Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Ik moet voor school een betoog uitdragen, en mijn onderwerp is de arrogantie tegenover het Nederlandse lied & piratenzenders. Zoals je misschien tot je spijt weet, komt het Nederlandse lied weinig aan bod op zowel radio als TV. Piratenzenders zijn één van de weinige zenders die dit soort muziek uitzenden. Helaas worden de zenders massaal uit de lucht gehaald. Ik ben daarom er voorstander van dat de regering een alternatief moet bieden voor de luisteraars en zo een publieke radiozender op te zetten. Om te kijken of het plan een beetje in de smaak valt, hou ik een enquête, ik zou het erg aardig van u vinden om hem in te vullen.
1. Luister je wel eens naar piratenzenders? Ja/Nee 2. Ben je het eens met de actie Ether-Flits met het doel zoveel mogelijk piratenzenders te laten verdwijnen? Ja/Nee 3. Ben jij van mening dat de regering een landelijk alternatief moet bieden voor de verdwenen piratenzenders? Ja/Nee 4. Als die zender er eenmaal is, ga je hem dan ook beluisteren? Ja/Nee 5. Denk jij dat zo’n publieke radiozender ten goede komt voor Nederlandstalige genre? Ja/Nee 6. Je leeftijd: