quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:24 schreef hallodagg het volgende:
ps: Jimi Hendrix rulez!
Ik ben bloedserieusquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:17 schreef Youssef het volgende:Wat een triest topic
Ben ik het mee eens. Je moet de 60s ook niet te rooskleurig zien. Niet iedereen was toen zo vrijblijvend en progessief. En aan de andere kant moet je de huidige tijd niet te zwartgalllig bekijken. Er zijn veel goede dingen nu.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:39 schreef Acquiesce het volgende:
Deze tijd lijkt misschien wat meer agressief / gepland / plastisch te zijn. Maar aan de andere kant zijn de jaren '90 / '00 weer erg rijke jaren met een enorme vrijheid.
Ik heb wel het idee dat de primitievelingen van nu, vroeger net zo min relaxte mensen zouden zijn geweest. Met andere woorden, als je je niet teveel aantrekt van vervelende mensen maar gewoon je eigen ding doet, is deze tijd nog best cool.
Ja, heel grappig. Maar ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die met MINDER respect hun leven door willen brengenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:19 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus![]()
Ik probeer het uiterste uit mijn leven te halen in dit tijdperk, maar dat neemt mijn verlangen niet weg....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, heel grappig. Maar ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die met MINDER respect hun leven door willen brengenLijkt me een beetje een retorische vraag van jou kant.
En als je over techniek, comfort en andere materiele onzin gaat praten dan leef ik toch liever in dit tijdperk![]()
Ik probeer het uiterste uit mijn leven te halen in dit tijdperk, maar dat neemt mijn verlangen niet weg....En misschien heb ik wel een te geromantiseerd beeld van die tijd, misschien ook niet; wie zal het zeggenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, heel grappig. Maar ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die met MINDER respect hun leven door willen brengenLijkt me een beetje een retorische vraag van jou kant.
En als je over techniek, comfort en andere materiele onzin gaat praten dan leef ik toch liever in dit tijdperk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |