abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 maart 2004 @ 12:55:28 #1
25153 MrLunk
a journey thru cyberspace
pi_18000576
Hallo Fok!-ers...

Ik heb nadat mijn andere brommertje is gesolen vorige week inmiddels een nieuwe 2e hands Piaggio Velofax overgnomen...
Om diefstal tegn te gaan wil ik er nu een alarm op installeren...
Echter kan ik op internet zowat niets vinden...

zoekacties als: scooter alarm of brommer alarm
geven allemaal bullshit results...

Weet iemand namen van mogelijke alarmsets of misschien een duidelijke site die ze verkoopt ?

Alvast bedankt !

Greetz,
Peter Lunk
  zaterdag 27 maart 2004 @ 12:56:11 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_18000586
loop naar een winkel toe ofzo?
pi_18000751
mjah de mijne was gestolen, terug gevonden en toen zat er een alarm is, wel kewl, zal ff voor je zoeken
  † In Memoriam † zaterdag 27 maart 2004 @ 13:07:33 #4
43556 miss_dynastie
pi_18000784
Geen idee, ik heb gewoon een hele dikke, hele zware ketting om mijn brommer heen
pi_18000825
7354R1W1P Gemini alarm

Beveiligingssysteem van 's werelds grootste auto/motor/bromfiets alarm systemen fabrikant. Met richtingaanwijzer indicatie sensoren, helmbaksensor, instelbare vertragingstijden voor de sirene en zeer zeer veel instelmogelijkheden. Kortom dit is met afstand het beste alarm dat er op de markt is.

Technische specificaties: 12V, Verbruik minder dan 1.6 mA, Geluid 118 dBA. Past op: alle scooters en brommers. NOOT: kijk hieronder welke kabelboom je erbij moet bestellen voor jouw model scooter. Zeer eenvoudig met stekkers aan te sluiten! Zeer uitgebreide (engelstalige) montagehandleiding.

prijs 99 euro...

bron: http://www.scootparts.nl/acc_beveiliging.html

ik vind echt veel alarmen via google... ook 2e hands enzo.. gewoon ff instellen dat ie zoekjt op nederlandse pagina's en dan scooter alarm intikken...
  zaterdag 27 maart 2004 @ 13:16:04 #6
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_18000928
Net of iemand reageert als een brommeralarm afgaat

Meestal gaan die krengen spontaan af en heb ik er last van
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_18000957
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:16 schreef ozzietukker het volgende:
Net of iemand reageert als een brommeralarm afgaat

Meestal gaan die krengen spontaan af en heb ik er last van
bij mij moet je er toch echt hard tegen aan trappen wil dat ding afgaan :/ en ja rekenmaar dat er iemand reageert als er iemand op je scooter zit die met 118 dba aan geluid langsrijd

ik zou er teminste niet op blijven zitten
  maandag 29 maart 2004 @ 01:23:09 #8
25153 MrLunk
a journey thru cyberspace
pi_18033196
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:09 schreef Luvinsio het volgende:
7354R1W1P Gemini alarm

Beveiligingssysteem van 's werelds grootste auto/motor/bromfiets alarm systemen fabrikant. Met richtingaanwijzer indicatie sensoren, helmbaksensor, instelbare vertragingstijden voor de sirene en zeer zeer veel instelmogelijkheden. Kortom dit is met afstand het beste alarm dat er op de markt is.

Technische specificaties: 12V, Verbruik minder dan 1.6 mA, Geluid 118 dBA. Past op: alle scooters en brommers. NOOT: kijk hieronder welke kabelboom je erbij moet bestellen voor jouw model scooter. Zeer eenvoudig met stekkers aan te sluiten! Zeer uitgebreide (engelstalige) montagehandleiding.

prijs 99 euro...

bron: http://www.scootparts.nl/acc_beveiliging.html

ik vind echt veel alarmen via google... ook 2e hands enzo.. gewoon ff instellen dat ie zoekjt op nederlandse pagina's en dan scooter alarm intikken...
Bedankt voor je goeie tip !
Is besteld...
Kabelboompje voor de piaggio hebben ze erbij helemaal lux !
tnx
  maandag 29 maart 2004 @ 08:57:32 #9
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_18034689
trekken ze dan niet gewoon de kap er af en trekken het kabeltje los?

nemen ze een electronische gehoordemper die alles boven de 30 DB automatiscg verminderd tot normaal geluid.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')