosworth CR4 en dat is dezelfde motor als Jaguar voor volgend jaar. Je kan zeggen over Tom W wat je wilt maar dat is zeker een goede deal want die motor schijnt volgens de geruchten maar 15 miljoen gulden te kosten per jaar en minimaal 60 pk meer als dit jaar met die klote AMT.

Jos volgens jaar vaak in de punten!

pi_1277874
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 04:16 schreef PingPong het volgende:
Is BernieEcclestone met vakantie?

Kan Schumacher nu het recordaantal GP-zeges van Prost evenaren? Of verbreken?

Bernie is niet met vakantie maar heeft net Gran Turismo 3 gekocht en is daar zeer druk mee bezig.
En al die Topics maken over zoiets voorspelbaars als de F1 schiet ook niet op.
Toch nog ff een paar plaatjes ertegen aan gooien.

Het o zo mooie circuit van Hockenheim,voornamelijk veel,heel veel gas geven.

En de start van afgelopen jaar.
Waar der Schumi er zeer mooi vanaf ging met Fischella

Dat dit dit jaar ook maar mag gebeuren.

En wat die geile nieuwe Cossworth-motor in die Arrows van Verstappen voor komend seizoen,verwacht hier nou niet meteen wonderen van,zal wel weer vele technische problemen opleveren aangezien het budget om veel te testen niet aanwezig is bij Arrows.

pi_1277954
Het wemelt inderdaad ineens van de pers-roddels over Ford.

Als die 60 PK klopt doen ze niet veel onder voor de BMW's van nu. En als dat bedrag klopt zou er ook genoeg budget over moeten zijn aangezien BMW's 30-40 miljoen zou hebben gekost en Ferrari's 2e handsjes van dit jaar zelfs 50 Miljoen. In dat opzicht zou je kunnen zeggen TW houdt genoeg geld in de knip om de designers, tekenaars , constructeurs en monteurs
voor een leuke model te laten zorgen.

Ben benieuwd of ze eindelijk eens een A-23 ontwerp op tafel kunnen zetten waarin Jos zijn ei kwijt kan.

Geen over en onderstuur trubbels meer + goeie racemotor + qualificatie-motor + Jos = Punten

Geen over en onderstuur trubbels meer + goeie racemotor + qualificatie-motor + Jos + regen = Podium = Schumacher champagne fles in z'n aars duwen...

Alle Oranje hoop gaat naar volgend jaar en wat dit jaar betreft: Moge de WeerGoden alle minuten regen bezorgen en veel crashes veroorzaken voor Rode Auto's met paardjes... ( Ja, Rubihnjo mag gespaard worden )

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_1279102
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 07:35 schreef michelos het volgende:
Speaking of. Voorspelling: Jos gaat voor een 15e qualify en knokt zich tot aan plaats 6.
Yep, waarna hij drie ronden voor het einde uitvalt.
pi_1280726
Whatever. Dit seizoen is toch al verloren. Zolang er spektakel, inhaalacties en crashes zijn van Duitsers ben ik toch tevreden.
  donderdag 26 juli 2001 @ 22:31:50 #9
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_1280866
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 07:35 schreef michelos het volgende:
Ik zie het donker in. Schumel Schufie zal denk ik de pole pakken. En dan zie ik het thuisvoordeel plus een bekend parcour voor hem toch als grootste spelbrekers om hem van succes af te houden.
Hij kan het parcours wel kennen,vorig jaar kwam die niet verder dan 1 bocht,van mij hoeft die dit jaar ook niet veel verder te komen.
quote:
Ik put hoop uit de laatste race. Mclaren prutst maar wat aan dit seizoen maar blijkt dan toch in Silverstone ineens wat te kunnen.
Logisch Silverstone is nl. het testcircuit van McLaren
quote:
Als die Duitser wint en DC weer zo dom rijd als in Engeland dan is dit de laatste race waar ik dit seizoen thuis voor blijf.
Ik adviseer voor zondag een dagje strand,maar reed DC dan zo dom ?Dacht dat Trulli hem ramde waar die verder weinig aan kon doen,dus schade aan de bak en dan weet je het wel met die gebrekkige F1-onderdelen.
quote:
Tis toch godgeklaagd dat we net over de helft van het seizoen al een kampioen te zien krijgen. ( En dan ook nog zo eentje )
Ik klaag met je mee
quote:
Ik weet niet wat jullie der van vinden maar dat puntensysteem klopt voor geen meter. Waarom moet nummer 1 zoveel punten meer krijgen dan een nummer 2 en de rest het maar doen met de overblijselen?
Hoezo we helpen alleen de top teams?
Tja daarvoor moet je bij Bernie gaan klagen,maar dat de winnaar 10 punten krijgt dat is omdat dan geen ander team de Constructeursprijs van die betrefende GP kan winnen. Die puntentelling gaat volgens mij ook al mee vanaf 1954 of zoiets.Traditie heet zoiets.
quote:
Ik zou graag eens wat gelijkere verdeling zien t/m plaats 10 aan toe. Dan kan die camera zich uit armoede gaan focussen op een gevecht tussen plaats 10 en 11 , i.p.v. een uur lang naar een saai rijdende Ferrarite kijken met 40 sec voorsprong.
Ken nog een seizoen met ene Mansell,dat was pas saai.
En in vergelijking met andere autosport is die hele F1 knap saai,hoorde laatst bij een Cart-race dat het zelfs verboden was om in te halen in de F1,vond het wel een leuke grap.
Ze hadden het vorig jaar toch over die fantastische inhaal actie van Hakinen en Schumacher die op Francorchamps Zonta voorbijreden op een recht stuk,ga een Cart of Nascar race bekijken en je ziet minimaal 10 van die acties per race.
[b][url=http://www.orlandorays.com/]You need a Closer,Call 0900-Rocker for a fastball, slider or split-finger 97mph[/url] [/b]
pi_1281109
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 22:31 schreef DonorHoofd het volgende:
Ken nog een seizoen met ene Mansell,dat was pas saai.
Maar toch wel leuk om naar te kijken. Dat kampioenschap voor Mansell was zo ontzettend verdiend, dus dat zien gebeuren was toch wel mooi.
pi_1281275
Donorhoofd:
quote:
Ik adviseer voor zondag een dagje strand,maar reed DC dan zo dom ?Dacht dat Trulli hem ramde waar die verder weinig aan kon doen,dus schade aan de bak en dan weet je het wel met die gebrekkige F1-onderdelen
Thx 4 the advice maar ik verafschuw die massale gekte richting zee. Laatste keer ontpopte ik me verassend als een commando die via openstaande ramen trachtte binnen te sneaken in een overvolle Intercity.

Over die DC actie. Lijkt me duidelijk. Kijk de beelden er nog maar eens op na. Trullie pakte gewoon de binnenkant en zat er meer dan een band-dikte naast. Oliedomme actie van DC om dan te poort dicht te gooien. Tactisch, strategisch en qua skill van amateur niveau. Voor mij alleen verklaarbaar door het domweg niet gezien hebben dat Trullie aan die kant zat. Wat op zich al weer genoeg zegt over DC.

Nee sorry , ik had al langer mijn twijfels over hem ,maar na Monaco is ie bij mij volledig uit de gratie. Niet de skill en guts hebben om een Bernoldi aan de kant te zetten en dan achteraf gefrustreerd kankeren is incompentie. Hij moet in de leer bij Jos. Die daar wel easily 6 man in de race in een gare frikandel op het meeste kutte inhaalcircuit aan de kant zette.

Triest om te moeten constateren dat F1 inderdaad een saaie oneman show is en dat een groot aantal coureurs eigenlijk al plaats had moeten maken voor een gretigere en brutalere race-lichting. Klink chauvenistisch maar zet Jos bv. in de 2e Ferrari en met geen mogelijkheid zul je de verschillen zien tussen Bari en Schumel. Bari is een ok coureur , maar ook al geen top.

quote:
Tja daarvoor moet je bij Bernie gaan klagen,maar dat de winnaar 10 punten krijgt dat is omdat dan geen ander team de Constructeursprijs van die betrefende GP kan winnen. Die puntentelling gaat volgens mij ook al mee vanaf 1954 of zoiets.Traditie heet zoiets
Lol. Bernie? Die zit hier toch ook op dit forum?
( Ik vind vooral zijn pictures en commentaar erg vermakelijk )
Ennieweej, tradities zijn er om omver gekegeld te worden dus het wordt hoog tijd voor wat actie denk ik zo. Ik zou gewoon een gelijkmatige verdeling maken. Als alleen het eigenrecht op die construcie prijs de reden is van dit alleenrecht vind ik dat een drogreden.
Volgens mij moet de subtop middenmoot en achterban zich samenpakken en sterk maken voor een verandering hier. Dat zou wat fris en nieuw leven kunnen inblazen in de huidige commerciele farce.
quote:
ga een Cart of Nascar race bekijken en je ziet minimaal 10 van die acties per race.
Mee eens. Maar die Cart weet mij ondanks dat alles toch niet te boeien. Ik weet niet precies wat ik er van moet vinden. Of het nou de afgedankte coureurs zijn die het een beetje 2e hands doen aanvoelen of de overdreven Amerikaanse Show , het trekt mij niet. Die pacecar om de haverklap in de race maakt de race wel vaak verassend en leuk daar. Het zal wel zijn dat het hier niet zo leeft. Ik kijk net zo min naar Baseball, NBA of American Football. Te ver van mijn bed en niet boeiend voor me.

Call me oldfashioned. Just don't care.

[Dit bericht is gewijzigd door michelos op 26-07-2001 23:56]

pi_1281281
Nou geniet dit jaar nog maar van de lange rechte stukken, want volgend jaar zullen die er niet meer zijn. Ze maken er dan een 13-in-een-dozijn circuit van.

(klik voor een grotere versie)

pi_1281768
Wie weet schrappen ze het wel van de kalender.

Ik meen dat Moskou, Bachrain, Dubai, Egypte, India
staan te trappelen. Wat? Oja, ver weg hoor ik nog een desperate smeekbede vanuit Zandvoort dat ook mee wil doen. Woehaha. Forget it.

Leg eerst eens een baan van niveau en klasse aan. Blijft nu eenmaal behelpen met zo'n geupdate kart-circuit met als infrastructuur zandwegen.

En Bernie maar zeggen, "Yes, Holland has a chance for future Grand Prixs". Hoezo zoethoudertje voor de naieve wishfull thinkers.

Common. Valkenswaard krijgt em nog eerder... Zandvoort zal het nooit worden.
En de bedrijven hier zijn te duf en angstig om de koppen bij elkaar te steken voor een gloedje-nieuwe baan van allure.

pi_1284707
Als het niet gebruikelijk is of mag hoor ik het graag van de moderators, maar ik heb toch ff de tijden van de vrijdag training gecopied en gepasted.

Vrijdag, Gecombineerde eerste en tweede vrije training
Pos. Coureur Team Land Tijd Totaal onderling Snelheid
Km/uur
1 Eddie Irvine Jaguar Racing Gr Brittannië 1:41.424 -- -- 242.178
2 Juan Pablo Montoya BMW-Williams F1 Colombia 1:41.487 + 0.063 + 0.063 242.028
3 Mika Häkkinen McLaren Mercedes Finland 1:41.949 + 0.525 + 0.462 240.932
4 Rubens Barrichello Scuderia Ferrari Brazilië 1:41.953 + 0.529 + 0.004 240.922
5 Michael Schumacher Scuderia Ferrari Duitsland 1:42.255 + 0.831 + 0.302 240.211
6 Pedro de la Rosa Jaguar Racing Spanje 1:42.302 + 0.878 + 0.047 240.1
7 David Coulthard McLaren Mercede Gr Brittannië 1:42.304 + 0.88 + 0.002 240.096
8 Jean Alesi Prost Grand Prix Frankrijk 1:42.828 + 1.404 + 0.524 238.872
9 Jarno Trulli Jordan Honda Italië 1:42.941 + 1.517 + 0.113 238.61
10 Ralf Schumacher BMW-Williams F1 Duitsland 1:42.987 + 1.563 + 0.046 238.503
11 Giancarlo Fisichella Benetton Playlife Italië 1:43.014 + 1.59 + 0.027 238.441
12 Nick Heidfeld Sauber Petronas Duitsland 1:43.211 + 1.787 + 0.197 237.985
13 Ricardo Zonta Jordan Honda Brazilië 1:43.461 + 2.037 + 0.25 237.41
14 Olivier Panis Lucky Strike BAR Honda Frankrijk 1:43.487 + 2.063 + 0.026 237.351
15 Jenson Button Benetton Playlife Gr Brittannië 1:43.496 + 2.072 + 0.009 237.33
16 Kimi Raikkonen Sauber Petronas Finland 1:43.528 + 2.104 + 0.032 237.257
17 Jacques Villeneuve Lucky Strike BAR Honda Canada 1:43.815 + 2.391 + 0.287 236.601
18 Jos Verstappen Orange Arrows Nederland 1:44.143 + 2.719 + 0.328 235.856
19 Luciano Burti Prost Grand Prix Brazilië 1:44.162 + 2.738 + 0.019 235.812
20 Enrique Bernoldi Orange Arrows Brazilië 1:44.549 + 3.125 + 0.387 234.94
21 Fernando Alonso Minardi Spanje 1:44.730 + 3.306 + 0.181 234.534
22 Tarso Marques Minardi Brazilië 1:45.005 + 3.581 + 0.275 233.919
-- 107% -- -- 1:48.524

Arrows/Asiatech maakt er weer een potje van.
Jos die als vanouds weer pech kende en een benzineslang in de 1e training kapot zag gaan. Bernoldi die weer een motor opblies.

Het zal wel weer behelpen worden morgen met de qualificatie.

Lichtpuntje: Meneer Irvine en De la Rosa met de Ford motor zetten sterke tijden neer. Die motor is dus nu al ok...

pi_1285355
Tukker hoopt stiekem dat R & M Schumacher bij elkaar in de wielen komen en samen het zwarte woud in vliegen...

A la Mercedes at Le Mans!

F1 wordt op den duur een mietjessport... langzame bolides en lousy klotebaantjes (zie boven). De huidige 'top'coureurs durfen al helemaal niet meer in te halen (vooral Ralf en z'n broer). Slechts een enkeling weet nog waar het om draait: aktie! Coureurs als Jos, Jacques en Jean...

Ik ben groot fan maar ik vrees het ergste...

Dus: weg met Max Mosley, der Schumi's en Bernie Ecclestone!

pi_1285386
Schumacher wint weer

vind montoya ook goeie rijder.. (montoya world champion 2004)

h@kinnen is beetje laf.. durft in regen nix te doen...

ReohgnireT
pi_1285469
Als we nu met z'n allen proberen te hopen dat Schumacher de banden in vliegt, zou dat dan helpen?

Ik ken theorien die claimen , als de geest sterk en massaal genoeg iets wenst, dat dat ook in het leven kan worden geroepen...

Schumacher fans moeten even doen alsof ze dit niet hebben gelezen. Sorry.

vrijdag 27 juli 2001 @ 19:41:04 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1285681
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 19:02 schreef michelos het volgende:
Als we nu met z'n allen proberen te hopen dat Schumacher de banden in vliegt, zou dat dan helpen?

Ik ken theorien die claimen , als de geest sterk en massaal genoeg iets wenst, dat dat ook in het leven kan worden geroepen...

Schumacher fans moeten even doen alsof ze dit niet hebben gelezen. Sorry.

Ik hoop erg met je mee

Dat DC maar mag winnen in Duitsland

The truth was in here.
pi_1286114
Lol. Nog meer hopers?

Ja , bij gebrek aan beter dan maar DC ja.

Wat een armoede.

vrijdag 27 juli 2001 @ 21:30:27 #20
9926 Jenga
maar dan anders
pi_1286321
Als Schumacher gewoon in de race blijft zonder pech, zal ie - helaas - ongetwijfeld met zwei vingers in die nase winnen. So far for de spanning.
Deze sjors is niet de enige eikel
pi_1286626
Ze hebben wel regen voorspeld voor morgen en zondag in de regio Hockenheim.

Misschien biedt dat perspectief.

[Dit bericht is gewijzigd door michelos op 28-07-2001 03:38]

zaterdag 28 juli 2001 @ 10:48:10 #22
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_1288076
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 22:39 schreef michelos het volgende:
Ze hebben wel regen voorspeld voor morgen en zondag in de regio Hockenheim.

Misschien biedt dat perspectief.

Ja, denk ik wel.
1. Jos
2. Jean
3. Tarzo

Ik dacht dat F1 fans de beschikking hadden over iets meer hersencellen dan een gemiddelde voetbalhooligan. Sjeezes mensen, wat een flauwekul om te hopen dat Michael de baan afvliegt. Dat is 'm vorig jaar ook meer dan 1 keer overkomen en dat heeft ook niets geholpen

May the best man win!

Ik vond het trouwens wel heel leuk dat Mika de vorige race gewonnen heeft, terwijl ik totaal geen McLAren fan ben, raar hé????????

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_1288101
Michael mag um gerust weer winnen, WK is in principe toch beslist en Ferrari wint dan gewoon terecht.

Ik hoop dat Eddie vandaag weer eens voor een verrassing a la Monaco kan zorgen, Raikonen weer lekker mee tuft en dat er gewoon lekker veel actie op de baan is.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 28 juli 2001 @ 11:06:14 #24
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_1288111
quote:
Op zaterdag 28 juli 2001 10:59 schreef DIGGER het volgende:
Ik hoop dat Eddie vandaag weer eens voor een verrassing a la Monaco kan zorgen, ...
Ik ook!!!
Eddie is gewoon lekker bezig de laatste tijd. Altijd al een een enorm zwak voor hem gehad, en niet alleen omdat hij van die lieve oogies heeft!

Hij laat zien dat hij helemaal niet zo'n beroerde rijder is als menigeen wel eens dacht. Natuurlijk sta je zwaar in de schaduw als Michael Schumacher de eerste rijder van een team is, maar om Eddie alleen de titels van playboy en lolbroek te geven vind ik niet helemaal eerlijk. Hij heeft samen met Jaguar de laatste paar maanden enorm hard gewerkt en ik hoop dat-ie zich vanmiddag op een goede plek neerzet. (Ik hoop stiekum top 8).

pi_1288893
quote:
Sjeezes mensen, wat een flauwekul om te hopen dat Michael de baan afvliegt
Hoezo flauwekul. Ben geen fan van zo'n coureur. En ik had graag nog wat spanning gezien die andere helft van het seizoen. Hij start alvast van plaats 4 achter Mika. En zijn seizoen is verloren. En misschien weet hij stiekem dat hij gaat stoppen. En dus breidt ik bij deze mijn hoop uit en vestig ik hem op Mika die Michael vol van de baan ramt als het niet anders kan om teamgenoot David te helpen. Wat heeft ie te verliezen. En hoe beter je seizoens-frustratie wegwerken om deze man de banden in te rijden.

Overigens was de persconferntie na de Qual. erg vermakelijk zonder Schumel. Waarin zelfs de normaal zo doofstomme Fin openlijk hoopte dat er dingen fout zouden gaan bij Ferrari. Ik bedoel maar.

En Jos . Jos start zelfs achter Bernoldi. Lager dan ooit. 20'ste. Tis duidelijk dat hij nog eerst door een diep dal moet dit seizoen met Arrows alvorens volgend jaar het licht kan worden gezien met de Cosworth.

zaterdag 28 juli 2001 @ 17:46:55 #26
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1289529
In het topic Montoya pole ;) staan nog een aantal reakties op zijn poleposition.

Ben ik wel blij mee weer een andere pole dan Schumacher

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 28 juli 2001 @ 23:22:23 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_1291060
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 18:48 schreef Riduce het volgende:
h@kinnen is beetje laf.. durft in regen nix te doen...
Juist? Voorbeelden?
pi_1292639
Schitterende start Schumacher perfect geramt door Burti kon niet beter.
Maar ja Schumi uitgeschakeld kan niet dus krijgen we een herstart
pi_1292667
quote:
Op zondag 29 juli 2001 14:08 schreef BernieEcclestone het volgende:
Schitterende start Schumacher perfect geramt door Burti kon niet beter.
Maar ja Schumi uitgeschakeld kan niet dus krijgen we een herstart
Helemaal toppie.. hebben ze bij minardi ook nog een beetje luck
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_1292704
vet.. was een leuke inhaal actie van michje )
pi_1292757
damn kwil olav..
ik hoorde al via iemand anders dat jos een pitstop zou maken vanwege zn band (zei olav)..
jos rijd al bijna de pits is gasten hier in belgie
Oh een pit stop voor jos.. even kijken.. oh voor de band.. owjha natuulijk van dat met zonta..
kreun..

[Dit bericht is gewijzigd door FFantaghiro op 29-07-2001 14:55]

zondag 29 juli 2001 @ 15:58:17 #32
13441 KRAM
Heeft een snor.
pi_1292958
Die Ralf Schumacher weer 1e, Barichello 2e en Villeneuve 3e.....

Wat had ik graag gezien dat Verstappen Bernoldi nog voorbij ging, maarja....

Bernoldi is geeinigd voor Verstappen op de plaatsen 8 en 9 dacht ik.

(Die 2 hebben namelijk een gloedje hekel aan elkaar)

BRON: RTL5 met OLAV !!!!!!!!

Hoezo?!
pi_1292982
quote:
Op zondag 29 juli 2001 15:58 schreef KRAM het volgende:
Die Ralf Schumacher weer 1e, Barichello 2e en Villeneuve 3e.....

Wat had ik graag gezien dat Verstappen Bernoldi nog voorbij ging, maarja....

Bernoldi is geeinigd voor Verstappen op de plaatsen 8 en 9 dacht ik.

(Die 2 hebben namelijk een gloedje hekel aan elkaar)

BRON: RTL5 met OLAV !!!!!!!!

huil.. geen olav.. mopper

owkeej jonguhs nu duimen dat michje over 3 weekjes ffies ik meen 3 pnt meer haalt dan coulthard dan heeft ie zn 4de wereld kampioen schap erbij

pi_1293005
quote:
Op zondag 29 juli 2001 16:06 schreef FFantaghiro het volgende:

[..]

huil.. geen olav.. mopper

owkeej jonguhs nu duimen dat michje over 3 weekjes ffies ik meen 3 pnt meer haalt dan coulthard dan heeft ie zn 4de wereld kampioen schap erbij

FF duimen dat die wereldkampioen wordt????
Heb ie het goed wies kapot ofzo???
Duim alleen maar dat die een zwaar ongeluk krijgt waar die zwaar ongelukkig uitkomt,hij heeft nu 2x mazzel gehad de laatste weken maar de derde keer is scheepsrecht.
pi_1293029
quote:
Op zondag 29 juli 2001 16:15 schreef BernieEcclestone het volgende:

[..]

FF duimen dat die wereldkampioen wordt????
Heb ie het goed wies kapot ofzo???
Duim alleen maar dat die een zwaar ongeluk krijgt waar die zwaar ongelukkig uitkomt,hij heeft nu 2x mazzel gehad de laatste weken maar de derde keer is scheepsrecht.

Neej daar gaank nie voor duimen..
hij had 94 & 95.. dus dan zal het nu 00 & 01 worden
Maar hij wordt wel wereld kampioen maar zou prettig zijn dattie dat meteen pakt in hongarije
pi_1293040
[droom_mode on]
lach owjah en daarna (na dit seizoen) gaatie met pensioen ennuhm dan gaat montoya naar ferrari wordt ie eerste rijder en wordt ie schumi 2
of zn broertje mag ook
[droom_mode off]
pi_1293059
quote:
Op zondag 29 juli 2001 16:23 schreef FFantaghiro het volgende:

[..]

Neej daar gaank nie voor duimen..
hij had 94 & 95.. dus dan zal het nu 00 & 01 worden
Maar hij wordt wel wereld kampioen maar zou prettig zijn dattie dat meteen pakt in hongarije

Helemaal niet prettig.
Beslissing in de laatste wedstrijd aub

Maar eindelijk weer eens een mooie race vandaan!

pi_1293070
quote:
Op zondag 29 juli 2001 16:25 schreef FFantaghiro het volgende:
[droom_mode on]
lach owjah en daarna (na dit seizoen) gaatie met pensioen ennuhm dan gaat montoya naar ferrari wordt ie eerste rijder en wordt ie schumi 2
of zn broertje mag ook
[droom_mode off]
nja, vraag me af hoe Montoya rijdt in gevechten zeg maar. Hard rijden kan'ie wel, maar heb hem nog nooit zien knokken voor een plek.
pi_1293083
quote:
Op zondag 29 juli 2001 16:31 schreef fokje het volgende:

[..]

nja, vraag me af hoe Montoya rijdt in gevechten zeg maar. Hard rijden kan'ie wel, maar heb hem nog nooit zien knokken voor een plek.

Nah tijdje terug had ie zown vette inhaal actie. weet zo gauw ffies nie meer hoe dat circuit heet.. dat erg smalle geloof in oostenrijk ofzow.. Daar haalde die ik meen Rubens zo mooi in (geheugen is niet helemaal ok meer dus zal vannalles niet aan kunnne kloppen maark weet wel dattie dat erg mooi deed)
Maar offie echt kan vechten, tjah dat is ws voor hem een weet en voor ons een vraag.. maark denk wel dattie dat kan hoor!
pi_1293093
Tuurlijk kan Montoya wel vechten,loopt meestal alleen fout af,crashes of bezoek van de grindbak,maar knokken kan die wel,vergeet niet dat die in 1999 kampioen werd in de CART-serie
pi_1293219
Leuke race. Eindelijk eens een Ferrari-motor die het begeeft. Ik dacht die dingen gaan nooit kapot. Concludeer bij deze ook even gemakshalve dat het massale hopen op een Schumacher-debacle helpt.

Jos werd op het eind door Bernuldi wel even op z'n plaats gezet. Nadat ie openlijk hem als slechtste collega bestempelde waarmee ie ooit had gewerkt.
Beide starts waren weer als vanouds van hem maarja, doordat zo'n Zonta achterop hem rijdt, worden achteraf gezien toch maar mooi punten door de neus geboord hier. Jammer. Na de 1e start stond ie toch 11e dacht ik .

En niet om te vlammen maar eh, Dhr. M. Schumacher bleef toch wel heel verleidelijk in het midden rijden toen zijn frikandel het niet deed bij de 1e start.
Hoezo stilletjes hopen op een crash en een code rood waardoor ie toch nog mee kan doen...
Gelukkig staken de Goden hier een stokje voor en lieten ze hem later alsnog langs de kant naar de radio luisteren.

Overigens, ook gezien hoe bot zijn broer hem passeerde na de finish? Der Michael wou even opgepikt worden door de winnaar maar kwam van een koude kermis thuis. Ralph zag hem niet eens staan. Lol. Ik had juist gas bijgegeven.

pi_1293244
quote:
Op zondag 29 juli 2001 16:29 schreef fokje het volgende:

Maar eindelijk weer eens een mooie race vandaan!

Oh ? Welke acties heb ik dan allemaal gemist ?

Racen my ass , alleen maar uitvallers.

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
  zondag 29 juli 2001 @ 17:48:11 #43
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_1293272
quote:
Op zondag 29 juli 2001 16:31 schreef fokje het volgende:

[..]

Hé da's toevallig, ik kwam na de race tot dezelfde conclusie voor wat betreft Ralf. We hebben gezien dat-ie onwijs hard kan rijden, maar echt veel stoere acties heb ik hem nog niet zien maken.

Ik vond het een leuke race, er gebeurde genoeg.
Rubens heeft een hele goede race gereden en ik moet mijn kritiek op hem van de afgelopen weken weer een beetje terugnemen. Natuurlijk baal ik van het uitvallen van Michael Schumacher, maar nog harder baal ik van het uitvallen van Montoya, ik had het hem heel erg gegund. Maar zoals Olav al vertelde: zijn rijd komt echt nog wel.

pi_1293612
quote:
Op zondag 29 juli 2001 17:36 schreef Guus het volgende:

[..]

Heb jij je ogen in je zak gehad ofzo.
  zondag 29 juli 2001 @ 20:30:45 #45
13441 KRAM
Heeft een snor.
pi_1293706
Ik zou eerder zeggen:

Laten we duimen dat Jos nog een keer een puntje pakt d.m.v. bij de eerste 6 te komen

Hoezo?!
  zondag 29 juli 2001 @ 20:32:10 #46
13441 KRAM
Heeft een snor.
pi_1293716
quote:

[..]

Barichello ging er 2 of 3 keer aan de BUITENKANT langsheen........

Weet ik veel welke acties nog meer.......

Hoezo?!
pi_1294543
quote:
Op zondag 29 juli 2001 20:32 schreef KRAM het volgende:

[..]

Barichello ging er 2 of 3 keer aan de BUITENKANT langsheen........

Weet ik veel welke acties nog meer.......

Precies! Dat waren magistrale acties!!! Rubinhooooooo!

[back from italy]
[back to Fok!]

.
pi_1294652
Mercedes heeft de contractverlenging met Hakkinen en Coulthard die op het programma stond voor de GP van Duitsland uitgesteld.
Wat heeft dat te betekenen?
pi_1294818
quote:
Op zondag 29 juli 2001 23:31 schreef BernieEcclestone het volgende:
Mercedes heeft de contractverlenging met Hakkinen en Coulthard die op het programma stond voor de GP van Duitsland uitgesteld.
Wat heeft dat te betekenen?
Dat ze hun contract nog niet verlengt heben

Sorry kon het niet laten...

pi_1295216
Tis met beide coureurs 3 keer niks dit seizoen.
En laat ons eerlijk zijn. Echte toppers zijn het ook niet. Ok ze hebben veel pech met het materiaal maar toch als je dan weer ziet hoe een Hakinnen zich vandaag meteen de kaas van het brood laat eten dan zou ik zeggen, pak jij je pensioen maar.

Mochten er stoelen vrijkomen is de vraag of Jos te vroeg heeft getekend bij Arrows. Want hij zal niet weg gaan voor een Sauber of een Jordan, dat is t.o.v. volgend seizoen geen verbetering. Maar als een top team aan de deur klopt bij Rothengather dan zal Jos toch wel moeten kunnen gaan?
Clausules zijn neem ik aan ingebouwd in die contracten?

[Dit bericht is gewijzigd door michelos op 30-07-2001 18:04]

pi_1295347
Gave race was het, veel actie, onvoorspelbare dingen etc.

2 gave starts van Barichello ook, die heeft gisteren gewoon 5 keer een McLaren ingehaald... 2 plek was dus een terechte belonging voor zijn goede racen vond ik.

En ik denk dat met name de heren van Sauber en Jaguar zich flink achter de oren gekrabt hebben, die hadden plek 3 en verder up for grabs gehad, als ze niet waren uitgevallen door pech danwel een niet oplettende de la Rosa.

Michael moet gewoon zorgen zsm wereldkampioen te worden, dan kan er voor plek 2 in zowel WK stand bij de rijders, als de constructeurs, nog een flink gevecht gaan plaatsvinden, en ook de strijd tussen BAR en Jordan/honda is interessant.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 30 juli 2001 @ 15:07:12 #52
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1297115
quote:

[..]

Mag ik vragen waarom je eigenlijk nog kijkt naar F1? Heb je zolang ik op Fok post nog niet positief (erover) gehoord maarja dat is eigenlijk in t algemeen
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_1297550
quote:
Op maandag 30 juli 2001 15:07 schreef Machiel het volgende:

Mag ik vragen waarom je eigenlijk nog kijkt naar F1?

Ja hoor , vraag maar.
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_1297559
quote:
Op maandag 30 juli 2001 02:28 schreef michelos het volgende:

Maar als een top team aan de deur klopt bij Rothengather dan zal Jos toch wel moeten kunnen gaan?

HAHAHAHAHA , Jos en een topteam
pi_1297620
quote:
Op maandag 30 juli 2001 15:07 schreef Machiel het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je eigenlijk nog kijkt naar F1? Heb je zolang ik op Fok post nog niet positief (erover) gehoord maarja dat is eigenlijk in t algemeen

Misschien kijkt hij alleen maar om de pitspoezen te kunnen bewonderen?
pi_1297625
quote:
Op maandag 30 juli 2001 08:05 schreef DIGGER het volgende:
Gave race was het, veel actie, onvoorspelbare dingen etc.

2 gave starts van Barichello ook, die heeft gisteren gewoon 5 keer een McLaren ingehaald... 2 plek was dus een terechte belonging voor zijn goede racen vond ik.

Morele winnaar voor mij deze race was Barichello....inderdaad! Die man deed magistrale dingen gisteren.
pi_1298624
quote:
Op maandag 30 juli 2001 16:39 schreef Doix het volgende:

[..]

Morele winnaar voor mij deze race was Barichello....inderdaad! Die man deed magistrale dingen gisteren.

En zijn inhaalacties deze race zijn in mijn ogen al de inhaalacties van het jaar (alledrie de acties op die Mclarens). Montoya op Trulli in Imola en Coulthard op Schumacher in Brazilie zitten voor mij ook in dat rijtje. Ik hoop dat Schumi de genadeklap voor het kampioenschap nog 1 race uitstelt tot Spa, want daar ben ik drie dagen bij .
De Williamsen waren gister trouwens magistraal bezig. Maar ik vind Barrichello toch wel een morele winnaar.
pi_1307697
quote:
Op maandag 30 juli 2001 02:28 schreef michelos het volgende:
Tis met beide coureurs 3 keer niks dit seizoen.

Nee, ´t gaat echt nergens over met Mika en David he, dit seizoen? Ze zullen inderdaad allebei ineens wel last hebben van een inzinking. Ooit wel eens bij stilgestaan dat zoiets aan meerdere factoren te wijten valt?

En laat ons eerlijk zijn. Echte toppers zijn het ook niet. Ok ze hebben veel pech met het materiaal maar toch als je dan weer ziet hoe een Hakinnen zich vandaag meteen de kaas van het brood laat eten dan zou ik zeggen, pak jij je pensioen maar.

Nee, ´t zijn geen echte toppers...De afgelopen twee jaar hebben ze echt helemaal niks van zich laten horen...

Mochten er stoelen vrijkomen is de vraag of Jos te vroeg heeft getekend bij Arrows. Want hij zal niet weg gaan voor een Sauber of een Jordan, dat is t.o.v. volgend seizoen geen verbetering. Maar als een top team aan de deur klopt bij Rothengather dan zal Jos toch wel moeten kunnen gaan?
Clausules zijn neem ik aan ingebouwd in die contracten?

*boink*
www.leonruben.tk
pi_1307826
Als je 'kwoot', doe het dan ook goed.

Nu lijkt alsof ik die onzin van jou heb geschreven nl.

quote:
Ze zullen inderdaad allebei ineens wel last hebben van een inzinking
Nee, wat er niet in zit kan er ook niet uitkomen.
quote:
Ooit wel eens bij stilgestaan dat zoiets aan meerdere factoren te wijten valt?
Ja, aan een iets mindere motor en slecht LC pakket.
Buiten dat, als alles wel goed gaat ( en dat ging het best wel vaak ), zie ik ze nog prutsen van hier tot ginder. En dan heb ik het vooral over DC, die beter in de Cart kan gaan rijden als 2e hands coureur zoals hij de laatste tijd bezig is.
Heeft die last van een zomerslaap ofzo?
pi_1307987
Sorry voor dat foute quoten. Doe ik inderdaad niet vaak.

Ik vind het grappig om te zien dat er -nu het een jaartje wat minder gaat bij die Silberpfeile- meteen allerlei mensen gaan roepen dat er iets mis is met de coureurs. Ook op het formule 1 forum heerst die tendens ineens de afgelopen weken. Hoe kun je nou zeggen dat Mika en David geen talent hebben, of het ineens kwijt zijn? Alle coureurs in de Formule 1 zitten op die plekken, omdat ze gewoon tot de beste coureurs ter wereld behoren, geen één (nou ja, eentje dan) uitgezonderd. Daarom vind ik het persoonlijk zo jammer dat er dan meteen gezegd wordt dat Mika en David niets voorstellen. Dat zeg je toch ook niet van een -bijvoorbeeld- Villeneuve?

Voor de rest ben ik het met jouw geschetste beeld in dit topic eens over de Formule 1 van dit jaar. Het is zo langzamerhand een one-man-show van die Scuderia geworden, met der Michael in de hoofdrol. Waar zijn de tijden gebleven dat er tot de laatste race spanning was, en je op het puntje van de bank de race zat uit te kijken? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het knap wat ze daar in Italië allemaal voor elkaar boksen, maar voor het amusementsniveau is het natuurlijk best wel funest.

Sjonge, ik kan wel een A4-tje volpennen hierover...

www.leonruben.tk
pi_1308293
Wat let je? Het mag wel hoor, dit is een forum...

Wat betreft David en Mika. Ik heb ze nooit uitzonderlijk gevonden. Altijd het geluk hebbend dat ze het juiste materiaal hadden en op het juiste moment hun slag hebben kunnen slaan. Ik zeg ook niet dat het helemaal niks is met hun. Ik zeg dat het erg matig is, en niet getuigd van top klasse.

Ok Mika heeft wel heel veel pech dit seizoen maar komt sowieso erg uitgeblust over. Na zijn topjaar '99 toen ie kampioen werd ( doordat MS zijn been brak.. )heeft ie dat niveau niet meer gehaald. Sinds 2001 heeft ie een zoontje, misschien ligt het daar aan...

Ja en van David, sorry maar die heeft nooit eruit kunnen halen wat er in zit en lijkt dit seizoen de sufferd van het circuit met zijn blunders. Misschien dat ie sinds zijn crash met dat vliegtuig zijn scherpte heeft verloren.

Wat ik wil zeggen is, ik kijk niet naar het verleden.
Je moet naar het heden kijken. Net als in voetbal heb je met de vorm van een seizoen en zelfs de dag te maken. En het kan best zijn de het wat dat betreft , ook al leek het allemaal erg goed vroeger, nu over is.

Wat betreft Villeneuve, die rijdt toch ook niet in een top-team? Een topteam-coureur moet top rijden. Elke race. Zoals helaas MS.
En tot slot wat de verdeling van de stoeltjes betreft, die zijn ook echt niet zo goed verdeeld als jij denkt. Daar zit een ook andere redenen achter. Bij de mindere en middenmoot teams kiest men vaak voor een toprijder als 1e coureur en daarnaast vaak iemand die een hoop poen meeneemt en sponsors. Vandaar dat een aantal rijders vooral op basis van commercie en sponsor als 2e rijder erbij zitten ( Bernoldi met Red Bull ). Ook al zijn het ook geen absolute nullen ofcuz.
Laat Sauber nu net met de neus in de boter zijn gevallen dit jaar. Ik zie niet in dat die 2 coureurs ( Rai en Hei ) hoger moeten worden aangeslagen , onervaren als zij zijn, dan Jos. En ook Alonso en Alesi zouden denk ik andere teams moeten hebben. Sja en het verhaal Frentzen is bekend, die had het ook niet, maar gelukkig zag men dat in en is ie gedumpt. Talk about het niet eruit halen wat erin zit en uit vorm zijn. En kijk hoe snel je bedankt bent...

pi_12197173
jammer dat jos der weer uit legt.
pi_12197321
Bridgestone
pi_12197353
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 15:18 schreef Binsbergen het volgende:
jammer dat jos der weer uit legt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around