ik weet niet waar jij woont maar: afsteken en in de noordzee laten zinkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:14 schreef oling.org het volgende:
Net zoals met Brabant zou moeten gebeuren, verstoten..
Amateur. Prik dan een dijkje door.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij woont maar: afsteken en in de noordzee laten zinken
Dat is al eens gebeurdquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:15 schreef oling.org het volgende:
[..]
Amateur. Prik dan een dijkje door..
Ok. Steek dan de Randstad maar af.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is al eens gebeurd
niet origineel meer!@
mooi werkje toch!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:17 schreef oling.org het volgende:
[..]
Ok. Steek dan de Randstad maar af..
kleine frot auto?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:51 schreef blieblie het volgende:
Vraagje, wat is een Cuero![]()
in je postgeschiedenis staan ze niet...en een ander topic waar ik gereageerd heb en vol is blijft bij mij wel staanquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:22 schreef FlowDesign het volgende:
geen id, ik zet de ehv topics voortaan in m'n bookmarks
volle onzin topics vallen deruit oid.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in je postgeschiedenis staan ze niet...en een ander topic waar ik gereageerd heb en vol is blijft bij mij wel staan
raar
niet alle volle topics... ik heb er nog 1 uit UVTquote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:16 schreef FlowDesign het volgende:
volle topics verdwijnen idd uit alle lijsten maar niet uit je bookmarks
ja, zo'n bak waarin je eigenlijk nog niet eens dood in wil gevonden wordenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
volle onzin topics vallen deruit oid.
Ist dan niet een Daihatsu Cuore??.
Helmonderquote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:30 schreef FlowDesign het volgende:
er staat een keer "in" te veel
dat ben ik ookquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:00 schreef FlowDesign het volgende:
wees er maar trots op
wat zoek je dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:46 schreef FlowDesign het volgende:
nu zou je denken dat als je met DC++ op een hub zit met meer dan 4.000 users die bij elkaar meer dan 200 TeraByte sharen, toch wel datgene kunt vinden dat je zoekt...![]()
Ik zocht de volledige - niet demo - versie van DTI Recover It All Pro 6...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat zoek je dan?
Oh mijn God!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:53 schreef daNpy het volgende:
12 maanden lang, 0,04 euro pér maand teveel
ook niks te vinden op de hubs waar ik zit neequote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zocht de volledige - niet demo - versie van DTI Recover It All Pro 6...
maar het hoeft niet meer want ik heb met 3 andere programma's geprobeerd die data terug te halen en als ze al iets vinden dan zijn de bestanden corrupt
Dus voor mij houdt het hier op. Jammer dan.
nope, human error:quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook niks te vinden op de hubs waar ik zit nee
harde schijf gecrasht?
hmm die onthou ik..ik moet nog een stel fatsoenlijke schoenenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:53 schreef FlowDesign het volgende:
Oh BB, ik weet waar je moet gaan kijken voor sneakers:
http://www.boudewijns-schoenen.nl/
ik zag stom toevallig een adv. van hun in het ED staan met een plaatje van Quicks, dus ik d8 ff die site checken: mooi site, mooie winkel ook wel zo te zien.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:57 schreef blieblie het volgende:... Kga daar es kijken volgende week.
video van mash??quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:25 schreef blieblie het volgende:
Mashvideo is okee.
en ga jij nog iets leuks doen btw?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:24 schreef blieblie het volgende:
Jij ook veel plezier![]()
MTV mashquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:26 schreef gazylady het volgende:
[..]
video van mash??
Eerst socializen bij mijn ouders, mijn pa viert zijn verjaardagquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:27 schreef gazylady het volgende:
[..]
en ga jij nog iets leuks doen btw?
je hebt een e-mail (als het goed is)quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:26 schreef gazylady het volgende:
![]()
->
![]()
op hotmail???????quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
je hebt een e-mail (als het goed is)
heb je geen ander e-mail adres?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:38 schreef gazylady het volgende:
[..]
op hotmail???????
daar kan ik niks mee.....
gister in alle laate mn wachtwoord veranderd....en vergeten...dacht nog zo, niet vergeten....
dat ik ben......
![]()
waarom verander je je password danquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:38 schreef gazylady het volgende:
[..]
op hotmail???????
daar kan ik niks mee.....
gister in alle laate mn wachtwoord veranderd....en vergeten...dacht nog zo, niet vergeten....
dat ik ben......
![]()
idemquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:41 schreef gazylady het volgende:
ja, check je meel.....haha
Ze maken gewoon gave en originele muziekquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:44 schreef blieblie het volgende:
Pharrel Williams is the master.
bedoel je dat je Fok! wachtwoord hetzelfde was als dat van je MSN/Hotmail ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:44 schreef gazylady het volgende:
omdat IEMAND het wist... (wie voelt zich aangesproken??) en ik meel veilig of ik meel niet....
k*tzooi (figuurlijk..
euhhhhquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
bedoel je dat je Fok! wachtwoord hetzelfde was als dat van je MSN/Hotmail ?
ja dusquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:47 schreef gazylady het volgende:
euhhhh![]()
Die asielzoekers die élke keer herrie schoppen bij het OVquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Oh mijn God!
Dalijk hebben arme asielzoekers niet genoeg geld om eten te kopen omdat jij te veel hebt gekregen! Asociale!
weet niet hoe jullie dat doen, maar op een gegeven moment weet ik al mijn 16 wachtwoorden niet meer als mn hoofd al zooo bomvol zit met van-alles-en-nog-wat..{quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
bedoel je dat je Fok! wachtwoord hetzelfde was als dat van je MSN/Hotmail ?
origineel is het niet. Als je je bedenkt dat 80% van wat in de hitlijsten staat geproduceerd is door the Neptunes.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze maken gewoon gave en originele muziek
Als je nou je nou eens 1 of 2 wachtwoorden (admin/user accounts) neemt, die gewoon onthoud en NIET uitgeeft aan anderen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:50 schreef gazylady het volgende:
[..]
weet niet hoe jullie dat doen, maar op een gegeven moment weet ik al mijn 16 wachtwoorden niet meer als mn hoofd al zooo bomvol zit met van-alles-en-nog-wat..{
en dan zijn 3 verschillende bijvoorbeeld wel fijn..
hieruit blijkt nog maar weer eens dat ik Toch een vrouw ben....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja dus
nja, volgens mij heb ik dat ook heel lang ghead hoor
btw, er zit een slotje op jouw fotoboek en ik zie er nog steeds geen foto's in staan![]()
HAHAHA, tjaaaaaaa........quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als je nou je nou eens 1 of 2 wachtwoorden (admin/user accounts) neemt, die gewoon onthoud en NIET uitgeeft aan anderen?
btw daar kan ik dan ook niet veel mee zonder ww....mr WEER eens een nieuwe aanvragen dan.....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:49 schreef FlowDesign het volgende:
btw, er zit een slotje op jouw fotoboek en ik zie er nog steeds geen foto's in staan![]()
hoe ben je nu weer ingelogd met dit Fok! account dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:56 schreef gazylady het volgende:
[..]
btw daar kan ik dan ook niet veel mee zonder ww....mr WEER eens een nieuwe aanvragen dan.....
*zucht*
is een ideetje ja....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:54 schreef blieblie het volgende:
ik heb voor onbelangrijke dingen als internetaccounts (hotmail, fok, tweakers, en al die 300 andere fora) 2 passwords, en de belangrijke dingen als ftp's, pop3 servers etc. hou ik de originele passwords van aan welke ik gewoon bewaar op papier in de map "belangrijke documenten".
zit aan mn IPnummer verbonden....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
hoe ben je nu weer ingelogd met dit Fok! account dan?
maar dan kun je in je profiel toch gewoon je wachtwoord aanpassen? Dan weet je weer wat het isquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:57 schreef gazylady het volgende:
[..]
zit aan mn IPnummer verbonden....
smart he??![]()
ja, duhh, moet je eerst je oude ww opgeven om m te wijzigen...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
maar dan kun je in je profiel toch gewoon je wachtwoord aanpassen? Dan weet je weer wat het is
nee, alleen mij toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:02 schreef gazylady het volgende:
1 ding, ik ga jullie strax alsk mn ww weet allemaal toevoegen.....
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:01 schreef gazylady het volgende:
[..]
ja, duhh, moet je eerst je oude ww opgeven om m te wijzigen...![]()
+ al die 100duizenden (?) anderen.....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
nee, alleen mij toch?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:04 schreef gazylady het volgende:
[..]
+ al die 100duizenden (?) anderen.....
maar jou iig ja...![]()
ik ken der...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:35 schreef gazylady het volgende:
[quote]Op zaterdag 27 maart 2004 19:33 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb een stalkster
*foon op geluid uit zet*
wie zegt dat het geen hij is?![]()
Zeg je toch dat je niet van dat soort dozen gediend bent?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ken der...
tijdje mee gerotzooid tot ze ervandoor ging met een ander...ze is weer vrijgezel en ineens kan ze mijn nummer weer herinneren, voegt ze meer toe op msn en begint ze te mailen![]()
en nu vindt ze het raar dat ik niet reageer...
nouja, 8 uur geweest, tijd voor bier![]()
doe ikquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:09 schreef FlowDesign het volgende:
niet toegeven aan zo'n biatch ArTic, gewoon een lekker biertje vatten
have phunquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:13 schreef gazylady het volgende:
mr goed, fijne avond nog allemaal espacialy flow!
heb ik sinds me geboortequote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:18 schreef gazylady het volgende:
[..]
haha, dat beertje doet t m..![]()
maar het gaat om het bier natuurlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb ik sinds me geboorte
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:20 schreef FlowDesign het volgende:
ArTic, moet jij dat boek van Server2003 "uit je hoofd kennen" ?
ik wou al zeggenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]no fscking way...900 pagina's
dat is mijn naslagwerk voor als ik er ff niet uitkom
eerste paar hoofdstukken zijn voornamelijk voorbereiding en installatie..daarna alles instellen enzo, niet echt diepgaand maar wel handig om ff op te zoeken wat bijvoorbeeld ook alweer een dfs is enzoquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik wou al zeggen
Geenstijl is tegenwoordig idd geen stijl meerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:06 schreef FlowDesign het volgende:
- een roze Geenstijl shirt
- eentje met een plaatje en tekst: Pimpin' aint easy
- een rode met witte tekst: Shock me! say something intelligent![]()
Fucking koud was het iig wel zeg, damnquote:Op zondag 28 maart 2004 05:01 schreef blieblie het volgende:
De eerste "zomer"morgen wel te verstaan.
*burp*quote:Op zondag 28 maart 2004 14:26 schreef febster het volgende:
[..]
Fucking koud was het iig wel zeg, damn
en ooh: Ha flow![]()
of de costaquote:Op zondag 28 maart 2004 22:18 schreef blieblie het volgende:
mij smse?
waarvoor?
je had ook naar de Miller/Boston kunnen komen![]()
.
gaaf manquote:Op zondag 28 maart 2004 22:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Paupertent.
Boereuh Boereuh Boereuh *ow fuck, een shell bord* Klaaaaaats....quote:Op zondag 28 maart 2004 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gaaf man![]()
hej ho hej ho hej ho hej ho hej ho hej ho hej ho hej ho![]()
quote:Op zondag 28 maart 2004 23:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Boereuh Boereuh Boereuh *ow fuck, een shell bord* Klaaaaaats....
vol erop en teruggestuiterd...veel te hard ws dus...zeker niet geweten dat daar een flitspaal staatquote:Op zondag 28 maart 2004 23:21 schreef blieblie het volgende:Die gasten waren of aan het spookrijden of ze zijn teruggestuiterd
![]()
Tjaah, maar waar gaat nu de boete heenquote:Op zondag 28 maart 2004 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vol erop en teruggestuiterd...veel te hard ws dus...zeker niet geweten dat daar een flitspaal staat
naar de sloopquote:Op zondag 28 maart 2004 23:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tjaah, maar waar gaat nu de boete heen.
ik zat achteraf nog te twijfelen, was dat nou Feb?quote:Op zondag 28 maart 2004 14:26 schreef febster het volgende:
[..]
Fucking koud was het iig wel zeg, damn
en ooh: Ha flow![]()
Daarom!quote:Op zondag 28 maart 2004 22:18 schreef blieblie het volgende:
mij smse?
waarvoor?
je had ook naar de Miller/Boston kunnen komen![]()
.
Hee Hee Hee, de Costa is leuheukquote:Op zondag 28 maart 2004 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of de costa![]()
Ja en ik dacht dus dat je Omegaproject wasquote:Op maandag 29 maart 2004 00:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik zat achteraf nog te twijfelen, was dat nou Feb?Wel dus!
Sorry
Jooooow, wat keek jij smerig naar Febquote:Op maandag 29 maart 2004 00:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik zat achteraf nog te twijfelen, was dat nou Feb?Wel dus!
Sorry
Met 2 ipodsquote:Op maandag 29 maart 2004 13:03 schreef blieblie het volgende:
-Wagen
Ja niet dusquote:Op maandag 29 maart 2004 13:11 schreef febster het volgende:
[..]
Met 2 ipods
-krikquote:Op maandag 29 maart 2004 13:03 schreef blieblie het volgende:
-Wagen
zoon vliegtuig hangt geen week in de lucht hoor.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:51 schreef febster het volgende:
Ja ik dacht zo: vrijdag in NL, vandaag douane shit enzo en dan morgen hier
Die zal ongeveer naast mij gestaan hebbenquote:Op maandag 29 maart 2004 11:49 schreef febster het volgende:
[..]
Ja en ik dacht dus dat je Omegaproject was
huh?quote:Op maandag 29 maart 2004 11:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jooooow, wat keek jij smerig naar Feb![]()
.
Krikmachinequote:Op maandag 29 maart 2004 13:58 schreef blieblie het volgende:
Maar tkan best dat die krengen over Frankfurt komen, en dan duurtet wat langer.
Wagenkrik?
mocht je er eindelijk eens in rijden?quote:Op maandag 29 maart 2004 14:53 schreef blieblie het volgende:
De V70R rijdt trouwens magnifique![]()
Vooral de "comfort", "sport" en "advanced" knopjes zijn erg leuk om mee te spelen.
Heel maf hoe snel een auto daar op reageert en veranderd in rijeigenschap.
quote:Op maandag 29 maart 2004 16:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
mocht je er eindelijk eens in rijden?
ohja, tentamens leren... bijna alweer verdrongen dat ik dat moet doenquote:Op maandag 29 maart 2004 16:09 schreef blieblie het volgende:
Soooow, wat is NET suf zeg...
VALKENSWAARD!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 16:08 schreef blieblie het volgende:
[..].
Gisteren Chinees gehaald, over Valkenswaard, Dommelen, Eersel, en over de snelweg weer terug naar Waalre.
Valkenswaard is goedquote:Op maandag 29 maart 2004 17:51 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
VALKENSWAARD!!!![]()
quote:<doobie> where do you sickos get these fucking links
<doobie> i mean seroiusly, do you type in
<doobie> horribly disfigured penis into google?
<Diablo> no
<Diablo> actually i was searching for penises in mouse traps
quote:Op maandag 29 maart 2004 17:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Valkenswaard is goed....
hele leuke bochtjes daar.
[..]
haha, ja op het circuit wel ja,.....
![]()
quote:<@_DP> aan die tuningmeetings kan ik ook nix leuks aan vinden
<@_DP> lekker met ze allen op iemand motorkap rukken ofzo
<@_DP> "mooiiiee uitlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat"
HAHAHAhahaHAHAquote:Op maandag 29 maart 2004 17:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Volgens mij komt dit eruit.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:25 schreef blieblie het volgende:
Vraagje Flow,
Uit het vorige tentamen:
netwerknummer: 175.0.0.0
netwerkmasker: 255.255.240.0
6 subnetten, subnet 1/tm 5 zijn normale subnetten en subnet 6 is naar de backbone toe.
hostnummers van 3 pc's is pc1 = 100, pc2 = 200 en pc3 = 300
ze zitten alle 3 in subnet 4
A: Wat is het ip adres van pc 1 aan de subnet kant?
B: Wat is het ip adres van pc 1 aan de backbone kant?
C: Wat is het ip adres van pc 3 aan de subnet kant?
Bij mij komt eruit:
A: 175.0.4.100
B: 175.0.6.100
C: 175.0.9.44
Dat heeft r8ality ook telkens (daarom heeft hij ook nog steeds geen avatarquote:Op maandag 29 maart 2004 18:01 schreef gazylady2 het volgende:
wil ik mn plaatje weer eens voor de zoooveelste x uploaden:
'Deze functie is momenteel niet beschikbaar'.....
hmmm..
ja, en waar is dat goed voor?quote:Op maandag 29 maart 2004 18:39 schreef amaranta het volgende:
reed gisteren langs de kennedylaan
het is daar bij dat tankstation echt een bloemen/kaarsen/psv-vlaggen zee
Ja dus, dat het hun eigen schuld is oke maar dat wil niet zeggen dat die ouders/vrienden/etc geen plek mogen maken daar. Als hun daar iets of wat van hun verdriet in kwijt kunnen is dat toch alleen maar fijn...quote:Op maandag 29 maart 2004 18:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja, en waar is dat goed voor?
Net als die sukkel die zich bij de Citroën garage aan de Huizingalaan dood heeft gereden, daar hebben ze nu in de berm een perkje gemaakt en daar liggen ook steeds bloemen.
Ik heb meer zoiets van: eigen schuld, dikke bult. Moet je maar niet zo stom doen
ik wil niet zeggen dat het niet erg is voor de nabestaanden, maar het zijn altijd van die losers waar ontzettend veel aandacht aan wordt besteed als ze zich door hun eigen domme fout kapot rijden.
Mjaah.. oke, maar bv bij de Geldropse weg, doen ze nu al een jaar ofzo een kaarsje branden, echt elke zaterdagavondquote:Op maandag 29 maart 2004 19:08 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ja dus, dat het hun eigen schuld is oke maar dat wil niet zeggen dat die ouders/vrienden/etc geen plek mogen maken daar. Als hun daar iets of wat van hun verdriet in kwijt kunnen is dat toch alleen maar fijn...
Ja en dat is erg zat voor de mensen die daar met verdriet achterblijven, laat ze toch als die mensen daar hun verdriet in kwijt kunnenquote:Op maandag 29 maart 2004 19:16 schreef febster het volgende:
[..]
Mjaah.. oke, maar bv bij de Geldropse weg, doen ze nu al een jaar ofzo een kaarsje branden, echt elke zaterdagavonddat vind ik dan persoonlijk weer iets te...
want hij heeft natuurlijk ook veels te hard gereden als je daar op een recht stuk tegen een boom bent geknald
okeej, allemaal mee eens...maar van de andere kant wie van jullie heeft nog NOOIT te hard gereden daar waar het niet mocht?..... nou dan, en dan verdien je toch ook een mooie gedenkplek van JOUw famillie/vrienden....O-)quote:Op maandag 29 maart 2004 19:16 schreef febster het volgende:
[..]
want hij heeft natuurlijk ook veels te hard gereden als je daar op een recht stuk tegen een boom bent geknald
kijk....nog een vrouw met andere gevoelens....quote:Op maandag 29 maart 2004 19:22 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ja en dat is erg zat voor de mensen die daar met verdriet achterblijven, laat ze toch als die mensen daar hun verdriet in kwijt kunnen
Ik rijd niet zo vaak, en idd ook ik rijd wel eens te hard, maar niet zo hard dat ik zou overlijden mocht ik tegen een boom aan vliegen...quote:Op maandag 29 maart 2004 19:24 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
okeej, allemaal mee eens...maar van de andere kant wie van jullie heeft nog NOOIT te hard gereden daar waar het niet mocht?..... nou dan, en dan verdien je toch ook een mooie gedenkplek van JOUw famillie/vrienden....O-)
tja, denk daar maar eens over na ja....![]()
Dat kan wel zijn, maar met een gematigde snelheid de controle over je auto kwijt raken is moeilijk hoor.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:38 schreef Partygurl het volgende:
en toch blijf ik erbij dat mensen zo`n gedenkgeval best langs de weg mogen hebben.
Hun kunnen er niets aan doen dat diegene te hard reed etc en ze kunnen er hun verdriet in kwijt.
En ook al rijd je niet te hard, dan nog kun je morsdood zijn als jem et 50 ergens tegen aanknalt.
Tsjah, ik heb er geen last van dusquote:Op maandag 29 maart 2004 19:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar met een gematigde snelheid de controle over je auto kwijt raken is moeilijk hoor.
Als je met 120 waar je 50 mag de controle kwijtraakt en een shellbord of een boom raakt vinnik niet zo verwonderlijk. Met 50 waar je 50 mag wel. (al rij ik standaard ook te hard, maar imho wel relatief veilig, en alleen daar waar het kan).
Maar dus mijn point is dat je een begraafplaats hebt om je geliefden te herdenken. Niet de openbare weg.
precies!!!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 19:49 schreef FlowDesign het volgende:
Aan de Sterrenlaan richting Nuenen is bijna 2 jaar geleden die jongen van 16 doodgereden,
dat was buiten zijn schuld omdat die man die hem schepte inhaalde over het verdrijvingsvlak.
Die man was trouwens op weg naar zijn vrouw die van hun 2e kind aan het bevallen was en de eerste was gehandicapt (de 2e trouwens ook hoorde ik later).
Maar daar hebben ze dus ook een gedenkperkje voor die jongen gemaakt, daar heb ik dan weer geen problemen mee. Die jongen kon er niks aan doen.
good point.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:44 schreef blieblie het volgende:
Maar dus mijn point is dat je een begraafplaats hebt om je geliefden te herdenken. Niet de openbare weg.
beetje misplaatste smiley bij dit verhaalquote:Op maandag 29 maart 2004 19:52 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
precies!!!!!
maar dat verhaal heb ik gehoord ja, een vriendin kende hem...was echt zielig...![]()
goedzoquote:Op maandag 29 maart 2004 19:53 schreef gazylady2 het volgende:
ej mensen ik ga sporten...en ik beloof jullie...ik zal heeel voorzichtig rijden, okeej?
(heb btw net mn donorregistratieformulier ingevuld)
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 19:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
beetje misplaatste smiley bij dit verhaal
een smiley met 1 traantje?? kan eigenlijk wel beter zo :' (
Nee ik heb deze week 1 tentamen en de volgende week lesvrijquote:Op maandag 29 maart 2004 20:13 schreef FlowDesign het volgende:
jij hebt vorige week toch al je tts gedaan?
Dat was zaterdag op zondag van die PSVer, of is er weer een ongeluk gebeurdquote:Op maandag 29 maart 2004 20:46 schreef Partygurl het volgende:
iemand meer nieuws trouwens over dat ongeluk vann8 op de kennedylaan?
die jah, psv-erquote:Op maandag 29 maart 2004 20:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat was zaterdag op zondag van die PSVer, of is er weer een ongeluk gebeurd
Vandaag een herdenking enzo, blabla, zie vorige pagina waarin je zelf mee discussieerd.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:02 schreef Partygurl het volgende:
[..]
die jah, psv-er?
as in supporter...quote:Op maandag 29 maart 2004 21:02 schreef Partygurl het volgende:
[..]
die jah, psv-er?
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
as in supporter...
je gaat het halen?quote:Op maandag 29 maart 2004 20:04 schreef FlowDesign het volgende:
woei! 1 tentamen in een uurtje geleerd
hope soquote:Op maandag 29 maart 2004 21:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
je gaat het halen?
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:34 schreef FlowDesign het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
dat is _mijn_ smileyquote:Op maandag 29 maart 2004 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou droog je tranen en pak je lego maar weerquote:Op maandag 29 maart 2004 21:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dat is _mijn_ smiley
en daar heb ik nooit de credits voor gekregen
ik had 'm in spiegelbeeld gemaakt en toen zat men te zeiken dat het meer op een Hitlergroet leek (uhuh) en nu wordt ie gewoon zo gebruikt
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:56 schreef blieblie het volgende:
Lego![]()
ja... Lego©.... whieeeeejquote:Op maandag 29 maart 2004 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou droog je tranen en pak je lego maar weer
lege dir?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:05 schreef blieblie het volgende:
http://sexycanadiangirls.com/messegeboardpics/
Ow!!! Canada
Foute sletten.
Mozilla?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lege dir?
firefoxquote:Op maandag 29 maart 2004 22:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mozilla?
onder IE is ie ook leegquote:Op maandag 29 maart 2004 22:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mozilla?
ik zal de bekabeling ff afmakenquote:
ik niet...ik mis waarschijnlijk niks...quote:Op maandag 29 maart 2004 22:13 schreef FlowDesign het volgende:
ik krijg gewoon een opendir hoor
http://sexycanadiangirls.com/messegeboardpics/
hmmmquote:Op maandag 29 maart 2004 22:26 schreef blieblie het volgende:
http://natrik.dv8.org/pub/underwear!/
Iemand met een ondergoed fetish/
misschien is het wel een LCD-schermquote:Op maandag 29 maart 2004 22:27 schreef blackangel21 het volgende:
ik vin die plasma mooier :-)
kloptquote:Op maandag 29 maart 2004 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm
een mooi setje lingerie is sexier dan naakt hoor![]()
klopt. maar uiteindelijk gaat het toch wel uitquote:Op maandag 29 maart 2004 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm
een mooi setje lingerie is sexier dan naakt hoor![]()
* haalt z'n BHtje alvast uit de kastquote:Op maandag 29 maart 2004 22:32 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
klopt
(ook bij mannen dan he)
true..maar ik dat stadium prefereer ik meer mijn tast ipv mijn zichtquote:Op maandag 29 maart 2004 22:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
klopt. maar uiteindelijk gaat het toch wel uit
ik heb me jarretels alquote:Op maandag 29 maart 2004 22:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
* haalt z'n BHtje alvast uit de kast
*mooie kanten string erbij pakt*quote:Op maandag 29 maart 2004 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb me jarretels al
dat binair rekenen is echt het makkelijkst van heel dat ge-emmerquote:Op maandag 29 maart 2004 22:36 schreef blieblie het volgende:
Jow!!!
Ik snap heel dat subnet ge-emmer (nu opletten dat ik wel correct binair reken)
ik ben minder nauwkeurig aangelegd, dus een rijtje van 7 getallen wil wel eens voorkomen, krijg je erg vreemde getallen van.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dat binair rekenen is echt het makkelijkst van heel dat ge-emmer
zou z'n hand er nog aan zitten? http://imgsrv.fun4fun.com(...)v
wat ik vooral niet begrijp is waarom je het allemaal uit je hoofd moet weten als er zoveel goede programma's voor zijn...quote:Op maandag 29 maart 2004 22:36 schreef blieblie het volgende:
Jow!!!
Ik snap heel dat subnet ge-emmer (nu opletten dat ik wel correct binair reken)
En het ook nog eens geen zak met de rest van de opleiding te maken heeftquote:Op maandag 29 maart 2004 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat ik vooral niet begrijp is waarom je het allemaal uit je hoofd moet weten als er zoveel goede programma's voor zijn...![]()
psiesquote:Op maandag 29 maart 2004 22:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
En het ook nog eens geen zak met de rest van de opleiding te maken heeft.
haha,:9~ jalours!!!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 22:42 schreef blieblie het volgende:
tijd voor een goed minderwaardigheidscomplex
[afbeelding]
Sok in zijn zwembroek!!
wij hadden het bij CCNA en MCSE zittenquote:Op maandag 29 maart 2004 22:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
En het ook nog eens geen zak met de rest van de opleiding te maken heeft.
hell no...deze kerel heeft iets te ver gepusht...echt niet mooi meer zo'n lichaamquote:Op maandag 29 maart 2004 22:46 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
haha,:9~ jalours!!!!!
als ie nou een andere zwembroek aantrekt.....quote:Op maandag 29 maart 2004 22:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hell no...deze kerel heeft iets te ver gepusht...echt niet mooi meer zo'n lichaam
*naar zijn buik kijkt....hmmmm toch maar iets meer trainenquote:Op maandag 29 maart 2004 22:50 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
als ie nou een andere zwembroek aantrekt.....hmmmmm
![]()
en een andere kop erop....
Meer anabolen slikken en eventueel borst implantaten bedoel jequote:Op maandag 29 maart 2004 22:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*naar zijn buik kijkt....hmmmm toch maar iets meer trainen
welke photoshop prutser heeft die mond erop geplakt?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:52 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Joooow check die..............
ik heb alcohol implantaten nu, ook goed?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Meer anabolen slikken en eventueel borst implantaten bedoel je.
neee, die zijn echt 100% echt!!quote:Op maandag 29 maart 2004 22:52 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
okeej, en dan showen...quote:Op maandag 29 maart 2004 22:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*naar zijn buik kijkt....hmmmm toch maar iets meer trainen
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
welke photoshop prutser heeft die mond erop geplakt?![]()
![]()
omg..heb je nog 4 maanden de tijd?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:54 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
okeej, en dan showen...![]()
![]()
jaaa, als mn wachten word beloond.....quote:Op maandag 29 maart 2004 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omg..heb je nog 4 maanden de tijd?
oh danquote:Op maandag 29 maart 2004 22:55 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
jaaa, als mn wachten word beloond.....
4 maanden?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh dan
*pilsje pakt*
slaap cq ruk zequote:Op maandag 29 maart 2004 22:57 schreef blieblie het volgende:
[..]ik ga naar bed
.
waarom moet ik btw ineens aan dat stukje van theo maassen denken?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:52 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Wheh, sissyquote:Op maandag 29 maart 2004 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Osdorp Posse - Wie zijn de nepgangsters.mp3quote:Op maandag 29 maart 2004 23:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wheh, sissy
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh dan
*pilsje pakt*
kommen die kamelen!quote:Op maandag 29 maart 2004 23:22 schreef FlowDesign het volgende:
und jetzt..?
*tegenvaller*quote:Op maandag 29 maart 2004 23:40 schreef FlowDesign het volgende:
oh, ik dacht bier
blabla *topic vol lult* blablaquote:Op maandag 29 maart 2004 23:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*tegenvaller*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |