ojajoh? April doet wat ie wil tochquote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:30 schreef Oom_Agent het volgende:
Volgend weekend is zo'n 22 a 23 graden mogelijk.
Voor het eerst dit jaar de was weer naar buiten gehangenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaalLekker weertje he?
Kermit is ook lelijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:04 schreef Tiemie het volgende:
straks krijg je weer allemaal dikke, lelijke mensen met veel te strakke kleren
Babyvet roeleertquote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:04 schreef Tiemie het volgende:
straks krijg je weer allemaal dikke, lelijke mensen met veel te strakke kleren
hiero alweer pleitequote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:16 schreef Jooosie het volgende:
hmm, het zonnetje schijnt hier heerlijk!!
bitch u grown ! that aint baby phat !quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Babyvet roeleert
Ook hier in Hoorn is het al weer gedaan met de zonquote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:16 schreef Jooosie het volgende:
hmm, het zonnetje schijnt hier heerlijk!!
ja....toen ik de topic opende was er volop zon,en nu......de tempertuur zakt onder je poten weg en het is zwaar koud...maar goed......we houden hem tegoed....hoop ik......als ik je berichtje lees wil ik nu een vliegtuig pakkeh...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:53 schreef gimme.shelter het volgende:
Het is anders nog wel koud!!! Zeker als de zon weg is. Maare....vannacht weer zomertijd. Gaat iig de goede kant op. Terrasjes, rosee, met een bootje over de grachten varen, in het Vondelpark hangen..top!
Ben ik blij dat ik op scheveningen woonquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:58 schreef trance40 het volgende:
[..]R-E-S-P-E-C-T
Zijn de dames met korte rokjes ook blij met jou?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:13 schreef ook_gek het volgende:
Ben ik blij dat ik op scheveningen woon![]()
Kijken mag toch altijdquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zijn de dames met korte rokjes ook blij met jou?![]()
Heerlijk, het mag van mij SNEL warm worden! Niet te snel, want moet eerst een beetje inslinken....![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:01 schreef whosvegas het volgende:
Meisje met korte rokjesen je hele maal vol laten lopen (met bier) op een terrasje, heerlijk!!
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:47 schreef ook_gek het volgende:
jij snapt het
![]()
Als jij nou eens dat korte rokje aan doet en dat strakke topje.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]Ik ook hoor, ik kijk alleen naar mooie knullen!
Geen hoge hakjes?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:56 schreef ook_gek het volgende:
Als jij nou eens dat korte rokje aan doet en dat strakke topje.
Dan ga ik met een baco in m,n hand naar je kijken
Neh ben geen binkquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen hoge hakjes?![]()
Alleen als jij een bink ben...![]()
Ontopic: Vond het verrot koud vanavond...![]()
weet niet. Je hebt geen fotoquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:13 schreef Oblivion het volgende:
Misschien dat je geluk hebt deze zomer...![]()
PPffftt.....Alsof ik zo'n mooie meid ben...![]()
Woon je daar danquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:54 schreef Oblivion het volgende:
Nee.![]()
Goed kijken in Scheveningen.![]()
Jaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:58 schreef Oblivion het volgende:
Nee, jij!![]()
quote:Op zondag 28 maart 2004 00:04 schreef ook_gek het volgende:
Ja sorry mod. het is allemaal Oblivion haar schult
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |