Ja, ik heb het zelf gemaaktquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:40 schreef seriewoordenaar het volgende:
Zelf gemaakt? Indien ja: mooi werk.
Bouw je Starry Night na, of kijk je naar je eigen behoeftes?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:41 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ja, ik heb het zelf gemaakt
De homepage is idd niet professioneel, maar het gaat om het programma. Het maken van het programma was leuk, het maken van de homepage was saai, daar heb ik ook niet al te veel aandacht aan besteedquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:40 schreef babba het volgende:
Ziet er niet erg professioneel uit, en het feit dat er een planet homepage word gebruikt maakt het er niet beter op.
Niet dat ik het beter zou kunnen
Nou als ik Starry Night na zou bouwen, zou ik wel wat lang bezig zijn. Maar ik kijk vooral wat ik handig zou vinden. Natuurlijk heb ik wel naar andere programma's gekeken, vooral naar andere freeware en Skymap heb ik gekeken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:42 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Bouw je Starry Night na, of kijk je naar je eigen behoeftes?
Bedankt.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:42 schreef Dutchman77 het volgende:
Ziet er mooi uit. Waarin is het geprogrammeerd en hoe kom je aan die databases? (voor de sterren, de baan van de aarde en andere planeten om de zon, de manen...)
Mee eens, door die grootte vind ik het vrij onoverzichtelijk worden. Verder zou ik een snelkoppeling op mijn desktop ook erg waarderen..quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:11 schreef AdrianusV het volgende:
Wel één vraag: kunnen die sterren niet kleiner worden afgebeeld? M'n beeld verdrinkt zowat met witte schijfjes.![]()
Nou, de heldere sterren worden bewust groter afgebeeld om het onderscheid tussen heldere en zwakke sterren te zien. Als je helemaal uitgezoomd ben en je hebt alle sterren afgebeeld, dan kan ik het me voorstellen dat je verdrinkt in de witte schijfjes.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:11 schreef AdrianusV het volgende:
Heel goed dat je zo'n programma gemaakt heb. Ik zou het zelf niet kunnen. Wel één vraag: kunnen die sterren niet kleiner worden afgebeeld? M'n beeld verdrinkt zowat met witte schijfjes.![]()
Suc6 verder met het proggie!
Het was maar een suggestie mijnerzijds, als één van de gebruikers. Als de rest er geen moeite mee heeft moet je 't gewoon zo laten. Maar op mij komt die zee van witte schijven niet echt realistisch over, da's alles. Verder gewoon goed programma hoor, ga d'r vooral mee door!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:57 schreef whosvegas het volgende:
Nou, de heldere sterren worden bewust groter afgebeeld om het onderscheid tussen heldere en zwakke sterren te zien. Als je helemaal uitgezoomd ben en je hebt alle sterren afgebeeld, dan kan ik het me voorstellen dat je verdrinkt in de witte schijfjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |